Dragonlance - Kayıp Kule (Tanıtım ve Açıklama

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

İçimde feci bir halde Dragonlance oynama isteği var. Sırf RP'si için. Kender olmak istiyorum :-o Eğer dragonlanceyle ilgili bir oyun başlarsa yeniden özel mesajla bildirirseniz sevinirim. Arada burayıda okuyorum. Piki Pingel favorim :evillaugh:
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Teşekkürler Clicks, Piki'yi favori tuttuğun için ama biz acemisiyiz buraların. :mrgreen: Aegron ortalarda yok, onun yerine geçebilirsin çaktırmadan. :-P

Ã?yleyse çalayım size, söyleyeyim şarkımı: :king:

Türküsü dökülürken ağzından, göklerin yağmuru
gözyaşı gibi, işitin bilgeyi,
yılların ve Ejderhamızrağı'nın Yüce Söylenceleri'nden.
unutulmuş öykülerin tozunu temizlerken.
Ã?ünkü hatıraların ve sözün ötesindeki derin çağlarda
dünyanın o ilk nazarında üç ay, yükselirken ormanın bağrından
ejderhalar, korkunç ve kocaman.
Savaşmışlardı Krynn denilen dünyada
Yine de ejderhaların karanlığından
bizim ışık isteyen çığlıklarımızdan
süzüle kara ayın boş yüzünden
küllenmiş bir ışık birden alevlendi Solamniya'da:
bir şövalye, hem güçlü, hem hakikatli,
aşağı çağıran tanrıların kendilerini
ve kudretli Ejderha mızrağı' nı döven, parçalayan
ejderhasoyunun ruhunu, Krynn in aydınlanmaya başlayan
kıyılarından kanatlarının gölgesini kovan,
Böylece Humar Solamniya şövalyesi,
şavk getiren, İlk Mızrakçı, Kendi ışığını Khalkist Dağlarının eteklerine,
tapınakların çökmüş sessizliklerine,
tanrıların taştan ayaklarına kadar izledi
Mızrakustaları'nı çağırıp yere indirdi,
ve tarifsiz kötülüğü ezen, tarifsiz gücünü aldı,
sürmek için etrafı sarmalayan karanlığı ejderhanın boğazındaki tünele gerisin geri
Büyük iyilik Tanrısı Paladine,
parladı Huma'nın yanı başında,
güçlü sağ kolunun mızrağım güçlendirerek;
ve Huma tutuşarak binlerce ayla.
Karanlıklar kraliçesini kovdu uzaklara,
kovdu feryat eden ordularının yığınlarını
lanetlerinin sadece hiçliklerin üzerine çöktüğü
aydınlanmakta olan toprağın çok derinlerinde
ölümün duygusuz krallığına geri.

Böylece bilmişti Rüyalar Ã?ağı gümbürtüyle


.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

güzel şiir dwaxer, yenilerini de bekleriz.

aegron'u da pazara kadar beklemeyi düşünüyorum. gelmezse duruma göre bakacağım.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
şiiri Ejderha mızrağı serisinin ilk kitabının giriş bölümünden aldım; ben yazmadım yani; yanlış anlama olmasın. :mrgreen: Tanırsınız sanmıştım ben.

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

yaw biz seni gaza getirmeye çalışıyoruz burda ;)
Image
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Aegron pazara kadar gelmezse keselerinize dikkat edin. Bir kender ödünç alıyor olabilir...
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Pazardan sonra 1 gün daha bekleyeyim dedim aegron'u(en azından ayıp olmasın diye). Müsaitse 1 kenderlik yer istecektim?
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Post Reply