Paragon Fight 4e ........ Hakkında yorumlar.

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

dwaxer wrote:
CLiCKs wrote:Utility Powerlar daily powerlara eş olarak kullanılır. Üstünde de yazar zaten daily olarak. Gün içinde bir kere kullanırsın. Tabii daha önce encounter utility powerlara rastalamdığım için söylüyorum.
Maalesef bu yanlış bir bilgi Clicks. :-P

Utility Powerlar; daily de olabilir, Encounter de olabilir, at-will de olabilir! Her utility powerin açıklamasında ne tür bir power olduğu anahtar kelimeyle belirtilmiştir. Sizlerden ricam Utility poweriniz hangi türse karakter kağıdınızda o bölüme yerleştirmeniz ama yanına parantez içinde (Utility) diye ibare yazmanız.

.
Ve ayrıca yazımda da belirttim. Encounter olanı da dahil daily dışında hiç bir utility power görmediğim için böyle söyledim :D Ya da dikkat etmemişte olabilirim. :plotting:
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Benim Utility Power'ım Tumble, ve Encounter Power, her çarpışmada bir kez OPP yememe hakkım var :D

O değil de benim Martial Artist çok güçsüz oldu sanki :S Oof of :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Dwaxer benim bir sorum var. Paladin olarak evil yaratıklara ya da direk demonlara felan hasarım artıyormu(eğer varsa ona özel powersız)?
Valla bu 4e'de pek öyle bir şey görmedim. Demon ve Devillerin "Vulnerable"leri bile yok, sadece undeadlerin radiant dmg'a karşı hassasiyeti var. Özel bir feat, power filan şimdilik göremedimse de, evil yaratıklara karşı belki magic item filan vardır.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
İlk oyunun açılışını da yaptım. Tabii başlamasına daha var ama size ufak bir ipucu verdim nasıl olacağına dair. Hem böylece ona göre hazırlanabilir, eşya filan gerekiyorsa alabilirsiniz. Ama peşin söyleyeyim: Canavarların zayıflıklarını vs bilmeniz için ilgili checkleri başarmanız lazım! Yani bu trolların zayıflığını bilmeniz için aranızdan en az birinin Nature Check; DC:21'i başarması lazım! Başka türlü tutup da metagame yaparsanız oyun içinde elinizde patlar o silah! İlk senaryonun çok çok basit konusu var; direk combata dayalı. Alıştırma bakımından böyle yaptım; ilerde daha detaylı, kademeli, entrikalı, sadece savaş değil sosyal konular da barındıran, vs, vs hazırlayabilirim eğer konsept tutulursa.



.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

dwaxer wrote:.
İlk oyunun açılışını da yaptım. Tabii başlamasına daha var ama size ufak bir ipucu verdim nasıl olacağına dair. Hem böylece ona göre hazırlanabilir, eşya filan gerekiyorsa alabilirsiniz. Ama peşin söyleyeyim: Canavarların zayıflıklarını vs bilmeniz için ilgili checkleri başarmanız lazım! Yani bu trolların zayıflığını bilmeniz için aranızdan en az birinin Nature Check; DC:21'i başarması lazım! Başka türlü tutup da metagame yaparsanız oyun içinde elinizde patlar o silah! İlk senaryonun çok çok basit konusu var; direk combata dayalı. Alıştırma bakımından böyle yaptım; ilerde daha detaylı, kademeli, entrikalı, sadece savaş değil sosyal konular da barındıran, vs, vs hazırlayabilirim eğer konsept tutulursa.



