Arena - D&D 4 Edition (yorumlar, konuşmalar)
şimdi tekrar baktım ama galiba biz human feat'i olan action surge ile karıştırmışız.
phb sayfa 286 da
SPEND AN ACTION POINT: FREE ACTION
✦ During Your Turn: You can spend an action point
only during your turn, but never during a surprise
round.
✦ Gain an Extra Action: You gain an extra action this
turn. You decide if the action is a standard action, a
move action, or a minor action.
✦ Once per Encounter: After you spend an action
point, you must take a short rest (page 263) before
you can spend another. (Some monsters can spend
more than 1 action point per encounter.)
yazıyor. ben burada action point harcadıktan sonra move action'umu kullanamayacağımı göremiyorum. kaçabilirdim yani, devrimk da slowed ve prone olduğu için bana yetişemeyecekti. neyse neticede böyle devam etsin kombat çok fazla önemli değil sağlık olsun
phb sayfa 286 da
SPEND AN ACTION POINT: FREE ACTION
✦ During Your Turn: You can spend an action point
only during your turn, but never during a surprise
round.
✦ Gain an Extra Action: You gain an extra action this
turn. You decide if the action is a standard action, a
move action, or a minor action.
✦ Once per Encounter: After you spend an action
point, you must take a short rest (page 263) before
you can spend another. (Some monsters can spend
more than 1 action point per encounter.)
yazıyor. ben burada action point harcadıktan sonra move action'umu kullanamayacağımı göremiyorum. kaçabilirdim yani, devrimk da slowed ve prone olduğu için bana yetişemeyecekti. neyse neticede böyle devam etsin kombat çok fazla önemli değil sağlık olsun

tamam, 1 standart, 1 move action'um zaten var, ben bir de action point ile ek standart action aldım.liero wrote:Burada demek istediği bir tane ekstra action kazanıyorsun. Bu action'ın standard, move yada minor action olmasını seçiyorsun.Androner wrote:✦ Gain an Extra Action: You gain an extra action this
turn. You decide if the action is a standard action, a
move action, or a minor action.

Standard action yapıp sonra action point harcayarak standard action yaptıktan sonra kullanmadığımız move actionı kullanabiliyor muyuz? Bu konu da tam emin değilim.Androner wrote:tamam, 1 standart, 1 move action'um zaten var, ben bir de action point ile ek standart action aldım.
Diğer arkadaşlar ne diyor bu konuda?
Evet rogue'da gayet güzel hasar veriyor. Action Point konusunda haklısın. Action pointi kullanınca 2 standart action yapıp move actionla kaçabilmen lazım.Androner wrote:tebrik ederim devrimk
güzel maç oldu gerçekten. kısa sürdü, sen daha ilk ataklarında miss yapmasaydın daha da kısa sürebilirdi gerçi
![]()
ama ben de vurunca acıtabiliyorum yani

