Arena - D&D 4 Edition (yorumlar, konuşmalar)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

devrimk,

son yaptığın attack'ına +16 bonus'u nasıl hesapladın acaba?
Image
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Mark; Dwaxer Hellish Rebuke ile sana vurmuştu. Power'ın açıklamasında bir sonraki turundan önce yara alırsan, hedefe ekstra hasar verirsin yazıyor. Sen de magic missile ile dwaxera vurduğun için ekstra hasar aldın.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Androner wrote:devrimk,

son yaptığın attack'ına +16 bonus'u nasıl hesapladın acaba?
Yanlış hesaplamışım daha doğrusu 12 yerine 16 yazmışım, düzelttim.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

CLİCKs - Edmond maçının galibi CLİCKs oldu. Son ana kadar kimin kazanacağı belli değildi. Bence güzel bir maçtı.
Bir sonraki tur için diğer maçların bitmesini bekliyeceğiz.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

liero wrote:Mark; Dwaxer Hellish Rebuke ile sana vurmuştu. Power'ın açıklamasında bir sonraki turundan önce yara alırsan, hedefe ekstra hasar verirsin yazıyor. Sen de magic missile ile dwaxera vurduğun için ekstra hasar aldın.
:mrgreen: Sayın hakem; bu Mark kendisi de Musibet Ã?etesi oyununda infernal pact warlock oynatıyor, çok iyi bilir bu mevzuatları, bakma sen onun saf ayaklarına yattığına. :-P

.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Hadi aşkım iyi zar gelir sana, yenersin :w00t:

:angel:
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

çok teşekkür ederim hayatım. :)
Image
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Dwaxer - Mark maçının galibi dwaxer oldu. İki maçı da warlocklar kazandı.
Warlockları hiç sevmediğimden daha önce bahsetmiş miydim?
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
:D Heyoo! şimdi level-5 mi yapacağım karakterimi?
Diğer maçların bitmesini bekleyeceğiz ve kura çekilecek değil mi? (yalnız kuralar çekilmeden karakterler hazırlansın da rakibe göre modifikasyonlar olmasın ha)
Yoksa direk iki warlock mu birbiriyle karşılaşacak?

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

tebrik ederim dwaxer, clicks

warlockları severim ben de. ama roguelara karşı şansınız olduğu pek zannetmem :)
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:tebrik ederim dwaxer, clicks warlockları severim ben de. ama roguelara karşı şansınız olduğu pek zannetmem :)
Bak seeen? :-P

***

Liero, bir şey daha sorup emin olmak istiyorum; level atladığımızda, örneğin level-5 olduğumuzda;
Magic itemleri Level:1,2,3,4 olmak üzere, istediğimiz gibi yeniden seçebiliyor muyduk?
Yani eldeki eskilerin hepsini de değiştirebiliyor muyduk?

.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Dwaxer, şimdi level atlatmayalım karakterlere. Aynı karakterlerle devam. Bu turnuva biterse level 5 karakterlerle yeni bir turnuva yapabiliriz.

Level atlayınca istediğin itemları aynı level başka bir itemla değiştirebilirsin.

Androner - Devrimk maçının bitmesini bekliyeceğiz. Aslında iki kişi daha olsaydı daha iyi olurdu ama Aegron karakter kağıdı yollıcaktı henüz yollamadığı için sizleri bekletmek istemem.
Finali şöyle yapsak; CLİCKS, dwaxer ve Androner - Devrimk maçının galibi arenaya çıkar. 3 kişi arasında son ayakta kalan turnuvayı kazanmış olur. Değişik bir maç olur diye düşünüyorum.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

ben action point harcayıp 2. atağımı yapmıştım ama
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

kusura bakmayın ben action surge'den sonra move action yapabileceğimi düşündüm. kuralı yanlış biliyormuşum.
2 tane attack yapıyorum sadece move yok.
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

liero, teşekkür ederim. ben two-weapon fighting featten gelen +1 dmg bonusları unutmuşum :(

yanlız ikinci atağımda hem weapon özelliğinden gelen hem de rakibim prone olduğu için (gerçi ikisinden biri yeterli) sneak attack vuruyorum.
Image
Post Reply