.
Nasıl olsa keşişten vazgeçmeyeceğim için ilk yazıyı yazdım bile :D Sen beni oyundan atmadıkça o yazı kalır herhâlde orada :D :D :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Karakterimi DM'e ve bana yararı dokunması ve eksiklerimi düzeltmek amacıyla biraz uğraştan sonra tekrar düzenledim :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Oh be, hallettim sonunda karakteri :D Ã?nceki taslaktı :P
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Yalnız Edmond ve Devrimk, sizin elflerin kulakları kesik mi yahu; benim bildiğim elflerin uzun sivri kulakları olur? :mrgreen:

.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Dwarf, cleric karakter oluşturdum. Bana yardım edermisiniz, eksik ya da şöyle yapsan daha iyi olur diyebileceğiniz birşey var mı? Featlerde, bana göre hiç birşey yoktu.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Clicks, senin paladinin, neden HP:95?
1.levelde HP:15+Con score=15+10=25 ve her level artışında 6 yani 10 kere level artışında 60
Sonuçta:60+25=85 olması gerekmez miydi?

Devrimk, seninkisi de yukarıdaki hesaba göre 1.levelde HP:15+16=31 ve 10 level artışında 60
Sonuç itibariyle: 31+60=91 olması gerekmez mi? ( :mrgreen: 1 puan da olsa hak geçmesin)

Liero; HP:15+15(Con)+(6*10)=90 olması gerekmez mi senin de?

Edmond; HP:12+16(Con)+(5*10)=78 olması gerekmez mi?


.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Mark wrote:Dwarf, cleric karakter oluşturdum. Bana yardım edermisiniz, eksik ya da şöyle yapsan daha iyi olur diyebileceğiniz birşey var mı? Featlerde, bana göre hiç birşey yoktu.
İlk dwarf seçene ödül verecektim! :-P Dwarflar iyidir aslında, şimdiye kadar kimsenin seçmemesi hayret.

Bir sakıncaları hızları 5 ama ağır zırh giyseler bile daha fazla düşmüyor.

Dwarflar için Forgotten Realms kitabında iki feat var mesela:
Shield the Fallen: bitişiğindeki arkadaşların bloodied, helpless veya unconscious iseler; saving throwlarına ve bütün defanslarına +2 veriyorsun.
Gold Dwarf Pride: Eğer combatta 0 hit pointe düşer, bayılır ve bir şekilde tekrar ayılırsan AC:+1 kazanırsın. (pek de matah değil)

Karakter kağıdını güzel ayrıntılı hazırlamışsın ama powerların yanına (utility) diye yazsaydın benim için çok daha kolay olurdu ayırd etmesi.

Sana bir bakınalım, tavsiyeler olabilir sonradan. Bir kere kendine sihirli güzel bir holy symbol ile heavy armor almalısın o zaman tamam olur. Silahını magic:+1 filan alsan da önemli değil ama cleric olduğun için holy symbol için paraya kıy bence.


.
Last edited by dwaxer on Wed Jan 28, 2009 2:26 am, edited 1 time in total.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

dwaxer wrote:.

Liero; HP:15+15(Con)+(6*10)=90 olması gerekmez mi senin de?

.
HP : 15 + 14(Con) + 6*10 + 10(Toughness feat) = 99

karakterin başlangışta con değeri 14'ü 10 levelde +1 aldıktan sonra 15 oldu.
toughness featı her tier'da +5 can veriyor.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

liero wrote:
dwaxer wrote:.
Liero; HP:15+15(Con)+(6*10)=90 olması gerekmez mi senin de?
HP : 15 + 14(Con) + 6*10 + 10(Toughness feat) = 99
karakterin başlangışta con değeri 14'ü 10 levelde +1 aldıktan sonra 15 oldu.
toughness featı her tier'da +5 can veriyor.
:mrgreen: Tamam.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Mark; ayrıca "Ritual Caster" olduğuna göre kendine parasıyla birkaç ritüel daha satın alabilirsin 11.level seviyesine kadar. Dediğim gibi görevleri arena gibi düşünmeyin, combat ağırlıklı olsa da zamanla değişik problemler karşınıza çıkabilir.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Clicks; weapon profiencyi silahının dmg'ına mı ekledin? Bildiğim kadarıyla proficiency bonusu sadece attackı etkiler. (onu sildim)

Ayrıca devamlı olarak seni power attack modunda kabul edeceğiz anladığım kadarıyla?



.
Post Reply