Steel (Tartışma Ve Tanıtım)
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Ne ara yazıldı bu başlık, benim internetimin olmadığı zaman mı? Hiç görmedim bu başlığı.
İnanılmaz bir konu!
Müthiş bir merakla okudum. Yakın gelecekle ilgili konulara bayılıyorum... Bilimkurgu muhteşem bir şey...
İlk oynadığım masaüstü oyunun da konusu bu tarz bir şeydi. Onda da uzaylı bir medeniyete ait robotlar dünyayı bu öyküdekine benzer hale getiriyordu. Ne yazık ki bir daha bilimkurgu oynatanla karşılaşmadım...
İnanılmaz bir konu!
İlk oynadığım masaüstü oyunun da konusu bu tarz bir şeydi. Onda da uzaylı bir medeniyete ait robotlar dünyayı bu öyküdekine benzer hale getiriyordu. Ne yazık ki bir daha bilimkurgu oynatanla karşılaşmadım...
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Evet, maalesef ben tek yazdım garip hissettim kendimi acaba yazmamam mı gerekiyordu falan?Sonra baktım normal olan buymuşAndroner wrote:arkadaşlar bugün turu döndürmüyorum edmond hariç kimse bir şey yazmadı çünkü.
benden yazmamı istediğiniz bir şeyler varsa (dünyayı anlatma, mekan tasfiri vb.) anlatırım.
aegron, pazara kadar dönmeni bekleyeceğim.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
.
Yahu ben şimdi o başlığı görmemişim desem çok ayıp olur mu ama görmemişim! Genelde yeni mesaj atılan başlıkların yanında ışık yanıyor ve ben okuyorum ama bu başlığın açıldığının farkında bile değilim. Çok özür dilerim, nasıl olduğu muamma; yoksa mesaj atmaz mıyım, aylardır bu oyunu bekliyoruz.
Hem de kaç gün olmuş, ayıpladım kendimi.
.
.
var tabii olmazmı 
www.sjgames.com/gurps
burdan kitabı bulup pdf'sini indirebiliyorsunuz (satın alıyorsunuz tabii)
www.sjgames.com/gurps
burdan kitabı bulup pdf'sini indirebiliyorsunuz (satın alıyorsunuz tabii)

hay allah dwaxer araya girmiş. 
malzeme olarak ne istiyorsunuz?
çok güçlü saldırılarınız olduğu için silah kullanmanıza gerek yok. zaten kullanmayı da bilmiyorsunuz.
gücü olan süper kahramanlar genelde silah kullanmazlar, kendi yetenekleriyle savaşırlar.
superman silah kullansaydı garip kaçardı zaten. wolverine, spider-man vs. de silah kullanmaz mesela.
malzeme olarak ne istiyorsunuz?
çok güçlü saldırılarınız olduğu için silah kullanmanıza gerek yok. zaten kullanmayı da bilmiyorsunuz.
gücü olan süper kahramanlar genelde silah kullanmazlar, kendi yetenekleriyle savaşırlar.
superman silah kullansaydı garip kaçardı zaten. wolverine, spider-man vs. de silah kullanmaz mesela.

Fazla bir şey değil ama kullanmak istediğim birkaç araç gerek olabilir. Ateşli silah filan değil ama el bombası olabilir.Androner wrote:hay allah dwaxer araya girmiş.
malzeme olarak ne istiyorsunuz?
çok güçlü saldırılarınız olduğu için silah kullanmanıza gerek yok. zaten kullanmayı da bilmiyorsunuz.
gücü olan süper kahramanlar genelde silah kullanmazlar, kendi yetenekleriyle savaşırlar.
superman silah kullansaydı garip kaçardı zaten. wolverine, spider-man vs. de silah kullanmaz mesela.
*********
Gerçi; Control All Solid Matter, Crushing Attack, vs gibi bana yazdığın bazı Advantagelerin PHB'de bulamadım? Tekrar göz gezdiriyordum da grups kitabına.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Androner ben yazını anca okuyabildim ve kelimelerle anlatamayacağım kadar güzel bir senaryo. Cidden sağol ama birkaç sorum var ve şimdi yazıcağım girişte bunlarla ilgili bilmediğim için birşeyler belirtmeyeceğim.
Bizim şu anda bulunduğumuz bölge neresi?
Birinin adına mı çalışacağız yoksa içten gelen doğayı kurtarma dürtüsü mü bizim yanımızda olacak?
Bizim şu anda bulunduğumuz bölge neresi?
Birinin adına mı çalışacağız yoksa içten gelen doğayı kurtarma dürtüsü mü bizim yanımızda olacak?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact: