Hakmarun ...... Öalışmalar, yorumlar, konuşmalar, v

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Hahaha, çok güzel :D Tahmin edebiliyorum, biz oradaki beyaz atız, gargoyle'lara basmadan kalelerden kurtulacağız :D doğru mu acaba :D Bilmem, belki doğrudur.Fakat bence ilk hamlemiz: A6 olmalı, yani ilk sıradaki aşağıdan yukarıya doğru 6. kare.

Oraya basmayı denemeli ama bunu buradan söylersem Metagame olur :D Ben oraya geliyorum.Ya da gelmeyeyim mi :D Aslında Meta olmaması için benim Satranç bilmem lazım.Gerçi INT 18 biliyorumdur herhalde :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
:D Metagame yapma tabii ama aranızda satranç bilenler varsa, oyunda da satranç bilir, bunu "muş gibi" yapmamıza gerek yok. Yani ben orda History Check yaptım DC:10 pek çok kişinin bilebileceği şeydir, taşları tanımak en azından. Benim yaptığım History Check sırf görüntü olsun diye :mrgreen: :-P

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

He he :D O devirde herkes bilmeyebilir de o açıdan :D

Tabi o değil de, bir de siyah açısından düşündüm, A6'dan sonra eğer kaleyi atın bir üstüne gelirse, kaçacak tek yer oluyor, C5, o zamanda diğer kaleyi B5'e getirerek mat ediyor beni.Kalsın bu ya :D

Hmm, ihtimalleri düşünelim.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:He he :D O devirde herkes bilmeyebilir de o açıdan :D .
:| Hangi devirmiş bu? :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Tarih: BDS: 18228

Yani Büyük Dönüşümden Sonra, sene 18.228

Hakmarun tarihinin son dönemi için başlangıç olarak "Büyük Dönüşüm" olarak tabir edilen olay kabul edilir. İlk defa Hakmarun kıtası üzerinde binlerce boyut kapısı açıldı ve çorak bir kıta olan Hakmarun'daki canlılık muazzam derecede arttı.

.
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Hmm şekildeki heykel sembolleri siyah a da beyaz renkte mi ben onu anlamadım.

Nese sanırım o heykelleri harekete geçirecek mekanizmayı bulmayı başardı =)

Ne yazık ki karakterimin bişeyden haberi olmadığı için çok fazla yardımım da dokunamayacak :idea:
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Heykeller gri renkte Efla. :-P

****

Arkadaşlar durdu bu oyun yine; bir de araya bayram girecek hepten silinip gidecek korkarım ki. Siteye girip de hamle yapmayan arkadaşlar var??

.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Ya ben oyunun döndüğünü görmemişim kusura bakmayın. Herkesi başıma toplayacağım umarım daha fazla tuzak çıkartmazlar gelirken :D
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

şimdi bir simetri hatası var. Gargoyle'ların olduğu zemin gri mi? Heykeller değil zemin? Yoksa bilgisayarda mı öyle çıktı?
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

AlenthasLeasess wrote:şimdi bir simetri hatası var. Gargoyle'ların olduğu zemin gri mi? Heykeller değil zemin? Yoksa bilgisayarda mı öyle çıktı?
Kareler siyah beyaz, ya da açık koyu, satranç tahtası gibi yani.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

O zaman gargoyle'ların olduğu yerler beyaza denk geliyor?
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

AlenthasLeasess wrote:O zaman gargoyle'ların olduğu yerler beyaza denk geliyor?
Doğrudur.


Yalnız Ienkep, atı kaldıramazsın oradan; daha önce de yazdığım gibi onlar kabartma resimler! Atın olduğu kareye parmağınla bastırabilirsin tuş gibi içeri girip "tık" sesi gelecek. Ã?yle içeri göçük kalacak sonrasında başka bir tuşa basacaksın, vs...


.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Aaaa, bu süper! Buna benzer birsürü bulmaca çözmüştüm. Hmmm :plotting:
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Mark, ağacın arkasında gizlenen adama "charge" yapamazsın!

.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

dwaxer wrote:.
Mark, ağacın arkasında gizlenen adama "charge" yapamazsın!

.
:evil:
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Post Reply