Dragonlance - Kayıp Kule (Tanıtım ve Açıklama

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

arkadaşlar hepiniz aynı gemidesiniz, sizden başka yolcu yok, 10 mürettebat var, biri kaptan biri kaptan yardımcısı, biri aşçı. Gemi kaptanının görevi sizi Haven'dan alıp Sanction'a sağ sağlim ulaştırmak.

karakterlerinizi tasfir ederek rp'ye başlamanızı rica ediyorum.
hayırlı olsun yeni oyunumuz.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Ben şöyle bir şey düşündüm olur mu?

Piki Pingel, büyülü müzikler çalan bir cihaz yapmak istemektedir ama maalesef müzikten pek anlamiyor. Cihazin çalacagi müzik dinleyen kisileri büyüleyerek kalici olarak baris-sever yapacaktir. Bu cihaz(lar)i diyar diyar dolastirip herkese dinletince artik savaslar sona erecek; sonsuz baris zamani baslayacaktir.


Ã?elişki de müzik kulağının olmaması. Piki Pingel zaten, elinde gitarla Bard kılığında dolaşan ama aslında ezberlediği birkaç müzik parçasından öte müzik bilgisi olmayan biri. Gitarı da içi hava dolu, sızdırmaz yapmış, aslında suya filan düşerse gitar şamandıra vazifesi görerek batmasını engelleyecek şekilde.

Olur mu böyle yoksa çok mu basit oldu? Bir de PHB'deki Bard resmini kullanabilir miyim Piki'nin tipini göstermek için?

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

bence çok güzel oldu, bard da yapabilirsin karakteri istersen.
şöyle de olabilir, bu cihazı yapıp kullanarak savaşları engellemek istemektedir.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:bence çok güzel oldu, bard da yapabilirsin karakteri istersen.
şöyle de olabilir, bu cihazı yapıp kullanarak savaşları engellemek istemektedir.
Tamam işte amacı bu zaten; böyle bir şey icat ederse, kimse savaşmak istemeyecek, barış olacak. Koca koca ordulara megafonla şarkıyı dinlettiği zaman askerler, "biz napıyoruz ya, burda ne işimiz var?" filan olup sarılıp öpüşürler. :schemes: Peki o zaman bard yapayım ama kilitleri kim açacak, tuzakları kim etkisiz hâle getirecek? Yoksa böyle şeyler gerekmeyecek mi serüvenimizde? Bard mı olayım (canım çekti yahu) yoksa rogue6-bard2 gibi multiclass mı?

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

istersen bard olabilirsin, kendini zorunlu hissetme bir class'a
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

sanction'a olan yolcuğunuzu oyuna ısınmanız ve karakterlerinizin tanışmasına yönelik.
hızlı geçeceğim yolculuğu
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androder ben mail ile yolladım karakteri sana Bard/Rogue multi-class oldu bu sefer. Gitar filan diyorum ama doğrusu lut muydu çalgının. :mrgreen: Diyaloglarda kafiye kullanmaya gayret edeceğim acemi bard rolünde. :-P
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Hala yeriniz varsa bende katılabilirim ama yoksa benim için problem olmaz taşındık bu aralar nete giremiyorum ama 2 3 gün sonra yine seri devam ederim :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

sen zaten oyundasın, karakterini bekliyorum elf fighter olucam demiştin.
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

turu döndürdüm arkadaşlar,

aegron, sen de karakterinin ırkını ve sınıfını belirledikten sonra girebilirsin ortama. detayların acelesi yok şimdilik hallederiz.

bu arada yemek sırasında bir birinizle sohbet edebilirsiniz :)
bu yolculuğu tanışma aşaması olarak görebilirisiniz. pazardan önce herkes cevap yazarsa bir tur daha döndürebilirim.
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

bu haftalık turu yarın döndüreceğim.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Arkadaşın lakabı "Mal" ya; bu ingilizce (yani common dilde) mi yoksa; "dostum mal mal baktığın için mi sana bu lakabı koymuşlar?" diye espri yapabilir mi Piki? :-P

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

:)

yani türkçeden çevirme olduğu için pek olmaz aslında ama...
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Ben Illyra'nın oynadığı karakterini tam olarak anlamadım? Nasıl birisi acaba; bayan mı, elf mi?

Aslında bir tek Edmond Dantes'i anladım; kendini tarif etmiş. Liero'yu da tam bilmiyorum.

.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

ben mystic oynuyorum dwaxer, solamnia lı bir bayan ( yani insan ) :roll:

(örnek resim için adnroner in avatarına bakabilirsin :embarrass: )
Image
Post Reply