Arena - D&D 4 Edition (yorumlar, konuşmalar)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Power'ın açıklamasını okurken yanlış anlamışım. Düzeltirim onu.

Sormak istediğim bir konu var.
Powerın açıklamasında 3[W] diyor. Silah büyülü olunca 3d10 + 1 şeklinde hesaplamak mı gerekiyor yoksa 3[1d10 + 1 ] = 3d10 + 3 şeklinde mi? Ben 3d10 + 3 şeklinde hesaplıyorum. Yanlış mı yapıyorum
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

dwaxer wrote:.
Liero benim son verdiğim hasarı yine benden düşmüşsün! :mrgreen:.
Aslında en son 52'ye 31'di hit pointler; şimdi benim 52, Mark'ın 23 olması gerekir sanırım. Bir önceki mesajla arada çok fark oluşmuş?

.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

dwaxer wrote:.
Liero benim son verdiğim hasarı yine benden düşmüşsün! :mrgreen:

.
:D sanırım bugün dalgınlığım üstümde. onu da düzeltirim.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

dwaxer wrote:
dwaxer wrote:.
Liero benim son verdiğim hasarı yine benden düşmüşsün! :mrgreen:.
Aslında en son 52'ye 31'di hit pointler; şimdi benim 52, Mark'ın 23 olması gerekir sanırım. Bir önceki mesajla arada çok fark oluşmuş?

.
Mark uyardı beni orda. Sen second wind yapında 32 + 13 = 52 olarak hesaplamışım. 45 olması gerekiyordu.
Son durum senin 45, Mark'ın 23 olacak.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

liero wrote:Power'ın açıklamasını okurken yanlış anlamışım. Düzeltirim onu.

Sormak istediğim bir konu var.
Powerın açıklamasında 3[W] diyor. Silah büyülü olunca 3d10 + 1 şeklinde hesaplamak mı gerekiyor yoksa 3[1d10 + 1 ] = 3d10 + 3 şeklinde mi? Ben 3d10 + 3 şeklinde hesaplıyorum. Yanlış mı yapıyorum
3d10 +1 doğrusu.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

şimdi ben o hesaba göre 2 dmg fazla mı yemiş oldum?
Image
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Öldürdüm, öldürdüm. Öldüremedim kellem ejderhanın ağzında. :-P
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

bir de anladığım kadarıyla temp hp'ler ilk yenilen dmg'dan düşülüyor.
yani dwazer aldığı dmglar ile temp hp'sini kaybetti. şu an 34 normal hp'si var.
Image
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Androner, 2 dmg orda fazlan var 4 dmg de bloodhunt'ı eklediğim için fazlan var. toplam 6 dmg fazla dmg yazmışım sana. Bir sonraki turda eklicem bunları.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:bir de anladığım kadarıyla temp hp'ler ilk yenilen dmg'dan düşülüyor.
yani dwazer aldığı dmglar ile temp hp'sini kaybetti. şu an 34 normal hp'si var.
Bu kurala kaynak gösterebilir misin Liero?

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

CLiCKs wrote:Öldürdüm, öldürdüm. Öldüremedim kellem ejderhanın ağzında. :-P
Yahu bu kadar da şans olmaz ki, 2 canın kaldı ya :'( Hiç bu kadar az farkla bir oyunu kaybetmemiştim sanki :D

(Hocam bir daha Duels falan yok bana :D )
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

dwaxer wrote:
Androner wrote:bir de anladığım kadarıyla temp hp'ler ilk yenilen dmg'dan düşülüyor.
yani dwazer aldığı dmglar ile temp hp'sini kaybetti. şu an 34 normal hp'si var.
Bu kurala kaynak gösterebilir misin Liero?

.
PHB sf 294
Lose Temporary Hit Points First: When you take damage, subtract it from your temporary hit points. If you take more damage than your temporary hit points, extra damage reduces your current hit points.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:
dwaxer wrote:
Androner wrote:bir de anladığım kadarıyla temp hp'ler ilk yenilen dmg'dan düşülüyor.
yani dwazer aldığı dmglar ile temp hp'sini kaybetti. şu an 34 normal hp'si var.
Bu kurala kaynak gösterebilir misin Liero?
PHB sf 294
Lose Temporary Hit Points First: When you take damage, subtract it from your temporary hit points. If you take more damage than your temporary hit points, extra damage reduces your current hit points.
Tamam ilk geçiciden gidiyor ama 10 hp geçici canım varsa ve 5 dmg aldıysam 10 hp birden gitmeyecek herhalde?

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Hayır söz konusu durumda 5 geçici hp kalır.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Fakat bu zevki kısa sürmüştü zira warlock'un şeytani büyüsü iş başındaydı. Warlock'un aldığı yara büyücün çevresini saran alevlerin tekrar parlamasına neden olmuştu.
Hellish Rebuke : 1d6 + con = 6 + 5 = 11
Ben bunu anlamadım. O, eldritch blast ki?
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Post Reply