Paragon Fight 4e ........ Hakkında yorumlar.

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

Bişey sorcam ben clicks le sıramı (önceliğimi) bir tur için değiştirebiliyor muyum ?
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Starfell wrote:Bişey sorcam ben clicks le sıramı (önceliğimi) bir tur için değiştirebiliyor muyum ?
Bir tur için değil; ama evet; "Delay" yaparsın sıranı Justine'den sonraya kaydırabilirsin. Ama sıralama öylece kalır. Sonrakii turlarda Justine'nin arkasında kalırsın yine. Ancak o da isteerse delay yaparak senden sonraya bırakabilir kendini. Yani bir tur için değiştirme diye bir şey yok; sadece harteketini belli bir yere kadar erteleme var. Ama hareketini çok fazla erteler ve sıra sana kadar tekrar gelirse, önceki hareket hakkını kaybedersin.

.
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

yani bu tur justine troll3 vurduktan sonra ben başka bir trolle saldırabilirim troll3 fırsat saldırısı yada başka bir saldırı yapmadan ? (çünkü trolle karşı öncelik üstünlüğüm var)

Yani ben şöyle düşünüyorum:

Justine Troll3 e başarılı bir hit die atarsa zaten öldürcek ben ondan önce vurursam (başarılı olduğumu var sayalım) benim dmg zarımının yarısı boşa gidicek.

Diyorum ki bu tur içinde delay yapayım justine troll3 ü indirsin, bende başka bi trolle dalayım. Yani justine'nin saldırısından sonra yapayım hamlemi. Ama tur geçsin istemiyorum.

Bilmiyorum anlatabildim mi derdi mi ? :roll:
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Starfell wrote:Diyorum ki bu tur içinde delay yapayım justine troll3 ü indirsin, bende başka bi trolle dalayım. Yani justine'nin saldırısından sonra yapayım hamlemi. Ama tur geçsin istemiyorum.Bilmiyorum anlatabildim mi derdi mi ? :roll:
Plan güzel, teorik olarak yapabilirsin. Justin'e Troll3'ü öldürmesini söylersin, o da kabul ederse ve öldürebilirse, sen de Justine'den sonra oynarsın hamleni.

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Minor action olduğu için buraya yazıyorum eğer Troll 3 ölürse Mim'i Troll 2'ye çeviriyorum, böylece Troll 1 ve 2'yi mimlemiş olacağım.

Starfell
Büyük bir şanssızlık olmazsa Troll 3 ölecek sanırım, öbürüne yönelebilirsin.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Troll1:
Ongoing 7 lightning dmg ile irkildi ve öldü!

Troll2:
Ongoing 5 dmg aldı. Rhogar’a saldırır! (Flanking:+2)
Claw attack(17):32 başarılı – Hit:2d6+6=4+6=10 dmg
Saving Throw:9 başarısız

Troll3:
Öldü zannedilen yaratık birden canlanır ve Winter’e saldırır! (Flanking:+2)
Claw attack(20):Kritik vuruş!! – Hit:18 dmg
Keşişin bloodied duruma düştüğünü gören kana susamış yaratık, gözü dönmüşler gibi haykırarak tekrar saldırır! (Flanking:+2)
Frenzied Strike; claww attack(6):21

Hocam bu yaratıkların 4'ünü de Dazed ettim zannediyordum ben? Hiçbirinin saldıramaması gerekiyordu? Daze durumunda saldırabiliyorlar mıydı?
Ama ıskalamıştı manyak yaratık.

Troll4:
Ongoing 7 lightning dmg alır. Winter’i gözüne kestirmişti! (Flanking:+2)
Claw attack(1): Sakar vuruş!! Ama yanlışlıkla Troll2’ye vurur Hit:2d6=8 dmg
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:Hocam bu yaratıkların 4'ünü de Dazed ettim zannediyordum ben? Hiçbirinin saldıramaması gerekiyordu? Daze durumunda saldırabiliyorlar mıydı?
Ama ıskalamıştı manyak yaratık.
Daze olunca 1 action yapabiliyorlar.

Stunned olursa hiçbir hareket yapamazlar


.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Dwaxer ufak bir düzeltme 1 ve 2'yi markladığım ve onlar bana saldırmadığı için birine saldırı hakkım doğuyor. Ayrıca aynı sebepten -2 saldırı cezası alıyorlar.

