arena 2. versiyon 3vs3 4th edition

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

kusura bakmayın ilk karakterde str bonusu yanlış hesaplamışım.
Image
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Güzel düşünmüşsün Androner. Katılıma ihtiyaç olursa bende katılırım.
İnsiyatif biraz problem olabilir onu hızlandırmak için tek tek yerine grup insiyatifi atılabilir.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

devrimk wrote:Güzel düşünmüşsün Androner. Katılıma ihtiyaç olursa bende katılırım.
İnsiyatif biraz problem olabilir onu hızlandırmak için tek tek yerine grup insiyatifi atılabilir.
Abi 3 adam aynı anda bir kişiye saldırırsa çok kötü olur, çünkü geriye kalan 2 adam 3 kişiye karşı bir şey yapamaz ve oyunu doğrudan insiyatifi alan alır, bence adam adam yapmak daha mantıklı.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

2 karakteri hazırladım, şimdi 3'ye başlayayım :)
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Fikir on nuamra kesin katılıcam :D
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Bir şey sorucam... Bu 3 karakter her turda sadece biri mi yoksa her turda 3 ünü de oynatcaz mı??
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

inisiyatif sırasına göre bir turn'de 6 karakter hareket edecek.
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Bu arada izninlen biz Mark lan üç karakteri birlikte yonetmek istiyoruz. İkimizn toplam üç karakter yani :D Karışıklık olur felan diyorsan başlarına yazarız once isimleri sonra oynatırız karakterleri...
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

devrimk wrote:Güzel düşünmüşsün Androner. Katılıma ihtiyaç olursa bende katılırım.
İnsiyatif biraz problem olabilir onu hızlandırmak için tek tek yerine grup insiyatifi atılabilir.
tabii ki katılmanı isterim

bu arada ben grubu hazırladım yok mu bana kaşı çıkabilecek bir yiğit! :evil:
Image
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Androner wrote:
devrimk wrote:Güzel düşünmüşsün Androner. Katılıma ihtiyaç olursa bende katılırım.
İnsiyatif biraz problem olabilir onu hızlandırmak için tek tek yerine grup insiyatifi atılabilir.
tabii ki katılmanı isterim

bu arada ben grubu hazırladım yok mu bana kaşı çıkabilecek bir yiğit! :evil:
son rütuşları yapıyorum. dragonborn yerine drow sorcerer hazırlıyorum.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

arkadaşlar,
karakter yaratırken kolaylık için player's handbook'ta yazan aşağıdaki sırayı takip edebilirsiniz. Liero bitirdi sayılır zaten, onun için söylemiyorum.

1- Choose Race
2- Choose Class
3- Determine Ability Scores
4- Choose Skills
5- Select Feats
6- Choose Powers
7- Choose Equipment
8- Fill in the Numbers
9- Roleplaying Character Details
Image
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Grubumu yolladım. Umarım hata yapmamışımdır.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

eline sağlık liero güzel hazırlamışsın şimdiye kadar sadece paladin'i inceledim.
bir kaç notum var, onları yazayım. çok büyük şeyler değil ama.

stat dağılımını doğru yapmışsın fakat yanına açıklamaları yanlış yapmışsın.
str 11
con 13 +2 ırktan geliyor
dex 12
ınt 10
wis 14 +2 leveldan geliyor
cha 16 +2 level, +2 ırktan geliyor.


amulet of protection'da ben defencelardan birini seçiyoruz diye biliyordum ama yanlış biliyor muşum. bu doğrultuda benim de kendi karakterlerimde değişikliğe gitmem lazım (cloak of resistance'ı olan karakterlerim var)

bir de avenging paladin mi protector paladin mi olduğunu yazmamışsın. çünkü power kullanımlarına ek özellikler gelebiliyor (gerçi paladine şöyle göz attım göremedim o yönde bir şey ama) tercih doğrultusunda. gördüğüm kadarıyla avengersın ama gene de yazmak lazım diye düşünüyorum.
Image
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

evet statın yanına açıklamaları yanlış yazmışım.
paladinin powerlarında hangi tür paladin olduğunun etkisi yok ama yine de yazayım.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

diğer iki karakterine de baktım bir hata göremedim eline sağlık.
yanlız tabii (adv) ve (fr) ismiyle bahsettiğin kitaplar elimde olmadığı için onları kontrol edemedim. ama sıkıntı olacağını zannetmiyorum. sorcererda kalan 560 gp'yi de harcayacak yer kalmadı herhalde :)
Image
Post Reply