Paragon Fight 4e ........ Hakkında yorumlar.

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Symbol of Hope+1 (s236) (680 gp) Critical: +1d6 dmg, Power (Daily): Immediate Reaction. You can use this power when you or an ally within 5 squares of you is hit by an effect that a save can end. You or the ally gains a +5 power bonus to saving throws against the effect
Liero madalyonunu kullan, üzerindeki şu etkiyi yok et. Ok.
Diğerlerini tutuyorum. Bunları yenmek sizin göreviniz. :)

Dwaxer, benim "Radiant Action" dan verdiğim hasarı yazmamışsın.
Radiant Action (11th level): When you spend an
action point to take an extra action, you can also choose
an enemy within 5 squares of you. That enemy takes
ongoing radiant damage equal to your level (save ends).
Attack zarı tutmasa da, vurmam lazım.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Mark wrote:Dwaxer, benim "Radiant Action" dan verdiğim hasarı yazmamışsın.
Radiant Action (11th level): When you spend an
action point to take an extra action, you can also choose
an enemy within 5 squares of you. That enemy takes
ongoing radiant damage equal to your level (save ends).
Attack zarı tutmasa da, vurmam lazım.
Nasıl oluyor; nerde yazıyor bu?

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Edmond-Huor ve Mark-Thoradin sizlerin mesajlarını sildim özür dilerim. Ama henüz tur dönmemişti bu turun yarısıydı, dikkat ederseniz sadece siz hareket yapmıştınız. şimdi arkadaşlarınızın sırası.

Bundan sonra monsterleri aynı anda oynatacğım öylece sıralama basit olur ama Initiative değerleri farklı monsterleri nasıl sıralasak? Ortalama alsak mı, nedir? Fikri olan?

***

Edmond Huor; ilk saldırıdaki başarısızlığının sebeplerini bir düşün istersen. Mesajlarında daha dikkatli olmanı tavsiye ederim.

***

Arkadaşlar bu Basilisk gaze saldırılarında slow oldunuz ya; save atamayan immobilized olacak ve bir daha save atamayan taş olacak ona göre; sonra şaşırmayın.


.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

dwaxer wrote:
Mark wrote:Dwaxer, benim "Radiant Action" dan verdiğim hasarı yazmamışsın.
Radiant Action (11th level): When you spend an
action point to take an extra action, you can also choose
an enemy within 5 squares of you. That enemy takes
ongoing radiant damage equal to your level (save ends).
Attack zarı tutmasa da, vurmam lazım.
Nasıl oluyor; nerde yazıyor bu?

.
sayfa 73 :)
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Mark wrote:sayfa 73 :)
Tamam düzelttim şimdi. 12 dmg devam ediyor.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Yalnız Daily Power gitti ya :D Bundan sonra sayfa yazmamazlık etmem herhâlde :-o
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:Yalnız Daily Power gitti ya :D Bundan sonra sayfa yazmamazlık etmem herhâlde :-o
Yok gitmedi powerin duruyor.

.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

dwaxer wrote:
Mark wrote:sayfa 73 :)
Tamam düzelttim şimdi. 12 dmg devam ediyor.
Peki, oradaki save i fort , ref , will den hangisine atılıyor?
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Mark wrote:Peki, oradaki save i fort , ref , will den hangisine atılıyor?
şimdi senin aklın 3,5edition'a gitti herhâlde. 4ed save atılırken 10 ve üzeri atarsan kurtarırsın.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Dwaxer karakter kağıdım gondericem ama kaç lwl yapayım???
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron wrote:Dwaxer karakter kağıdım gondericem ama kaç lwl yapayım???
11 ile başlıyorsun daima. Paragon özelliklerini de unutma.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Ben warlock olucam demiştim paragon path olarak ta doomsayer ı seçiyorum.


Doomsayer’s Action (11th level): When you
spend an action point to take an extra action, you also
deal the extra damage of your Warlock’s Curse to all of
your enemies currently affected by it.
Doomsayer’s Proclamation (11th level): Enemies
within 10 squares of you must roll two dice when
rolling saving throws against fear effects. They must
use the lower of the two rolls.
Doomsayer’s Oath (16th level): When you are
bloodied, you gain a +2 power bonus to attack rolls
when you use a power that has the fear keyword.

Anladım kadarıyla 10 kare içindekilere fear oluyor ve 16 lwlden sonra yaralandığımda atack rollarıma +2 alıyorum.

Bence güzel olur bu….
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Hayır, tam olarak öyle değil sanırım.10 kare içindeki düşmanlara korku efekti içerek güçlerini kullandığında, iki kere zar atıyorlar.Düşük olanı alıyorlar.

Diğer gücün, sen Action Point harcadığında Warlock's Curse ile fazladan hasar vuruyorsun.

16. seviyedeki gücün ise, fear gücünü kullaırken, eğer yaralıysan +2 atak zarına alıyorsun.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Tamam işte benim demek istediğimde tam oalrak buydu ama ifade edemedim.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron wrote:Ben warlock olucam demiştim paragon path olarak ta doomsayer ı seçiyorum. Bence güzel olur bu….
Bunu seçeceksan warlock Star Path gitmen gerekir. Powerlarını da seçerken parantez içinde (star) yazanları seçmeye özen göstermeni tavsiye ederim.

.
Post Reply