Dragonlance - Kayıp Kule (Tanıtım ve Açıklama
Ben insan savaşçıyım.Fakat şovalye gibiyim.Yani at üzerinde deliyim 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Re: dragonlance 3,5 oyunu.
.Androner wrote:forum üzerinden dragonlance oyunu açacağım arkadaşlar. kaos savaşı sonrası ve ruhlar savaşı öncesi dönemde geçecek oyun. ruhlar savaşı olmayacak, olaylar başka türlü gelişecek.
lvl 8 olarak başlayacaksınız.
5 adet oyuncu olacak. (Illyra'nın yeri rezerve)
oyunu yetiştirebilirsek 4 ocak pazar, yetiştiremezsek 8 ocak perşembe günü başlayacak.
pazar ve perşembeleri tur dönecek.
olabileceğiniz ırklar
human (barbarian, civilized), elf (kagonesti, silvanesti, qualinesti), dwarf (mountain, hill), gnome, kender (afflicted, true), centaur, half-ogre, minotaur, half-elf, goblin
olabileceğiniz classlar,
dragonlance campaign settingdekilar fakat, takhisis knight , cleric, druid, monk, paladin, wizard, other prestige class başlığı altındakiler yok.
ranger olmak isterseniz complete warriordaki variant ranger olabilirsiniz. scout, swashbuckler, warmage, ayrıca age of mortals kitabındaki master ambassador haricindeki sınıflar olabilirsiniz.
28 point buy olacak abilityler fakat temel olarak bir ability'e en fazla 14 verebilirsiniz.
Alignment olarak good olmanız gerekiyor.
oyun Sanctionda başlıyacak. oraya şehir valisi Hogan Bight'ın özel çağrısı üzerine gittiniz. Grup olarak ejderha efendilerinin zulmundekilere çok yardımınız dokunduğundan iyi insanlar size kahraman gözüyle bakacak.
Dragonlance oyunlarında benim oyunculardan istediğim karakterlerinin bir amacı (ama güçlü/zengin olmak değil) bir de amaçlarına ulaşmalarını zorlaştıran bir çelişkileri olmasıdır.
Sorularınız olursa burdan konuşabiliriz.
Diğer oyuncular hazırlanıp yolladılar mı?
Ben biraz Dragonlance tarihçesini okudum; anladığım kadarıyla Afetten önce (AÃ?) ve Afetten Sonra (AS) diye ikiye ayrılmış; ama bu kaos savaşı sonrası ve ruhlar savaşı öncesi dönemi bulamadım; hangi tarihlere denk geliyor bu dönem?
Bir de Sanction'u da bulamadım neresi olduğunu; en meşhur yerler arasında yok herhâlde.
Böylece Ejderha Mızrağı seri kitaplarını da hiç okumadığım anlaşılmış oldu; örneğin ejderha mızrağı nedir, özelliği nedir, ejderha taşı nasıl çalışır bilmiyorum yani.
Büyücüler konusunu da okudum; yoğun bir eğitim ve test aşaması varmış, 3 çeşit cübbeliler varmış, vs. Ben aslında beyaz cübbelilerden bir büyücü olmak istiyordum; amacım da bir gün herkesi "iyi" yapacak bir formül bulmak! olacaktı. (sanırım Afet de böyle başlamış :schemes: ) Ama Liero Sorcerer olayını kaptı; gruba bir rogue mu lazım görünüşe göre ya da şifacı? Androner, senin class seçenekleri sunuşun benim biraz kafamı karıştırdı; daha çok hariç olanları mı söyledin? Ã?rneğin warmage, rogue classlarını alabiliyor muyuz yoksa tam tersi mi?
.
Ben kamikaze warrior oldum
Yani elimde bir halberd var ve Charge atak yaptığımda galiba ykalaşık 3 kat falan vuruyorum
(abarttım)
Fakat charge yapmadan önce zıplıyor, sonra kamikaze yapıyorum
Fakat charge yapmadan önce zıplıyor, sonra kamikaze yapıyorum
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
He he hedwaxer wrote:.
Wayy Kamikaze esprisi ha!![]()
Karakter özelliklerini e-maile mi yolladın Edmond yoksa özel mesaj mı? Ben ne olsam ya?![]()
.
Ben özel mesaj attım
Bir de grupta gerçekten Rogue eksiği var
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
.
Tamam buldum şehri: (ama henüz hâlâ haritada bulamadım)
Taman Busuk, Ansalon'un tüm 'kötü' ırklarının yetiştikleri yerdir. Bu bölgenin en önemli karanlık' şehirleri şunlardır: Sanction ve Neraka.
Sanction
Sanction normalde bir insan şehridir, fakat orada bulunan yerli insanlar Mavi Ejderhaordusu tarafından zorla kovulmuşlardır. şehir ayrıca volkanik dağlarla çevrilmiş (bu dağlara hala lav kusan üç volkandan oluşan Kıyamet Lordu da dahildir) bir liman şehridir. Takhisis Tapınağı da bu dağların eteklerindedir.
Yalnız burası karanlık şehir diyor; sakata gelmeyelim. :schemes:
Tabii biz değişik tarihte oynayacağımızdan şehir böyle de olmayabilir değil mi.
.
Tamam buldum şehri: (ama henüz hâlâ haritada bulamadım)
Taman Busuk, Ansalon'un tüm 'kötü' ırklarının yetiştikleri yerdir. Bu bölgenin en önemli karanlık' şehirleri şunlardır: Sanction ve Neraka.
Sanction
Sanction normalde bir insan şehridir, fakat orada bulunan yerli insanlar Mavi Ejderhaordusu tarafından zorla kovulmuşlardır. şehir ayrıca volkanik dağlarla çevrilmiş (bu dağlara hala lav kusan üç volkandan oluşan Kıyamet Lordu da dahildir) bir liman şehridir. Takhisis Tapınağı da bu dağların eteklerindedir.
Yalnız burası karanlık şehir diyor; sakata gelmeyelim. :schemes:
.
http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/we/20031121a
arkadaşlar burdan haritaya bakabilirsiniz. sanction 2 numaralı bölgede.
mızrak savaşı başladıktan (afetten sonra 348) 35 yıl sonra kaos savaşı (as 383) oluyor.
siz kaos savaşından 32 yıl sonrasında oyuna başlayacaksınız.
dwaxer,
rogue ve/ve ya warmage olabilirsin. Sanction da ejderha mızrağı savaşı sırasında Mavi ejderha ordusu tarafından ele geçirilmiştir. Fakat kaos savaşında iyiler Palanthas gibi önemli bir şehirlerini kaybetmişlerdir. Kötüler de en az Palanthas kadar önemli olan Sanction şehrini iyilere kaptırmışlardır.
Ejderha mızrağı tarihinden çok önemli olaylar gerçekleşir sanctionda. mesela ruhlar savaşının final bölümü Sanctionda geçmektedir.
arkadaşlar burdan haritaya bakabilirsiniz. sanction 2 numaralı bölgede.
mızrak savaşı başladıktan (afetten sonra 348) 35 yıl sonra kaos savaşı (as 383) oluyor.
siz kaos savaşından 32 yıl sonrasında oyuna başlayacaksınız.
dwaxer,
rogue ve/ve ya warmage olabilirsin. Sanction da ejderha mızrağı savaşı sırasında Mavi ejderha ordusu tarafından ele geçirilmiştir. Fakat kaos savaşında iyiler Palanthas gibi önemli bir şehirlerini kaybetmişlerdir. Kötüler de en az Palanthas kadar önemli olan Sanction şehrini iyilere kaptırmışlardır.
Ejderha mızrağı tarihinden çok önemli olaylar gerçekleşir sanctionda. mesela ruhlar savaşının final bölümü Sanctionda geçmektedir.

.
Ben mail adresine yolladım karakter kağıdını; "Piki Pingel" Rogue. İyi yürekli hırsız!
nasıl oluyorsa; fakirlerden çalmıyor diyelim; TNT televizyonunda bir dizi var ya dolandırıcılar çetesi var ama sadece pislik insanlardan çalıyorlar, Piki de öyleymiş
Yanlız hayatımın amacı ve çelişkisi üzerinde düşünmem lazım biraz; çelişki kolay da... 
.
Ben mail adresine yolladım karakter kağıdını; "Piki Pingel" Rogue. İyi yürekli hırsız!
.