gnome lar DL de normalden biraz daha farklıdır da
Dragonlance - Kayıp Kule (Tanıtım ve Açıklama
Kender anladığım kadarıyla boş boş gevezelik eden tipler ve kafadan da rahatsızlar, ben zaten iyi rol kesemeyen birisiyim; onu hiç oynayamam.Illyra wrote:dwaxer kender olsan iyi yürekli rogue olayına daha uygun olmazmıydı , tabii ki sadece bir öneri
gnome lar DL de normalden biraz daha farklıdır da
Gnomelar normalden nasıl farklı ki?
.
d20'deki gnomelar, bardlığa yatkındır. genelde müzik çalarlar ve arcane büyü ile ilgilenirler.
dl'deki gnomelar ise hayatlarını icat yapmaya adarlar. çok hızlı konuştukları için onlar dışında kimse ne konuştuklarını anlamaz.
fakat reorx'un lanetinden dolayı yaptıkları hiç bir cihaz doğru düzgün çalışmaz. fakat onlar gene de yapmaya devam ederler.
dl'deki gnomelar ise hayatlarını icat yapmaya adarlar. çok hızlı konuştukları için onlar dışında kimse ne konuştuklarını anlamaz.
fakat reorx'un lanetinden dolayı yaptıkları hiç bir cihaz doğru düzgün çalışmaz. fakat onlar gene de yapmaya devam ederler.

gnomelar krynn'in bilim adamları, icatçılarıdır. dwarflar gibi taş işleme ve silah yapma yerine, daha kompleks ve büyük makinalarla ilgilenirler.
iki çeşit gnome vardır.
tinker gnomelar ve thinker gnomelar
tinker gnomelar yukarıda bahsettiğim gibi
thinker (mad) gnomelar ise life quest denilen mükemmel cihazı yapmaktan vazgeçmiş gnomelardır. bunlar gnome sosyetesinden dışlanmış yaşarlar, genelde küçük ve pratik eşyalar yaparlar, diğer ırkların anlayabileceği kadar yavaş konuşurlar.
iki çeşit gnome vardır.
tinker gnomelar ve thinker gnomelar
tinker gnomelar yukarıda bahsettiğim gibi
thinker (mad) gnomelar ise life quest denilen mükemmel cihazı yapmaktan vazgeçmiş gnomelardır. bunlar gnome sosyetesinden dışlanmış yaşarlar, genelde küçük ve pratik eşyalar yaparlar, diğer ırkların anlayabileceği kadar yavaş konuşurlar.

Bu durumda benim mad ya da yarı mad gnome olmam gerekir değil mi? İcat yapabilirim mühendislik var.Androner wrote:gnomelar krynn'in bilim adamları, icatçılarıdır. dwarflar gibi taş işleme ve silah yapma yerine, daha kompleks ve büyük makinalarla ilgilenirler.
iki çeşit gnome vardır.
tinker gnomelar ve thinker gnomelar
tinker gnomelar yukarıda bahsettiğim gibi
thinker (mad) gnomelar ise life quest denilen mükemmel cihazı yapmaktan vazgeçmiş gnomelardır. bunlar gnome sosyetesinden dışlanmış yaşarlar, genelde küçük ve pratik eşyalar yaparlar, diğer ırkların anlayabileceği kadar yavaş konuşurlar.
.
Bu skillerin hepsini zaten almıştım; aslında rogue'un class skillerinin hepsine (profession hariç) en az 1 rank verdim. Ama şimdi sen söyleyince baktım da Disable Device'a sadece 1 vermişim halbuki rogue için anahtar skill! Onu değiştirebilir miyim hazır oyun başlamadan; diğer skillerden kısıp o tarafa yüklenebilir miyim? Olmazsa da sağlık olsun. Bu arada ben redblade35 de hazırladım ve söylediğin modifikasyonları sanırım yapıyor; craft alchemy, open lock, Disable device fazladan +2 gelmiş ve Dex değerimi 14'e geri çekmek için bir sürü ayarlama yaptım yaniAndroner wrote:dl'de mad gnomelar -2 str, +2 dex alıyorlar
small size, movement 20ft,
+2 craft alchemy, open lock, disable device alıyorlar
.
evet max 14 ama racial modifier gelebilir üzerine, ayrıca 4. ve 8. levellarda artış geliyordwaxer wrote:Bu skillerin hepsini zaten almıştım; aslında rogue'un class skillerinin hepsine (profession hariç) en az 1 rank verdim. Ama şimdi sen söyleyince baktım da Disable Device'a sadece 1 vermişim halbuki rogue için anahtar skill! Onu değiştirebilir miyim hazır oyun başlamadan; diğer skillerden kısıp o tarafa yüklenebilir miyim? Olmazsa da sağlık olsun. Bu arada ben redblade35 de hazırladım ve söylediğin modifikasyonları sanırım yapıyor; craft alchemy, open lock, Disable device fazladan +2 gelmiş ve Dex değerimi 14'e geri çekmek için bir sürü ayarlama yaptım yaniAndroner wrote:dl'de mad gnomelar -2 str, +2 dex alıyorlar
small size, movement 20ft,
+2 craft alchemy, open lock, disable device alıyorlar(abilityler max 14 oluyordu değil mi?)
.
yani gnome dex+2 alıyor, sen 14 verdin, ırktan +2 geldi, 4.ve 8. levelde de puan verince 18 olaiblir mesela

Androner wrote:evet max 14 ama racial modifier gelebilir üzerine, ayrıca 4. ve 8. levellarda artış geliyor
yani gnome dex+2 alıyor, sen 14 verdin, ırktan +2 geldi, 4.ve 8. levelde de puan verince 18 olaiblir mesela
.
arkadaşlar, karakterlerinizin amacını ve çelişkisini düşünün. ayrıca hogan bight'ın teklifini neden geri çevirmediniz. yani sizi sanction'a çeken başka bir şey de olmuştur.
oyuna Haven'dan kalkıp Sanction'a gidecek olan "Lady's Grace" adlı gemide başlayacaksınız.
http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/we/20031121a
burdaki 6. bölümde qualinestinin doğusunda lake of death yazısının a harfinin altında olan bir liman şehri haven
lake of death diye bir şey yok şu an bu arada. orda qualinost var. qualinesti elflerinin başkenti
oyuna Haven'dan kalkıp Sanction'a gidecek olan "Lady's Grace" adlı gemide başlayacaksınız.
http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/we/20031121a
burdaki 6. bölümde qualinestinin doğusunda lake of death yazısının a harfinin altında olan bir liman şehri haven
lake of death diye bir şey yok şu an bu arada. orda qualinost var. qualinesti elflerinin başkenti

Pax Tharkas var orda liman şehri olarak...Androner wrote:arkadaşlar, karakterlerinizin amacını ve çelişkisini düşünün. ayrıca hogan bight'ın teklifini neden geri çevirmediniz. yani sizi sanction'a çeken başka bir şey de olmuştur.
oyuna Haven'dan kalkıp Sanction'a gidecek olan "Lady's Grace" adlı gemide başlayacaksınız.
http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/we/20031121a
burdaki 6. bölümde qualinestinin doğusunda lake of death yazısının a harfinin altında olan bir liman şehri haven
lake of death diye bir şey yok şu an bu arada. orda qualinost var. qualinesti elflerinin başkenti

