Hakmarun ...... Öalışmalar, yorumlar, konuşmalar, v

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Mark, ağaca yapmayı dene, belki yıkarsın :| :| :| :idea: :idea: :idea: :idea: :clap: :clap: :clap:
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Edmond, Seyredi'nin dazed olayı için saving throw atılması gerekiyordu aslında; şimdi attın kaybettin yani hâlâ göremiyorsun yaratığı. Bu yaratığın özelliği dazed ettiği kişiler kendisini göremez. Ve rastgele ok atıp vurma ihtimalin de çok düşük ama atıcaz yine de. Okların 5 tane kaldı kabul edeceğim saymadım ama belki de bitmesi gerekirdi. Yine de çevredeki okların bazıları sağlam kalmış 11 tanesi. Turlarını ok aramaya harcarsan her turda 1d6+3 ok toplayabilirsin. Ayrıca arkadaşın Astil'de çok var eğer razı olursa 1 standart aksiyonla ondan da ok alabilirsin.

********

Arkadaşlar bu oyunda bayram öncesinden beri bir yavaşlama bir soğuma var; oyuncular siteye girdiği, hatta diğer oyunlarıma mesaj attığı hâlde bu Hakmarun'a mesaj atmayı unuttular! :| ya da unutmadılar da pek zevk almadılar. Kimsenin hatır için eğlenmediği bir oyuna iştirak etmesini istemem; olabilir konu sarmamıştır, bu gayet doğal! Bir hafta daha bekliyeceğim, ilgi seviyesi hâlâ düşükse grubu öldüreceğim, (tabii istemeyenleri öldürmeyip yeni bir grup oluşturula da bilir. Aslında geçen hafta öldürecektim hepinizi ama önce böyle bir açıklamayı borç bildim size karşı. :)

.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

:)
Ne kadar iyi bir Dm sin.
şu verilen gazlar kaç turdur odada bulunuyor. Ama merhametli davranıp, onları bayıltmadın bile. Hatta ipuçları verdin.

Ben kazanıcam yani:)
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Hüzünlü oldu benim için...

En çok sevdiğim konsept buydu; belki de özel olarak "diyar" dizayn ettiğim için. Fakat yürümedi, sanırım bir şeyleri eksikti. Burada eleştiride bulunup anlamama yardımcı olabilirsiniz çünkü ben tam anlamadım. Bulmacalar mı fazlaydı acaba? Yo9ksa öykü mü sıradandı?

Bir yandan da Mark arkadaşımız, evil tarafın adamı olarak size karşı harekete geçiyordu ama artık onun da önemi kalmadı Mark, siz kazandınız, teprikler. İşte karakteri de aşağıda:


Image

Karakter bilgileri:
İsim: Sith
Irk/Sınıf: OrcBlooded/ Cleric - Level - 1
Alig/Deity: Evil/Vecna


.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Vay Mark'a bak bee :D Hep böyle karakterler oynatıyor zaten, şaşırmadım :P Yalnız eğer görseydim mesajı belki birşeyler ayarlamaya çalışırdım fakat sadece yandaki forumlardan kısmına baktığım için oyun devam etmiyor sanmıştım. Sahiden etmiyormuş.

Sanırım benim için oyundaki tek sorun RP ögesinin çok az, Powerplay ögesinin çok fazla olmasıydı. Bir kaç fareyle bile günlerce dövüştük :D Ve yapacak pek az roleplay vardı. Mesela benim yapabileceğim tek şey shuriken fırlatmaktı. Farelerle konuşmak da pek akıl kârı iş değil. Fakat Islanda'daki Powerplay / Roleplay ögelerini gayet dengelediğin için Islanda daha çok ilgimi çekiyor. Fazla Roleplay'de bir süre sonra can sıkıyor :)

Daha yazacaklarım vardı ama film başladı falan filan derken unuttum.
Image
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Oyuncu olarak bizlerin de epey kabahati vardı asllında.

ama ben en sonunda puzzle kısmına geldiğnde puzzle'ın ne olduğunu anlayamadım tam olarak. Yani satranç vardı satrancı da severim ama bundan ansıl bir çıkış yaratılınabilecğini. Ya da o mekanizmanın neden oraya koyulmuş olduğunu idrak edemedim. O yüzden puzzle kısmında çok da bi fikrim yoktu.

Savaşalrda da Flaming sphere yapabildiğim zaman etkili bi karakter oluyorum ama onun dışında pek de yararım dokunmadı sanırım.

Bir de diğer karakterlerle dialoglardan beklediğim geri bildirimi alamadım. Yaniherkes sanki kendi repliğini söyleyip işine koyulacakmış gibi bir hava vardı. Bir dialog yaşamadı nerdeyse kendi aramızda. Beni oyuna ısındıran en büyük etmenlerden bir tanesiydi bu.

