Paragon Fight 4e ........ Hakkında yorumlar.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Ufak bir hatırlatmada benden: Encounter'da sadece bir second wind yapılabilir. Powerlar vs den gelen iyileştirmeler hariç.devrimk wrote:Ufak bir hatırlatma: Immediate actionlar ister interrupt ister reaction olsunlar turda sadece bir tane kullanılabiliyor.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Mark sen o poweri kullanmakta acele ettin bence; millete second windlerini tazelettin ama çoğu kişi zaten second wind yapmamıştı henüz.Mark wrote:Ufak bir hatırlatmada benden: Encounter'da sadece bir second wind yapılabilir. Powerlar vs den gelen iyileştirmeler hariç.devrimk wrote:Ufak bir hatırlatma: Immediate actionlar ister interrupt ister reaction olsunlar turda sadece bir tane kullanılabiliyor.
***
Bir de arkadaşlar bazılarınız kullandığınız power ve özelliklerin sayfa numarasını yazmadığında Attack(0) ya da Action(0) başarısız yazıyorum ya (evet bunu yaparken inanın zevk almıyorum ama defalarca anlattığım sebeplerden bunu yapmaya mecburum) Ama o powerinizi sonra tekrar kullanabilirsiniz; yani hakkınız yanmıyor!
***
Bir de dostça tavsiye: daily powerlerinizi daha girişte harcamanız doğru mu sizce? :schemes:
.
.
Mark; senden rica ediyorum mesajlarını kalın atma benim oyunlara; ben zaten kalınlaştırıyorum hepsini birden; karmaşa çıkıyor. Zaten bol bol renk kullanıyorsun.
***
Edmond senin Yeld ground mudur bir powerin vardı; hasar yiyince kaçabiliyordun ama koordinat vermemişsin kaçırtmadım. (istersen kaçırtırız) Sadece soldan biri gelirse demişsin bir başka trigger power vermişsin.
***
Bu trigger powerlar bende iyice stres yarattı. Herkesin 10 tane trigger beklentisi var; şu olursa bu, bu olursa şu!.. Ben de, "acaba bir şey unuttum mu?" diye kontrol edip duruyorum. Hesaplamalar saatler sürmeye başladı.
.
Mark; senden rica ediyorum mesajlarını kalın atma benim oyunlara; ben zaten kalınlaştırıyorum hepsini birden; karmaşa çıkıyor. Zaten bol bol renk kullanıyorsun.
***
Edmond senin Yeld ground mudur bir powerin vardı; hasar yiyince kaçabiliyordun ama koordinat vermemişsin kaçırtmadım. (istersen kaçırtırız) Sadece soldan biri gelirse demişsin bir başka trigger power vermişsin.
***
Bu trigger powerlar bende iyice stres yarattı. Herkesin 10 tane trigger beklentisi var; şu olursa bu, bu olursa şu!.. Ben de, "acaba bir şey unuttum mu?" diye kontrol edip duruyorum. Hesaplamalar saatler sürmeye başladı.
.
Ben Trigger powerları eğer kullanacaksam yazarım.Eğer yazdıysam kullanacağımdır
Yazmadıysam o Trigger'ı, kullanmayacağım demektir, triggerlara önem veriyorum.
Yazmadıysam o Trigger'ı, kullanmayacağım demektir, triggerlara önem veriyorum.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Peki, yapmam.Mark; senden rica ediyorum mesajlarını kalın atma benim oyunlara; ben zaten kalınlaştırıyorum hepsini birden; karmaşa çıkıyor. Zaten bol bol renk kullanıyorsun.
