Paragon Fight 4e ........ Hakkında yorumlar.

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Bu dediklerin Player Handbook 2 demi var yoksa başka bi yerde mi??
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

devrimk wrote:Ufak bir hatırlatma: Immediate actionlar ister interrupt ister reaction olsunlar turda sadece bir tane kullanılabiliyor.
Ufak bir hatırlatmada benden: Encounter'da sadece bir second wind yapılabilir. Powerlar vs den gelen iyileştirmeler hariç.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Mark wrote:
devrimk wrote:Ufak bir hatırlatma: Immediate actionlar ister interrupt ister reaction olsunlar turda sadece bir tane kullanılabiliyor.
Ufak bir hatırlatmada benden: Encounter'da sadece bir second wind yapılabilir. Powerlar vs den gelen iyileştirmeler hariç.
Mark sen o poweri kullanmakta acele ettin bence; millete second windlerini tazelettin ama çoğu kişi zaten second wind yapmamıştı henüz.

***

Bir de arkadaşlar bazılarınız kullandığınız power ve özelliklerin sayfa numarasını yazmadığında Attack(0) ya da Action(0) başarısız yazıyorum ya (evet bunu yaparken inanın zevk almıyorum ama defalarca anlattığım sebeplerden bunu yapmaya mecburum) Ama o powerinizi sonra tekrar kullanabilirsiniz; yani hakkınız yanmıyor! :mrgreen:

***

Bir de dostça tavsiye: daily powerlerinizi daha girişte harcamanız doğru mu sizce? :schemes:

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Mark; senden rica ediyorum mesajlarını kalın atma benim oyunlara; ben zaten kalınlaştırıyorum hepsini birden; karmaşa çıkıyor. Zaten bol bol renk kullanıyorsun.

***

Edmond senin Yeld ground mudur bir powerin vardı; hasar yiyince kaçabiliyordun ama koordinat vermemişsin kaçırtmadım. (istersen kaçırtırız) Sadece soldan biri gelirse demişsin bir başka trigger power vermişsin.

***

Bu trigger powerlar bende iyice stres yarattı. Herkesin 10 tane trigger beklentisi var; şu olursa bu, bu olursa şu!.. Ben de, "acaba bir şey unuttum mu?" diye kontrol edip duruyorum. Hesaplamalar saatler sürmeye başladı. :roll:

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Ben Trigger powerları eğer kullanacaksam yazarım.Eğer yazdıysam kullanacağımdır :D

Yazmadıysam o Trigger'ı, kullanmayacağım demektir, triggerlara önem veriyorum.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Mark; senden rica ediyorum mesajlarını kalın atma benim oyunlara; ben zaten kalınlaştırıyorum hepsini birden; karmaşa çıkıyor. Zaten bol bol renk kullanıyorsun.
Peki, yapmam. :)
Bu trigger powerlar bende iyice stres yarattı. Herkesin 10 tane trigger beklentisi var; şu olursa bu, bu olursa şu!.. Ben de, "acaba bir şey unuttum mu?" diye kontrol edip duruyorum. Hesaplamalar saatler sürmeye başladı.
Yardım edebilirim.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Dwaxer ben o daily powerın(weaponun) sayfasını tam olarak hatırlamıyorum. Bşka kitaptaydı. şimdi onu bulmak var. Ayrıca divine strenghti neden 0 olarak kabul ettin anlamadım. Ben onu sitedeki açıklamalardan almıştım.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Dwaxer ben o daily powerın(weaponun) sayfasını tam olarak hatırlamıyorum. Bşka kitaptaydı. şimdi onu bulmak var. Ayrıca divine strenghti neden 0 olarak kabul ettin anlamadım. Ben onu sitedeki açıklamalardan almıştım.
Clicks anlayışla karşılamanı rica ediyorum. Yanlarına açıklama yazmana gerek yok, sadece sayfa numarasını yazalım; ben böyle daha rahat çalışabiliyorum. Teşekkürler. :mrgreen:

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Arkadaşlar maalesef bu oyuna daha fazla devam edemeyeceğim; bitirmek zorundayım. :cry:
Hepinizden özür diliyorum; o kadar uğraştınız, karakter hazırladınız.
Paragon seviyenin çok vakit aldığını zaten daha önce de ima etmiştim; özel hayatımdaki ilgilenmem gereken işler var, çok sevdiğim hâlde oyun benden aşırı zaman alınca can sıkıcı durumlar oluyor.
Baştan tahmin edemedim bu kadar vakit alacağını; yoksa başlamazdım zaten.
Umarım anlayışla karşılarsınız.
Diğer iki oyunumu (3,5 ve Musibet) gittiği yere kadar devam ettirmeye çalışacağım. burdan isteyen olursa o oyunlara geçebilir. Ã?ünkü o oyunlar daha makul sürelere mal oluyor benim için.
Dilerim, fırsatı, zamanı ve gerekli bilgisi olan daha çok sayıda site müdavimi oyun oynatır, çünkü kişilerin oynatabileceği oyun sayısı oldukça sınırlı.

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Dwaxer sana hak veriyorum bir kaç oyun yürütmek gerçekten zor olmalı.
Sorunlardan birinin de oyunlarda çok oyuncu olmasına yoruyorum.
Forum da oynamak için 4 oyuncu ideal gibi gelmeye başladı bana, 5-6 kişiye çıktığı zaman tur dönmesi zorlaşıyor.

Umarım müdavim oyuncular da biraz cesaret edip oyun açmaya başlayabilirlerse bu gibi sıkıntılar da bölüşülmüş olacaktır.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

4e çok ayrıntısı olan ve çok hesap kitap gerektiren bir sistem. Bir dolu power var ve oyuncu sayısı çok olunca ve leveller de fazla olunca bir turu döndürmek bile çok zaman alıyor. Devam ettirememene üzüldüm ama sonuçta sen de insansın.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Aslında daha çok oyun olsa güzel olur diye düşünüyorum.....

Mark düşünüyordu galiba yakında ondan bir oyun gelebilir... :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Post Reply