Dragonlance - Kayıp Kule (Tanıtım ve Açıklama
.
Ben şöyle bir şey düşündüm olur mu?
Piki Pingel, büyülü müzikler çalan bir cihaz yapmak istemektedir ama maalesef müzikten pek anlamiyor. Cihazin çalacagi müzik dinleyen kisileri büyüleyerek kalici olarak baris-sever yapacaktir. Bu cihaz(lar)i diyar diyar dolastirip herkese dinletince artik savaslar sona erecek; sonsuz baris zamani baslayacaktir.
Ã?elişki de müzik kulağının olmaması. Piki Pingel zaten, elinde gitarla Bard kılığında dolaşan ama aslında ezberlediği birkaç müzik parçasından öte müzik bilgisi olmayan biri. Gitarı da içi hava dolu, sızdırmaz yapmış, aslında suya filan düşerse gitar şamandıra vazifesi görerek batmasını engelleyecek şekilde.
Olur mu böyle yoksa çok mu basit oldu? Bir de PHB'deki Bard resmini kullanabilir miyim Piki'nin tipini göstermek için?
.
Ben şöyle bir şey düşündüm olur mu?
Piki Pingel, büyülü müzikler çalan bir cihaz yapmak istemektedir ama maalesef müzikten pek anlamiyor. Cihazin çalacagi müzik dinleyen kisileri büyüleyerek kalici olarak baris-sever yapacaktir. Bu cihaz(lar)i diyar diyar dolastirip herkese dinletince artik savaslar sona erecek; sonsuz baris zamani baslayacaktir.
Ã?elişki de müzik kulağının olmaması. Piki Pingel zaten, elinde gitarla Bard kılığında dolaşan ama aslında ezberlediği birkaç müzik parçasından öte müzik bilgisi olmayan biri. Gitarı da içi hava dolu, sızdırmaz yapmış, aslında suya filan düşerse gitar şamandıra vazifesi görerek batmasını engelleyecek şekilde.
Olur mu böyle yoksa çok mu basit oldu? Bir de PHB'deki Bard resmini kullanabilir miyim Piki'nin tipini göstermek için?
.
Tamam işte amacı bu zaten; böyle bir şey icat ederse, kimse savaşmak istemeyecek, barış olacak. Koca koca ordulara megafonla şarkıyı dinlettiği zaman askerler, "biz napıyoruz ya, burda ne işimiz var?" filan olup sarılıp öpüşürler. :schemes: Peki o zaman bard yapayım ama kilitleri kim açacak, tuzakları kim etkisiz hâle getirecek? Yoksa böyle şeyler gerekmeyecek mi serüvenimizde? Bard mı olayım (canım çekti yahu) yoksa rogue6-bard2 gibi multiclass mı?Androner wrote:bence çok güzel oldu, bard da yapabilirsin karakteri istersen.
şöyle de olabilir, bu cihazı yapıp kullanarak savaşları engellemek istemektedir.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
turu döndürdüm arkadaşlar,
aegron, sen de karakterinin ırkını ve sınıfını belirledikten sonra girebilirsin ortama. detayların acelesi yok şimdilik hallederiz.
bu arada yemek sırasında bir birinizle sohbet edebilirsiniz
bu yolculuğu tanışma aşaması olarak görebilirisiniz. pazardan önce herkes cevap yazarsa bir tur daha döndürebilirim.
aegron, sen de karakterinin ırkını ve sınıfını belirledikten sonra girebilirsin ortama. detayların acelesi yok şimdilik hallederiz.
bu arada yemek sırasında bir birinizle sohbet edebilirsiniz
bu yolculuğu tanışma aşaması olarak görebilirisiniz. pazardan önce herkes cevap yazarsa bir tur daha döndürebilirim.

