Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Thu Feb 19, 2009 6:02 pm
Aegron wrote: iero hala katılabiliyormuyuz??
Eger katılabiliyorsak yarın karakterimi hazırlarım.....
Katılabilirsin tabiki.
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Thu Feb 19, 2009 6:03 pm
Tebriler Edmond. rakibini dayak manyağı yaptın
Karakterini 2.seviyeye yükseltip bir tane level-1 item alabilirsin.
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Thu Feb 19, 2009 6:09 pm
Starfell wrote: Bende dövüş isterim
Ability Scores
Str: 12 (+1)
Con: 18 (+4)
Dex: 10 (0)
Int: 14 (+2)
Wis: 8 (-1)
Cha: 16 (+3)
toplam 25 puan harcamışsın.
Ayrıca masterwork itemları ilk levelde almayalım. Bir de potionları da magic item gibi saydığım için onları da ilk levelde almayalım.
Edmond
Kullanıcı
Posts: 5509 Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:
Post
by Edmond » Fri Feb 20, 2009 1:07 am
I WANT FIGHT!!!!
Item almadım henüz (aslen unuttum
Sonra da gerek olmadığına karar verdim, bir sonraki seviyede iki tane alırım
Keşiş olduğum için ihtiyaç da yok
)
Dövüş istiyorum, iki tane olsun rakip eğlencesi bol olsun
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Starfell
Kullanıcı
Posts: 693 Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul
Post
by Starfell » Fri Feb 20, 2009 2:52 am
Teşekkür ederim. Karakter kağıdımla bu kadar uğraşmışken bir daha bu çabaya girmeyi gereksiz buluyorum. Karakter kağıdımı silebilir Dwaxer. İyi oyunlar size.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Fri Feb 20, 2009 9:25 pm
ii o zaman bu akşam karakterimi hazırlamaya çalışırım. Güzel olacak gibi. Acaba ne tür bir karakter hazırlasam?....
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Fri Feb 20, 2009 10:11 pm
warlock'tan başka bir karakter iyi olur aslında
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Fri Feb 20, 2009 10:24 pm
Edmond wrote: I WANT FIGHT!!!!
Item almadım henüz (aslen unuttum
Sonra da gerek olmadığına karar verdim, bir sonraki seviyede iki tane alırım
Keşiş olduğum için ihtiyaç da yok
)
Dövüş istiyorum, iki tane olsun rakip eğlencesi bol olsun
Feats:
Granite Fist (Quick Strike'ı 1d8 yapıyor; yine aynı kitapta)
Improved Initiative
Elven Precision
İki tane feat seçmişsin sanırım. Düzeltirsen başlatırım hemen oyunu. İstediğin gibi iki rakibe karşı.
Edmond
Kullanıcı
Posts: 5509 Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:
Post
by Edmond » Sat Feb 21, 2009 1:55 am
Çok özür dilerim hemen hallettim
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Sat Feb 21, 2009 3:42 am
Edmond wrote: Çok özür dilerim hemen hallettim
Hiç sorun değil.
CLİCKs tebrikler. Karakterine seviye atlatabilirsin. Bir tane level-1 item alma hakkın var.
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Sat Feb 21, 2009 4:32 am
tebrikler dwaxer. Level 3 oldun. Bir tane level 2 item alabilirsin.
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Sat Feb 21, 2009 4:38 am
Edmond
Kullanıcı
Posts: 5509 Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:
Post
by Edmond » Sat Feb 21, 2009 4:45 am
2 tane istedim ama birinin Dragonborn olmasını beklemiyordum açıkçası
Olsun bana iyi bir ders oldu, ben bu savaştan sağ kurtulamam herhâlde, ama olsun
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Sat Feb 21, 2009 4:51 am
Valla Edmond iki tane istedi ben bunları buldum
Dronomicon - Choromatic Dragons kitabından.
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am