Arena - D&D 4 Edition (yorumlar, konuşmalar)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Illyra, karakter kağıdını kontrol ettim. Reflex defansına two weapon defence featinden gelen +1'i eklememişsin. Reflex defansın 18 olacak. Ben kendi notlarıma 18 yazıyorum.

Bir de longsword ve warhammer almışsın. Silahlar off hand değil. Bu şekilde two weapon fighting oluyor mu? Tam bilmediğim için soruyorum.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

reflex konusunda haklısın

two-blade fighting style ile ranger, one hand weaponları off-hand'inde rahatlıkla kullanabiliyor.
Image
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Tamam o zaman, Illyra'nın karakter kağıdı da hazır. Aegron hazır olur olmaz başlatacağım.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

teşekkürler hayatım :roll:
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

önemli değil hayatım. oyunda aramıza katıldığın için teşekkür ederim. :cheer:
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

asıl ben yardımlarından dolayı sana teşekkür ederim canım :wink:
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Ayy siz beni mi bekliyorsunuz.... :D

Ilyra hazırlayıp atıyorum en kısa zamanda.....
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Karakterimim hazırladım uykum var yarın yazar koyarım ....
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Androner wrote:
dwaxer wrote:
liero wrote:Dwaxer, burada anlaşıp arenada arkandan bıçaklanabilirsin. Bunu da hesaba kat :evil:
:mrgreen: Farketmez; şimdi inceledim biraz; "Barbarian" karşısında hiç şansımız yok. Günde 2 kere "Rage Strike (3[W]+Str) yapabilen birini yenmemiz 2 kişi birlikte bile olsak imkansız.

.
Rage Strike Rage Strike Barbarian Feature
You channel your primal rage into a devastating attack.
Daily (Special) ✦ Primal, Weapon
Standard Action Melee weapon
Requirement: You must be raging and have at least one
unused barbarian rage power.
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC. To make this attack, you expend an
unused barbarian rage power.
Hit: You deal damage based on the level of the rage power
you expend:
1st level 3[W] + Strength modifier
5th level 4[W] + Strength modifier
9th level 5[W] + Strength modifier
15th level 6[W] + Strength modifier
19th level 7[W] + Strength modifier
25th level 8[W] + Strength modifier
29th level 9[W] + Strength modifier
Miss: Half damage.
Special: You can use this power twice per day.
şimdi burdaki olay da ilginç. lvl 5'te alabiliyorsun diyor neden lvl 1 dmg'ını koyuyor anlamadım.

ayrıca rage strike'ı kullanırken hali hazırda rage'e girmiş olması lazım. 1 rage öyle gidiyor, öbür rage'i de (lvl 5'te 2 daily power var, ikisi de rage diyelim) ilk rage strike'a harcayınca, 2. rage strike gibi bir opsiyonu kalmaz.

gerçi 4w+str oldu dmg'ı :evil:
çözdüm olayı şimdi, harcadığımız rage power'ın lvl'ına göre dmg veriyoruz. yani 1. level bir rage power harcadıysak 3w+str
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Karakterimi hazırlayıp koydum yanlışlıkalrı tespit edersen Liero yardımcı olursun şimdiden teşekkürler...

Ne zaman savaşcam ben ya.... :D
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Aegron abilityleri nasıl dağıttın? str 22 olması biraz zor da.
ayrıca level 2 ve level 3 item alma hakın var onları kullanmamışsın.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dogru 21 oluyor galiba;

o zaman str 21 olsun cha 11
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Bloodcut armor alıyım o zaam ben :D weapon oalrak zaten almıştım teror+1
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Aegron Bloodcut armorlar ve teror weaponlar level 4 item oluyor. Birer tane Level 1-2-3 item seçebiliyorsun.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

tamam ben level 4 oldugumuz için onlarıda seçebiliyoruz zannettim en kısa zamanda düzeltirim...
Post Reply