Arena - D&D 4 Edition (yorumlar, konuşmalar)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

şimdi gördüm, sneak attack bir turda bir kezmiş :(
Image
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Devrimk'nın bir üflemelik canı kaldı ama bence Devrimk, androner'i ortadan ikiye böler.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

öyle deme yaa, bence androner kesin alır :embarrass:
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

şimdi tekrar baktım ama galiba biz human feat'i olan action surge ile karıştırmışız.

phb sayfa 286 da

SPEND AN ACTION POINT: FREE ACTION
✦ During Your Turn: You can spend an action point
only during your turn, but never during a surprise
round.
✦ Gain an Extra Action: You gain an extra action this
turn. You decide if the action is a standard action, a
move action, or a minor action.
✦ Once per Encounter: After you spend an action
point, you must take a short rest (page 263) before
you can spend another. (Some monsters can spend
more than 1 action point per encounter.)

yazıyor. ben burada action point harcadıktan sonra move action'umu kullanamayacağımı göremiyorum. kaçabilirdim yani, devrimk da slowed ve prone olduğu için bana yetişemeyecekti. neyse neticede böyle devam etsin kombat çok fazla önemli değil sağlık olsun :)
Image
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Androner - Devrimk maçının galibi Devrimk oldu. Karşılaşmadan çıkaracağımız sonuç barbarların vurdu mu tam vurduğu oldu.

Final maçı CLİCKs - Dwaxer - Devrimk arasında. Bakalım nasıl bir maç olacak.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Androner wrote:✦ Gain an Extra Action: You gain an extra action this
turn. You decide if the action is a standard action, a
move action, or a minor action.
Burada demek istediği bir tane ekstra action kazanıyorsun. Bu action'ın standard, move yada minor action olmasını seçiyorsun.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

tebrik ederim devrimk :)
güzel maç oldu gerçekten. kısa sürdü, sen daha ilk ataklarında miss yapmasaydın daha da kısa sürebilirdi gerçi :D

:evil:

ama ben de vurunca acıtabiliyorum yani :D
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

liero wrote:
Androner wrote:✦ Gain an Extra Action: You gain an extra action this
turn. You decide if the action is a standard action, a
move action, or a minor action.
Burada demek istediği bir tane ekstra action kazanıyorsun. Bu action'ın standard, move yada minor action olmasını seçiyorsun.
tamam, 1 standart, 1 move action'um zaten var, ben bir de action point ile ek standart action aldım.
Image
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Ben devrimkin bizi doğrayacağını düşünüyorum. Kısaca pek hevesim yok :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Warlocklara karşı özel bir hassasiyetim oluştu. :(
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Androner wrote:tamam, 1 standart, 1 move action'um zaten var, ben bir de action point ile ek standart action aldım.
Standard action yapıp sonra action point harcayarak standard action yaptıktan sonra kullanmadığımız move actionı kullanabiliyor muyuz? Bu konu da tam emin değilim.

Diğer arkadaşlar ne diyor bu konuda?
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Ben devrimkin bizi doğrayacağını düşünüyorum. Kısaca pek hevesim yok :D
Clicks; şimdi baktım adam bir vuruşta 36 dmg vurmuş son olarak! :| Üstelik bu maksimum değil.
şimdi senle şöyle bir anlaşma yapalım: Bu devasa yaratık ölmeden birbirimize saldırmak yok; anlaştık mı? :wink:

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Ehem ehem! Ee anlaşma yapıyoruz aslında ama bu 'DEV' common bildiği için artık anlaşma değil ittifak kurmuş sayılırız forum üzerinde :-P :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Androner wrote:tebrik ederim devrimk :)
güzel maç oldu gerçekten. kısa sürdü, sen daha ilk ataklarında miss yapmasaydın daha da kısa sürebilirdi gerçi :D

:evil:

ama ben de vurunca acıtabiliyorum yani :D
Evet rogue'da gayet güzel hasar veriyor. Action Point konusunda haklısın. Action pointi kullanınca 2 standart action yapıp move actionla kaçabilmen lazım.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Hadi ya, bayağı kritik bir hata yapmışım. Hak geçsin de istemem. Napsak, o turu doğru oynatıp ordan devam mı etsek?
Post Reply