Aegis of Assault özelliğimi kullanıyor ve x15, y5'e teleport oluyorum flank bonus için.
Saldırı 16+2(flank)
Hasar 1d8+13

Benim ongoing hasarlarımı bu tur mu verdin? şimdi çıkmak zorundayım ayrıntılı bakamadım kuralı da bilmediğim için soruyorum.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:Dwaxer ufak bir düzeltme 1 ve 2'yi markladığım ve onlar bana saldırmadığı için birine saldırı hakkım doğuyor. Ayrıca aynı sebepten -2 saldırı cezası alıyorlar.

Aegis of Assault özelliğimi kullanıyor ve x15, y5'e teleport oluyorum flank bonus için.
Saldırı 16+2(flank)
Hasar 1d8+13

Benim ongoing hasarlarımı bu tur mu verdin? şimdi çıkmak zorundayım ayrıntılı bakamadım kuralı da bilmediğim için soruyorum.
Evet, bir şeyler unuttuğumu biliyordum.
Buradan oynatayım saldırını; Attack(5):23 :| başarılı! - Hit: farketmez zaten az canı olan Troll2 ölür ve Rhogar'a vuramaz. (düzeltirim hit pointleri)

*****

Ongoing dmglar turuna başlarken devreye giriyor. Yani bu tur gelecek tur diye bir uygulama yok. Turuna başlarken ongoing dmg alınır ve turunu bitirirken de saveleri atılır.


Yalnız ölen mahlukatların üzerinden her türlü ongoing dmg ve etkileri kaldırıyorum (bu benim house rule) yani ölünce bütün kötü kondüsyonları resetliyorum (ama iyileri kaldırmıyorum)

.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

O kadar hesapladım, şu powerı kullanırsam sınıfın şu özelliği devreye girer, daha çok hasar veririm diye ama gelen zara bak :cry: ağlamak istiyorum
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Bir triggerim daha varmış onu açtım sanırım Troll 4'ün bana opp. att. hakkı var onun için.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Benim, yarattığım sarı alan troll1 ve 3 e zarar vermicek mi? Troll3 dirildikten sonra yeniden zarar alması gerekmez mi?
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Mark wrote:Benim, yarattığım sarı alan troll1 ve 3 e zarar vermicek mi? Troll3 dirildikten sonra yeniden zarar alması gerekmez mi?
Haklısın. Ama öyle olsaydı "havalı" olmazdı. :-P Ne yani; ölümden canlanmış bir yaratığın karizmasını mı bozsaydım. Etkilenmedi işte senin kutsal alanından. :mrgreen: (ayrıca gözün doysun, en çok hasarı sen verdin)

Sevgili Thoradin, bazen tanrılar ölüm döşeğindeki yaratıklara kıyak geçerler; fazla kurcalama, yarın bir gün sen de aynı duruma düşebilirsin çünkü. :schemes:

.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

dwaxer wrote:
Mark wrote:Benim, yarattığım sarı alan troll1 ve 3 e zarar vermicek mi? Troll3 dirildikten sonra yeniden zarar alması gerekmez mi?
Haklısın. Ama öyle olsaydı "havalı" olmazdı. :-P Ne yani; ölümden canlanmış bir yaratığın karizmasını mı bozsaydım. Etkilenmedi işte senin kutsal alanından. :mrgreen: (ayrıca gözün doysun, en çok hasarı sen verdin)

Sevgili Thoradin, bazen tanrılar ölüm döşeğindeki yaratıklara kıyak geçerler; fazla kurcalama, yarın bir gün sen de aynı duruma düşebilirsin çünkü. :schemes:

.
He hehehehe :D
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Troll3:
Öldü zannedilen yaratık birden canlanır ve Winter’e saldırır! (Flanking:+2)
Claw attack(20):Kritik vuruş!! – Hit:18 dmg
Keşişin bloodied duruma düştüğünü gören kana susamış yaratık, gözü dönmüşler gibi haykırarak tekrar saldırır! (Flanking:+2)
Frenzied Strike; claww attack(6):21
Ama ıskalamıştı manyak yaratık.


Peki ben buna neden Catch the Striking Scorpion yapamadım? Hâlbuki hamlemde belirtmiştim bu gücümü kullanacağım diye.18 dmg'i negatifleyebilirdim! Üstelik adama sarılabilirdim!
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Post Reply