Yardım edebilirim.Bu trigger powerlar bende iyice stres yarattı. Herkesin 10 tane trigger beklentisi var; şu olursa bu, bu olursa şu!.. Ben de, "acaba bir şey unuttum mu?" diye kontrol edip duruyorum. Hesaplamalar saatler sürmeye başladı.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Dwaxer ben o daily powerın(weaponun) sayfasını tam olarak hatırlamıyorum. Bşka kitaptaydı. şimdi onu bulmak var. Ayrıca divine strenghti neden 0 olarak kabul ettin anlamadım. Ben onu sitedeki açıklamalardan almıştım.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Albert Einstein
Clicks anlayışla karşılamanı rica ediyorum. Yanlarına açıklama yazmana gerek yok, sadece sayfa numarasını yazalım; ben böyle daha rahat çalışabiliyorum. Teşekkürler.CLiCKs wrote:Dwaxer ben o daily powerın(weaponun) sayfasını tam olarak hatırlamıyorum. Bşka kitaptaydı. şimdi onu bulmak var. Ayrıca divine strenghti neden 0 olarak kabul ettin anlamadım. Ben onu sitedeki açıklamalardan almıştım.
.
.
Arkadaşlar maalesef bu oyuna daha fazla devam edemeyeceğim; bitirmek zorundayım.
Hepinizden özür diliyorum; o kadar uğraştınız, karakter hazırladınız.
Paragon seviyenin çok vakit aldığını zaten daha önce de ima etmiştim; özel hayatımdaki ilgilenmem gereken işler var, çok sevdiğim hâlde oyun benden aşırı zaman alınca can sıkıcı durumlar oluyor.
Baştan tahmin edemedim bu kadar vakit alacağını; yoksa başlamazdım zaten.
Umarım anlayışla karşılarsınız.
Diğer iki oyunumu (3,5 ve Musibet) gittiği yere kadar devam ettirmeye çalışacağım. burdan isteyen olursa o oyunlara geçebilir. Ã?ünkü o oyunlar daha makul sürelere mal oluyor benim için.
Dilerim, fırsatı, zamanı ve gerekli bilgisi olan daha çok sayıda site müdavimi oyun oynatır, çünkü kişilerin oynatabileceği oyun sayısı oldukça sınırlı.
.
Arkadaşlar maalesef bu oyuna daha fazla devam edemeyeceğim; bitirmek zorundayım.
Hepinizden özür diliyorum; o kadar uğraştınız, karakter hazırladınız.
Paragon seviyenin çok vakit aldığını zaten daha önce de ima etmiştim; özel hayatımdaki ilgilenmem gereken işler var, çok sevdiğim hâlde oyun benden aşırı zaman alınca can sıkıcı durumlar oluyor.
Baştan tahmin edemedim bu kadar vakit alacağını; yoksa başlamazdım zaten.
Umarım anlayışla karşılarsınız.
Diğer iki oyunumu (3,5 ve Musibet) gittiği yere kadar devam ettirmeye çalışacağım. burdan isteyen olursa o oyunlara geçebilir. Ã?ünkü o oyunlar daha makul sürelere mal oluyor benim için.
Dilerim, fırsatı, zamanı ve gerekli bilgisi olan daha çok sayıda site müdavimi oyun oynatır, çünkü kişilerin oynatabileceği oyun sayısı oldukça sınırlı.
.
Dwaxer sana hak veriyorum bir kaç oyun yürütmek gerçekten zor olmalı.
Sorunlardan birinin de oyunlarda çok oyuncu olmasına yoruyorum.
Forum da oynamak için 4 oyuncu ideal gibi gelmeye başladı bana, 5-6 kişiye çıktığı zaman tur dönmesi zorlaşıyor.
Umarım müdavim oyuncular da biraz cesaret edip oyun açmaya başlayabilirlerse bu gibi sıkıntılar da bölüşülmüş olacaktır.
Sorunlardan birinin de oyunlarda çok oyuncu olmasına yoruyorum.
Forum da oynamak için 4 oyuncu ideal gibi gelmeye başladı bana, 5-6 kişiye çıktığı zaman tur dönmesi zorlaşıyor.
Umarım müdavim oyuncular da biraz cesaret edip oyun açmaya başlayabilirlerse bu gibi sıkıntılar da bölüşülmüş olacaktır.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact: