Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Fri Apr 10, 2009 8:25 pm
Adv dediğim Adventurer's Vault bir sürü item var içinde. FR dediğim Forgotten Realms Player's Guide.
560 gp cepte dursun belki rakip takımdan bir oyucuyu rüşvetle kendi tarafıma çekerim
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Fri Apr 10, 2009 8:29 pm
Androrer senin rogue'ya biraz baktım.
Level 10 utility'si Certain Freedom almak için Acrobatics skilinden trained olmak lazım.
Bir de rogue'ler Hide armor giyemiyor. Benim arenadaki rogueda da aynı hata var şimdi farkettim.
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Fri Apr 10, 2009 8:45 pm
alışmışız hide armor'a ordan devam
tamam düzeltmeleri yapıyorum şimdi toptan
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Fri Apr 10, 2009 8:48 pm
Warden karakterine de sanırım Level 3 encounter powerı almamışsın.
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Fri Apr 10, 2009 9:10 pm
ben adventurer's handbook ve fr handbook'u da elime geçireyim
feat ya da power değiştirmem ama itemları ordan alabilirim.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Fri Apr 10, 2009 9:26 pm
arena haritası hazır, az sonra siteye koyacağım
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Fri Apr 10, 2009 11:40 pm
şimdi haritamız hazır iki oyuncu da hazır olduğuna göre maçı başlatabiliriz aslında ama dm lazım bir adet
bir de arenadaki hareketli nesneler turn'un sonunda hareket ediyorlar.
ayrıca bir hareket olduğu zaman karşı taraf trigger var ya da yok demeli bence. çünkü önemli etken olabilir triggerlar.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Sat Apr 11, 2009 12:28 am
istersen sizin için ben dm lik yaparım. ( geçici olarak )
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Sat Apr 11, 2009 6:28 am
Illyra wrote: istersen sizin için ben dm lik yaparım. ( geçici olarak )
bence çok güzel olur canım. sen zarları atıp bize sonuçları söylesen yeterli.
liero da kabul ederse başlayabiliriz.
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Sat Apr 11, 2009 6:34 am
benim için sorun değil