Hakmarun ...... Öalışmalar, yorumlar, konuşmalar, v
.
Edmond, Seyredi'nin dazed olayı için saving throw atılması gerekiyordu aslında; şimdi attın kaybettin yani hâlâ göremiyorsun yaratığı. Bu yaratığın özelliği dazed ettiği kişiler kendisini göremez. Ve rastgele ok atıp vurma ihtimalin de çok düşük ama atıcaz yine de. Okların 5 tane kaldı kabul edeceğim saymadım ama belki de bitmesi gerekirdi. Yine de çevredeki okların bazıları sağlam kalmış 11 tanesi. Turlarını ok aramaya harcarsan her turda 1d6+3 ok toplayabilirsin. Ayrıca arkadaşın Astil'de çok var eğer razı olursa 1 standart aksiyonla ondan da ok alabilirsin.
********
Arkadaşlar bu oyunda bayram öncesinden beri bir yavaşlama bir soğuma var; oyuncular siteye girdiği, hatta diğer oyunlarıma mesaj attığı hâlde bu Hakmarun'a mesaj atmayı unuttular!
ya da unutmadılar da pek zevk almadılar. Kimsenin hatır için eğlenmediği bir oyuna iştirak etmesini istemem; olabilir konu sarmamıştır, bu gayet doğal! Bir hafta daha bekliyeceğim, ilgi seviyesi hâlâ düşükse grubu öldüreceğim, (tabii istemeyenleri öldürmeyip yeni bir grup oluşturula da bilir. Aslında geçen hafta öldürecektim hepinizi ama önce böyle bir açıklamayı borç bildim size karşı.
.
Edmond, Seyredi'nin dazed olayı için saving throw atılması gerekiyordu aslında; şimdi attın kaybettin yani hâlâ göremiyorsun yaratığı. Bu yaratığın özelliği dazed ettiği kişiler kendisini göremez. Ve rastgele ok atıp vurma ihtimalin de çok düşük ama atıcaz yine de. Okların 5 tane kaldı kabul edeceğim saymadım ama belki de bitmesi gerekirdi. Yine de çevredeki okların bazıları sağlam kalmış 11 tanesi. Turlarını ok aramaya harcarsan her turda 1d6+3 ok toplayabilirsin. Ayrıca arkadaşın Astil'de çok var eğer razı olursa 1 standart aksiyonla ondan da ok alabilirsin.
********
Arkadaşlar bu oyunda bayram öncesinden beri bir yavaşlama bir soğuma var; oyuncular siteye girdiği, hatta diğer oyunlarıma mesaj attığı hâlde bu Hakmarun'a mesaj atmayı unuttular!
.
.
Hüzünlü oldu benim için...
En çok sevdiğim konsept buydu; belki de özel olarak "diyar" dizayn ettiğim için. Fakat yürümedi, sanırım bir şeyleri eksikti. Burada eleştiride bulunup anlamama yardımcı olabilirsiniz çünkü ben tam anlamadım. Bulmacalar mı fazlaydı acaba? Yo9ksa öykü mü sıradandı?
Bir yandan da Mark arkadaşımız, evil tarafın adamı olarak size karşı harekete geçiyordu ama artık onun da önemi kalmadı Mark, siz kazandınız, teprikler. İşte karakteri de aşağıda:

Karakter bilgileri:
İsim: Sith
Irk/Sınıf: OrcBlooded/ Cleric - Level - 1
Alig/Deity: Evil/Vecna
.
Hüzünlü oldu benim için...
En çok sevdiğim konsept buydu; belki de özel olarak "diyar" dizayn ettiğim için. Fakat yürümedi, sanırım bir şeyleri eksikti. Burada eleştiride bulunup anlamama yardımcı olabilirsiniz çünkü ben tam anlamadım. Bulmacalar mı fazlaydı acaba? Yo9ksa öykü mü sıradandı?
