Ve ayrıca yazımda da belirttim. Encounter olanı da dahil daily dışında hiç bir utility power görmediğim için böyle söyledimdwaxer wrote:Maalesef bu yanlış bir bilgi Clicks.CLiCKs wrote:Utility Powerlar daily powerlara eş olarak kullanılır. Üstünde de yazar zaten daily olarak. Gün içinde bir kere kullanırsın. Tabii daha önce encounter utility powerlara rastalamdığım için söylüyorum.![]()
Utility Powerlar; daily de olabilir, Encounter de olabilir, at-will de olabilir! Her utility powerin açıklamasında ne tür bir power olduğu anahtar kelimeyle belirtilmiştir. Sizlerden ricam Utility poweriniz hangi türse karakter kağıdınızda o bölüme yerleştirmeniz ama yanına parantez içinde (Utility) diye ibare yazmanız.
.
Paragon Fight 4e ........ Hakkında yorumlar.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Albert Einstein
Benim Utility Power'ım Tumble, ve Encounter Power, her çarpışmada bir kez OPP yememe hakkım var
O değil de benim Martial Artist çok güçsüz oldu sanki :S Oof of
O değil de benim Martial Artist çok güçsüz oldu sanki :S Oof of
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Valla bu 4e'de pek öyle bir şey görmedim. Demon ve Devillerin "Vulnerable"leri bile yok, sadece undeadlerin radiant dmg'a karşı hassasiyeti var. Özel bir feat, power filan şimdilik göremedimse de, evil yaratıklara karşı belki magic item filan vardır.CLiCKs wrote:Dwaxer benim bir sorum var. Paladin olarak evil yaratıklara ya da direk demonlara felan hasarım artıyormu(eğer varsa ona özel powersız)?
.
.
İlk oyunun açılışını da yaptım. Tabii başlamasına daha var ama size ufak bir ipucu verdim nasıl olacağına dair. Hem böylece ona göre hazırlanabilir, eşya filan gerekiyorsa alabilirsiniz. Ama peşin söyleyeyim: Canavarların zayıflıklarını vs bilmeniz için ilgili checkleri başarmanız lazım! Yani bu trolların zayıflığını bilmeniz için aranızdan en az birinin Nature Check; DC:21'i başarması lazım! Başka türlü tutup da metagame yaparsanız oyun içinde elinizde patlar o silah! İlk senaryonun çok çok basit konusu var; direk combata dayalı. Alıştırma bakımından böyle yaptım; ilerde daha detaylı, kademeli, entrikalı, sadece savaş değil sosyal konular da barındıran, vs, vs hazırlayabilirim eğer konsept tutulursa.
.
İlk oyunun açılışını da yaptım. Tabii başlamasına daha var ama size ufak bir ipucu verdim nasıl olacağına dair. Hem böylece ona göre hazırlanabilir, eşya filan gerekiyorsa alabilirsiniz. Ama peşin söyleyeyim: Canavarların zayıflıklarını vs bilmeniz için ilgili checkleri başarmanız lazım! Yani bu trolların zayıflığını bilmeniz için aranızdan en az birinin Nature Check; DC:21'i başarması lazım! Başka türlü tutup da metagame yaparsanız oyun içinde elinizde patlar o silah! İlk senaryonun çok çok basit konusu var; direk combata dayalı. Alıştırma bakımından böyle yaptım; ilerde daha detaylı, kademeli, entrikalı, sadece savaş değil sosyal konular da barındıran, vs, vs hazırlayabilirim eğer konsept tutulursa.
.
Nasıl olsa keşişten vazgeçmeyeceğim için ilk yazıyı yazdım biledwaxer wrote:.
İlk oyunun açılışını da yaptım. Tabii başlamasına daha var ama size ufak bir ipucu verdim nasıl olacağına dair. Hem böylece ona göre hazırlanabilir, eşya filan gerekiyorsa alabilirsiniz. Ama peşin söyleyeyim: Canavarların zayıflıklarını vs bilmeniz için ilgili checkleri başarmanız lazım! Yani bu trolların zayıflığını bilmeniz için aranızdan en az birinin Nature Check; DC:21'i başarması lazım! Başka türlü tutup da metagame yaparsanız oyun içinde elinizde patlar o silah! İlk senaryonun çok çok basit konusu var; direk combata dayalı. Alıştırma bakımından böyle yaptım; ilerde daha detaylı, kademeli, entrikalı, sadece savaş değil sosyal konular da barındıran, vs, vs hazırlayabilirim eğer konsept tutulursa.
.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
.
Clicks, senin paladinin, neden HP:95?
1.levelde HP:15+Con score=15+10=25 ve her level artışında 6 yani 10 kere level artışında 60
Sonuçta:60+25=85 olması gerekmez miydi?
Devrimk, seninkisi de yukarıdaki hesaba göre 1.levelde HP:15+16=31 ve 10 level artışında 60
Sonuç itibariyle: 31+60=91 olması gerekmez mi? (
1 puan da olsa hak geçmesin)
Liero; HP:15+15(Con)+(6*10)=90 olması gerekmez mi senin de?
Edmond; HP:12+16(Con)+(5*10)=78 olması gerekmez mi?
.
Clicks, senin paladinin, neden HP:95?
1.levelde HP:15+Con score=15+10=25 ve her level artışında 6 yani 10 kere level artışında 60
Sonuçta:60+25=85 olması gerekmez miydi?
Devrimk, seninkisi de yukarıdaki hesaba göre 1.levelde HP:15+16=31 ve 10 level artışında 60
Sonuç itibariyle: 31+60=91 olması gerekmez mi? (
Liero; HP:15+15(Con)+(6*10)=90 olması gerekmez mi senin de?
Edmond; HP:12+16(Con)+(5*10)=78 olması gerekmez mi?
.
İlk dwarf seçene ödül verecektim!Mark wrote:Dwarf, cleric karakter oluşturdum. Bana yardım edermisiniz, eksik ya da şöyle yapsan daha iyi olur diyebileceğiniz birşey var mı? Featlerde, bana göre hiç birşey yoktu.
Bir sakıncaları hızları 5 ama ağır zırh giyseler bile daha fazla düşmüyor.
Dwarflar için Forgotten Realms kitabında iki feat var mesela:
Shield the Fallen: bitişiğindeki arkadaşların bloodied, helpless veya unconscious iseler; saving throwlarına ve bütün defanslarına +2 veriyorsun.
Gold Dwarf Pride: Eğer combatta 0 hit pointe düşer, bayılır ve bir şekilde tekrar ayılırsan AC:+1 kazanırsın. (pek de matah değil)
Karakter kağıdını güzel ayrıntılı hazırlamışsın ama powerların yanına (utility) diye yazsaydın benim için çok daha kolay olurdu ayırd etmesi.
Sana bir bakınalım, tavsiyeler olabilir sonradan. Bir kere kendine sihirli güzel bir holy symbol ile heavy armor almalısın o zaman tamam olur. Silahını magic:+1 filan alsan da önemli değil ama cleric olduğun için holy symbol için paraya kıy bence.
.
Last edited by dwaxer on Wed Jan 28, 2009 2:26 am, edited 1 time in total.