Ama kurgu olarak dwaxer'ı tebrik etmek istiyorum yani. diyar ve konusu itibariyle zevkli olabilecek bir oyundu. Belki forumun yavaş işleyişinden daha fazla tempo gerektirecek bir oyun olduğu için de sıkıntı olmuş olabilir.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Lanet olsun. Dayanıklı düşman bile değilmişsiniz. Ne güzel o kadar, yolculuk yaptım. Otto ile karşılaştım. En sevdiğim karakterim, Sith ne olacak şimdi?
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

AlenthasLeasess wrote:Vay Mark'a bak bee :D Hep böyle karakterler oynatıyor zaten, şaşırmadım :P Yalnız eğer görseydim mesajı belki birşeyler ayarlamaya çalışırdım fakat sadece yandaki forumlardan kısmına baktığım için oyun devam etmiyor sanmıştım. Sahiden etmiyormuş.

Sanırım benim için oyundaki tek sorun RP ögesinin çok az, Powerplay ögesinin çok fazla olmasıydı. Bir kaç fareyle bile günlerce dövüştük :D Ve yapacak pek az roleplay vardı. Mesela benim yapabileceğim tek şey shuriken fırlatmaktı. Farelerle konuşmak da pek akıl kârı iş değil. Fakat Islanda'daki Powerplay / Roleplay ögelerini gayet dengelediğin için Islanda daha çok ilgimi çekiyor. Fazla Roleplay'de bir süre sonra can sıkıyor :)

Daha yazacaklarım vardı ama film başladı falan filan derken unuttum.
Seni zaten tanımaya başladık. Sırf senin gibi hissedenler için %100 RP olan Farop Kasabası oyununu açtık.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Efla wrote:Yani satranç vardı satrancı da severim ama bundan ansıl bir çıkış yaratılınabilecğini. Ya da o mekanizmanın neden oraya koyulmuş olduğunu idrak edemedim. O yüzden puzzle kısmında çok da bi fikrim yoktu.
Normalde Thievery DC:25 bir tuzak kumanda paneli standart olarak vardı orada (DM guide kaynak alınmış olarak) ama ben hırsızın "etkisiz hâle getirme" çözümüne alternatif bir çözüm koydum oraya. Edmond aslında ilk seferinde doğru tahmin etmişti ama sonradan fikrini değiştirdi sanırım. At heykele dokunmadan kalelerden birinin üstüne gidecek şekilde karelere basılırsa kapılar yavaş yavaş açılacaktı. Kale (aslında kuledir) kuzey ve güney kapılarını temsil ediyordu. (çok mantıklı olması gerekmiyor, sadece şifrenin akılda kalması için satranç-sever bir elf tarafından tasarlanmış bir kilit mekanizması)

Ayrıca kapıları tıkayan taşları kaldırmak da, zor da olsa mümkündü DC:30 Athletics Check ama kimse denemedi, aid another yapılarak ekip hâlinde kaldırılabilirdi taşlar.


.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

dwaxer wrote:Seni zaten tanımaya başladık. Sırf senin gibi hissedenler için %100 RP olan Farop Kasabası oyununu açtık.
Hadi yav? Ben her yerde suratımı görüp sıkılmayasınız diye fazla katılmamaya çalışıyorum. Sırf RP ögeli mi? İyimiş yahu. O başlıkta bir görüşelim...
dwaxer wrote:Normalde Thievery DC:25 bir tuzak kumanda paneli standart olarak vardı orada (DM guide kaynak alınmış olarak) ama ben hırsızın "etkisiz hâle getirme" çözümüne alternatif bir çözüm koydum oraya. Edmond aslında ilk seferinde doğru tahmin etmişti ama sonradan fikrini değiştirdi sanırım. At heykele dokunmadan kalelerden birinin üstüne gidecek şekilde karelere basılırsa kapılar yavaş yavaş açılacaktı. Kale (aslında kuledir) kuzey ve güney kapılarını temsil ediyordu. (çok mantıklı olması gerekmiyor, sadece şifrenin akılda kalması için satranç-sever bir elf tarafından tasarlanmış bir kilit mekanizması)

Ayrıca kapıları tıkayan taşları kaldırmak da, zor da olsa mümkündü DC:30 Athletics Check ama kimse denemedi, aid another yapılarak ekip hâlinde kaldırılabilirdi taşlar.
Neyse artık kısmet değilmiş. Sen de o kadar senaryo hazırladın falan boşa gitti ama...
Image
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Image

Dwaxer oyun bittiğine göre, bu bulmaca nasıl çözülüyor merak ettim. Söyler misin?
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Mark wrote:Image

Dwaxer oyun bittiğine göre, bu bulmaca nasıl çözülüyor merak ettim. Söyler misin?
Atın satrançtaki hareketini taklit ederek gidebileceği karelere (tuşlara) sırayla basmak gerekirdi. Ama heykel resimlerine basmayıp, atı kalenin üzerine götürüyormuş gibi yapınca kapılar açılıyordu. Her kale bir kapıyı temsil ediyordu.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Ben de atı kalelere kaptırmayacağız zannetmiştim, düşündüm düşündüm ama her seferinde kale 3 hamlede atı kaptı.Kalelelerin hareket etmeyeceğini hiç düşünmemiştim :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond sen bir ara çözmüştün sonra değiştirdin yöntemini.

Tabii illa ki bulmacayı çözmek gerekmiyordu, hırsızınız kilidi etkisiz hale getirebilirdi kurcalayarak.

.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

:) Güzel bulmaca, öğrendiğim iyi oldu.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Post Reply