Bir yandan da Mark arkadaşımız, evil tarafın adamı olarak size karşı harekete geçiyordu ama artık onun da önemi kalmadı Mark, siz kazandınız, teprikler. İşte karakteri de aşağıda:

Karakter bilgileri:
İsim: Sith
Irk/Sınıf: OrcBlooded/ Cleric - Level - 1
Alig/Deity: Evil/Vecna
.
Vay Mark'a bak bee
Hep böyle karakterler oynatıyor zaten, şaşırmadım
Yalnız eğer görseydim mesajı belki birşeyler ayarlamaya çalışırdım fakat sadece yandaki forumlardan kısmına baktığım için oyun devam etmiyor sanmıştım. Sahiden etmiyormuş.
Sanırım benim için oyundaki tek sorun RP ögesinin çok az, Powerplay ögesinin çok fazla olmasıydı. Bir kaç fareyle bile günlerce dövüştük
Ve yapacak pek az roleplay vardı. Mesela benim yapabileceğim tek şey shuriken fırlatmaktı. Farelerle konuşmak da pek akıl kârı iş değil. Fakat Islanda'daki Powerplay / Roleplay ögelerini gayet dengelediğin için Islanda daha çok ilgimi çekiyor. Fazla Roleplay'de bir süre sonra can sıkıyor 
Daha yazacaklarım vardı ama film başladı falan filan derken unuttum.
Sanırım benim için oyundaki tek sorun RP ögesinin çok az, Powerplay ögesinin çok fazla olmasıydı. Bir kaç fareyle bile günlerce dövüştük
Daha yazacaklarım vardı ama film başladı falan filan derken unuttum.
Oyuncu olarak bizlerin de epey kabahati vardı asllında.
ama ben en sonunda puzzle kısmına geldiğnde puzzle'ın ne olduğunu anlayamadım tam olarak. Yani satranç vardı satrancı da severim ama bundan ansıl bir çıkış yaratılınabilecğini. Ya da o mekanizmanın neden oraya koyulmuş olduğunu idrak edemedim. O yüzden puzzle kısmında çok da bi fikrim yoktu.
Savaşalrda da Flaming sphere yapabildiğim zaman etkili bi karakter oluyorum ama onun dışında pek de yararım dokunmadı sanırım.
Bir de diğer karakterlerle dialoglardan beklediğim geri bildirimi alamadım. Yaniherkes sanki kendi repliğini söyleyip işine koyulacakmış gibi bir hava vardı. Bir dialog yaşamadı nerdeyse kendi aramızda. Beni oyuna ısındıran en büyük etmenlerden bir tanesiydi bu.
Ama kurgu olarak dwaxer'ı tebrik etmek istiyorum yani. diyar ve konusu itibariyle zevkli olabilecek bir oyundu. Belki forumun yavaş işleyişinden daha fazla tempo gerektirecek bir oyun olduğu için de sıkıntı olmuş olabilir.
ama ben en sonunda puzzle kısmına geldiğnde puzzle'ın ne olduğunu anlayamadım tam olarak. Yani satranç vardı satrancı da severim ama bundan ansıl bir çıkış yaratılınabilecğini. Ya da o mekanizmanın neden oraya koyulmuş olduğunu idrak edemedim. O yüzden puzzle kısmında çok da bi fikrim yoktu.
Savaşalrda da Flaming sphere yapabildiğim zaman etkili bi karakter oluyorum ama onun dışında pek de yararım dokunmadı sanırım.
Bir de diğer karakterlerle dialoglardan beklediğim geri bildirimi alamadım. Yaniherkes sanki kendi repliğini söyleyip işine koyulacakmış gibi bir hava vardı. Bir dialog yaşamadı nerdeyse kendi aramızda. Beni oyuna ısındıran en büyük etmenlerden bir tanesiydi bu.
Ama kurgu olarak dwaxer'ı tebrik etmek istiyorum yani. diyar ve konusu itibariyle zevkli olabilecek bir oyundu. Belki forumun yavaş işleyişinden daha fazla tempo gerektirecek bir oyun olduğu için de sıkıntı olmuş olabilir.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
Seni zaten tanımaya başladık. Sırf senin gibi hissedenler için %100 RP olan Farop Kasabası oyununu açtık.AlenthasLeasess wrote:Vay Mark'a bak beeHep böyle karakterler oynatıyor zaten, şaşırmadım
Yalnız eğer görseydim mesajı belki birşeyler ayarlamaya çalışırdım fakat sadece yandaki forumlardan kısmına baktığım için oyun devam etmiyor sanmıştım. Sahiden etmiyormuş.
Sanırım benim için oyundaki tek sorun RP ögesinin çok az, Powerplay ögesinin çok fazla olmasıydı. Bir kaç fareyle bile günlerce dövüştükVe yapacak pek az roleplay vardı. Mesela benim yapabileceğim tek şey shuriken fırlatmaktı. Farelerle konuşmak da pek akıl kârı iş değil. Fakat Islanda'daki Powerplay / Roleplay ögelerini gayet dengelediğin için Islanda daha çok ilgimi çekiyor. Fazla Roleplay'de bir süre sonra can sıkıyor
Daha yazacaklarım vardı ama film başladı falan filan derken unuttum.
.
Normalde Thievery DC:25 bir tuzak kumanda paneli standart olarak vardı orada (DM guide kaynak alınmış olarak) ama ben hırsızın "etkisiz hâle getirme" çözümüne alternatif bir çözüm koydum oraya. Edmond aslında ilk seferinde doğru tahmin etmişti ama sonradan fikrini değiştirdi sanırım. At heykele dokunmadan kalelerden birinin üstüne gidecek şekilde karelere basılırsa kapılar yavaş yavaş açılacaktı. Kale (aslında kuledir) kuzey ve güney kapılarını temsil ediyordu. (çok mantıklı olması gerekmiyor, sadece şifrenin akılda kalması için satranç-sever bir elf tarafından tasarlanmış bir kilit mekanizması)Efla wrote:Yani satranç vardı satrancı da severim ama bundan ansıl bir çıkış yaratılınabilecğini. Ya da o mekanizmanın neden oraya koyulmuş olduğunu idrak edemedim. O yüzden puzzle kısmında çok da bi fikrim yoktu.
Ayrıca kapıları tıkayan taşları kaldırmak da, zor da olsa mümkündü DC:30 Athletics Check ama kimse denemedi, aid another yapılarak ekip hâlinde kaldırılabilirdi taşlar.
.
Hadi yav? Ben her yerde suratımı görüp sıkılmayasınız diye fazla katılmamaya çalışıyorum. Sırf RP ögeli mi? İyimiş yahu. O başlıkta bir görüşelim...dwaxer wrote:Seni zaten tanımaya başladık. Sırf senin gibi hissedenler için %100 RP olan Farop Kasabası oyununu açtık.
Neyse artık kısmet değilmiş. Sen de o kadar senaryo hazırladın falan boşa gitti ama...dwaxer wrote:Normalde Thievery DC:25 bir tuzak kumanda paneli standart olarak vardı orada (DM guide kaynak alınmış olarak) ama ben hırsızın "etkisiz hâle getirme" çözümüne alternatif bir çözüm koydum oraya. Edmond aslında ilk seferinde doğru tahmin etmişti ama sonradan fikrini değiştirdi sanırım. At heykele dokunmadan kalelerden birinin üstüne gidecek şekilde karelere basılırsa kapılar yavaş yavaş açılacaktı. Kale (aslında kuledir) kuzey ve güney kapılarını temsil ediyordu. (çok mantıklı olması gerekmiyor, sadece şifrenin akılda kalması için satranç-sever bir elf tarafından tasarlanmış bir kilit mekanizması)
Ayrıca kapıları tıkayan taşları kaldırmak da, zor da olsa mümkündü DC:30 Athletics Check ama kimse denemedi, aid another yapılarak ekip hâlinde kaldırılabilirdi taşlar.
Ben de atı kalelere kaptırmayacağız zannetmiştim, düşündüm düşündüm ama her seferinde kale 3 hamlede atı kaptı.Kalelelerin hareket etmeyeceğini hiç düşünmemiştim 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury



