Paragon Fight 4e ........ Hakkında yorumlar.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
.
Arkadaşlar herkes oyunlarını oynatabilir. Basiliskleri delay ile turun sonuna alıyorum, mezzodemonlarla birlikte oynayacak onlar da.
*****
Petrif. ya da petrification, bilmiyenleriniz için söylüyorum; "taşa dönüşme" demektir. Medusalarda olduğu gibi Stone-Eye basilisklerde de bakışlarıyla taşa dönüştürme özelliği var. Ã?nce slowed ardından saving throw başarısız olursa immobilized ve yine saving throw başarısız olursa taş oluyorsunuz.
Elrohir senin +5 immediate geldi ama sen save atarken +2 sonradan geldiğinden o tura yetişmedi maalesef, bir dahakinde +7 olacak, Liero senin de üst üste 2 adet 1 atman amma talihsizlik! Umarıum bir dahaki turda en az 3 atarsınız çünkü taşa dönüşüp heykel olunca bunun çabucak bir tedavisi olduğunu sanmıyorum.
Skillerde de 1 gelirse kesin başarısızlık uyguluyorum; böylesi daha heyecanlı. :schemes:
.
Arkadaşlar herkes oyunlarını oynatabilir. Basiliskleri delay ile turun sonuna alıyorum, mezzodemonlarla birlikte oynayacak onlar da.
*****
Petrif. ya da petrification, bilmiyenleriniz için söylüyorum; "taşa dönüşme" demektir. Medusalarda olduğu gibi Stone-Eye basilisklerde de bakışlarıyla taşa dönüştürme özelliği var. Ã?nce slowed ardından saving throw başarısız olursa immobilized ve yine saving throw başarısız olursa taş oluyorsunuz.
Skillerde de 1 gelirse kesin başarısızlık uyguluyorum; böylesi daha heyecanlı. :schemes:
.
Taşa dönüşürsem heykelimi kasaba meydanına koysunlar. Altına da alemlerin en dandik paladini diye yazsınlar. Vasiyetimdir.dwaxer wrote:.
Liero senin de üst üste 2 adet 1 atman amma talihsizlik! Umarıum bir dahaki turda en az 3 atarsınız çünkü taşa dönüşüp heykel olunca bunun çabucak bir tedavisi olduğunu sanmıyorum.
Skillerde de 1 gelirse kesin başarısızlık uyguluyorum; böylesi daha heyecanlı. :schemes:
.
Vallahi ben bütün gücümü tek turda harcadım, bunun üstüne benden bir şey beklemeyin.Kesin zarlara 1 atıcam, hissettim.Ã?ünkü o gücü kullanmak hiç nasip olmaz bana
Ayrıca savaş alanının en ortasında ben varım.Ölümü hakettim.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Vurucu (Striker) ya da Denetleyici (Controller) lazım.Aegron wrote:Dwaxer 11 level karakter hazırlayıp gonderiyoruz ya....
Paladin oluyum diyom ama grupta neey ihtiyaç var şu anda.??
Paladin ve Fgihter arkadaşlar, en önemli özelliklerinizden olan mimleme (mark) olayını kullanmıyorsunuz. Kullanmanız yararımıza olur.