Eğer gerçek hayatta beni görürsen, "Edmond burada da mı.Oha!" diyebilirsindwaxer wrote:Edmond burda da mı keşiş oldun yahu; ne bu keşişlik sevdası.Bizim zamanımızda "Kung-fu" diye bir dizi vardı, başrolünde David Carradine oynardı; o geldi şimdi aklıma keşiş meşiş...
Steel (Tartışma Ve Tanıtım)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Tabii sadece saçları kazıtmakla keşiş olunmuyor çekirge.Edmond wrote:Eğer gerçek hayatta beni görürsen, "Edmond burada da mı.Oha!" diyebilirsindwaxer wrote:Edmond burda da mı keşiş oldun yahu; ne bu keşişlik sevdası.Bizim zamanımızda "Kung-fu" diye bir dizi vardı, başrolünde David Carradine oynardı; o geldi şimdi aklıma keşiş meşiş...
.
Ben de saçları kazıttığımı söylemedim zatendwaxer wrote:Tabii sadece saçları kazıtmakla keşiş olunmuyor çekirge.Edmond wrote:Eğer gerçek hayatta beni görürsen, "Edmond burada da mı.Oha!" diyebilirsindwaxer wrote:Edmond burda da mı keşiş oldun yahu; ne bu keşişlik sevdası.Bizim zamanımızda "Kung-fu" diye bir dizi vardı, başrolünde David Carradine oynardı; o geldi şimdi aklıma keşiş meşiş...
![]()
.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Aegron wrote:Alperen sakın kazıtma muhabbeti keserim vallaEdmond wrote:Ben de saçları kazıttığımı söylemedim zatendwaxer wrote: Tabii sadece saçları kazıtmakla keşiş olunmuyor çekirge.![]()
.(Kazıtmam da
)
Ahahaha quotelara bakın, kuş bakışından Aztek piramitleri gibi duruyor
Ya bu Steel oyunu biraz yavaş mı ilerliyor =/ Oyuncu değilim de konu süper ve sistem de Gurps olunca takip edeyim dedim, ama oyun ilerlemiyor..
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Maalesef Androner müsait değil, DM'mizi bekliyoruzPossessed wrote:Aegron wrote:Alperen sakın kazıtma muhabbeti keserim vallaEdmond wrote: Ben de saçları kazıttığımı söylemedim zaten(Kazıtmam da
)
Ahahaha quotelara bakın, kuş bakışından Aztek piramitleri gibi duruyor
Ya bu Steel oyunu biraz yavaş mı ilerliyor =/ Oyuncu değilim de konu süper ve sistem de Gurps olunca takip edeyim dedim, ama oyun ilerlemiyor..
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Evet oyun teorik olarak yada ne olursa olsun olsun ilerlemiyorrrr.......Edmond wrote:Maalesef Androner müsait değil, DM'mizi bekliyoruzPossessed wrote:Aegron wrote: Alperen sakın kazıtma muhabbeti keserim valla
Ahahaha quotelara bakın, kuş bakışından Aztek piramitleri gibi duruyor
Ya bu Steel oyunu biraz yavaş mı ilerliyor =/ Oyuncu değilim de konu süper ve sistem de Gurps olunca takip edeyim dedim, ama oyun ilerlemiyor..Bir de konu yavaş ilerlemiyor, teorik olarak, konu ilerlemiyor
Ama eğlenceli olacak bu oyun
Androner nerdesin??
Bu aralar hiç sitede de görmedim.