Paragon Fight 4e ........ Hakkında yorumlar.

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Sembolün öyle bir powerı olduğunu tamamen unutmuşum.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Clicks; Pelor Radiant feat powerin 11.level için Close burst 3 ve sadece "undeadl"leri etkiler.

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Galiba ben orada yanlış powera baktım emin değilim. Neyse onu zaten 2. seçenek olarak kullanmıştım. İlki olmadı mı? Aslında olmalıydı. Olmadıysa da "beckon foe"yi kullanıp aşağı doğru 3 kare sürükletirsin. Daha sonraki tur içinde sana mesajla attığım bundan sonraki 2. tur içinki werı kullandırabilirsin.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Galiba ben orada yanlış powera baktım emin değilim. Neyse onu zaten 2. seçenek olarak kullanmıştım. İlki olmadı mı? Aslında olmalıydı. Olmadıysa da "beckon foe"yi kullanıp aşağı doğru 3 kare sürükletirsin. Daha sonraki tur içinde sana mesajla attığım bundan sonraki 2. tur içinki werı kullandırabilirsin.
Ben çok daha güzel ayarladım; 3 düşmanı birden vurdurdum. :-P

.....

Arkadaşlar Powerlerinin yanına sayfa numaralarını yazanlara çok teşekkür ediyorum. Bundan sonra herkesten aynısını bekliyorum. Ã?ünkü turu döndürmek saatlerimi alıyor, yardımlarınıza müteşekkirim. Etmeyeni de öldürcem. :schemes: şaka şaka! :-P mı acaba? :mrgreen: Yok yaw şaka yaptım sayfa numarası eklemedi diye adam öldürülür mü! :schemes::roll: :|:evillaugh:

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Liero;
İsim:Liero
Irk/Sınıf: Half-Elf/ Paladin - Level-11
Paragon Path: Morninglord

Bunlar hakkında bilgi verir misin, kaynak? Ayrıca oyunda Cleric at-will power kullanmanın sebebi nedir?

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Mark;
Sen kaç tane "minor action" yapmışsın bir turda? 2?
Birini action pointa saycam bunları. Sustain Minor demek minor action ile devam ettirmek demektir.

.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

dwaxer wrote:.
Liero;
İsim:Liero
Irk/Sınıf: Half-Elf/ Paladin - Level-11
Paragon Path: Morninglord

Bunlar hakkında bilgi verir misin, kaynak? Ayrıca oyunda Cleric at-will power kullanmanın sebebi nedir?

.
Morninglord Forgotten Realms Player's Guide sayfa 59'da bulunan bir paragon path.

Half-Elf'in Dilettante özelliği başka bir sınıfın At-Will power'ını Encounter power olarak kullanmamı sağlıyor.(Player's Handbook sayfa 42)
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Mark mesajlarında bolt çekme lütfen, çünkü ben bütün mesajlarınızı alıntılayıp en sonunda bütün yazıyı bolt olarak şekillendiriyorum. Bu sefer karışıklık oluyor.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Yine bir psikopatça hamle, yine ben :D Bir gün akıllanacağım belki de :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

dwaxer wrote:.
Mark;
Sen kaç tane "minor action" yapmışsın bir turda? 2?
Birini action pointa saycam bunları. Sustain Minor demek minor action ile devam ettirmek demektir.

.
(Sayfa 268)

Option B:
Standard Action
Two minor actions


Bende, aynen burda yazanı yaptım.

Beacon of Hope dan benim de hp kazanmam gerekiyor. (sayfa 64)

Ben doğru atmıştım. 1 standard, 2 minor yapılabiliyor. O yüzden yürümedim. Yoksa, kaçardım. Aslında opp yapıcak diye sanıyordum. şu yanımdaki, oni mage baya uzakta olduğunu anladım, şimdi.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Troll3:
Thoradin’in oluşturup yerde hareket ettirdiği kutsal alan yaratığa acı verir.
Consecrated Ground: Hit:1d6+3=3+3=6 Radiant dmg
Yaratık acıyla böğürmekten başka bir şey yapamaz. (Total defans)
Troll3: 100-15+10=95-54-17= 24
Troll3, kutsal alanımdan 6 damage almıştı. Ama aşağıda görünmüyor. Oyun çok zevkli dwaxer. Sağol. Sinir etmiyorum dimi? Hani, bilmişler gibi.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Dwaxer, benim wrath of gods'tan gelen +6 (cha modf) damagem daha vardı. Ayrıca radiant +2 damage bonusum vardı altınada not düşmüştüm radiant bonusu ama diğerinide özel mesajla atmıştım encoutner sonuna kadar +6 fazladan damag'm olucak yani :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

Dwaxer allah kolaylık versin :D Bu 4E çok fazla detay içeriyo galiba :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Dwaxer, benim wrath of gods'tan gelen +6 (cha modf) damagem daha vardı. Ayrıca radiant +2 damage bonusum vardı altınada not düşmüştüm radiant bonusu ama diğerinide özel mesajla atmıştım encoutner sonuna kadar +6 fazladan damag'm olucak yani :D

Tamam, Justine, Liero ve Rhogar'a her turda +6 dmg vericez.
Starfell wrote:Dwaxer allah kolaylık versin :D Bu 4E çok fazla detay içeriyo galiba :D

Evet; aslında hata bende oldu; hata demeyelim de bu kadar karmaşık olacağını tahmin ettimse de bu kadarını tahmin edememiştim. Saatler sürüyor 1 turu döndürmek, vs. Ama eskiden uyguladığım bir sistem vardı, bu oyuna da onu uygulamam lazımdı; herkesin adının yanına o anki bonus ve cezaları her turda yazmam lazımdı. Neyse bu oyun böyle geçsin, bir dahaki sefere devamlı bonuslarınızı isimlerin yanına parantez içinde yazacağım ki, hem daha anlaşılır olsun hem de unutulmasın.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Mark wrote:
dwaxer wrote:.
Mark;
Sen kaç tane "minor action" yapmışsın bir turda? 2?
Birini action pointa saycam bunları. Sustain Minor demek minor action ile devam ettirmek demektir..
(Sayfa 268)Option B:
Standard Action
Two minor actions

Bende, aynen burda yazanı yaptım.
Beacon of Hope dan benim de hp kazanmam gerekiyor. (sayfa 64)
Ben doğru atmıştım. 1 standard, 2 minor yapılabiliyor. O yüzden yürümedim. Yoksa, kaçardım. Aslında opp yapıcak diye sanıyordum. şu yanımdaki, oni mage baya uzakta olduğunu anladım, şimdi.
Tamam pardon; yürümedinse sorun yok. O zaman senin action point hakkın var önümüzdeki turlarda.
B.O.Hopedan iyileşmedin çünkü o sırada yaralı değildin. şimdi sanırım senin iyileştirme güçlerine +5 hp gelecek.

*******

Bu ilk parti olduğundan sizleri fazla üzmek istemedim ama bundan sonra bu kadar kolay olmaz rakipler, belirteyim yani.

.
Post Reply