Hakmarun Reloaded!.. ..Van Helsing....Yorumlar!..

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Vay beee insanlar çok hızlı... Yaşlı kalıyorum hızına yetişmek için =)
Başka sefere o zaman...
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Warlord olmaktan vazgeçtim. Bana da resim ayarlar mısın, dwaxer?
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

şimdi bu kadar vampirli, kurt adamlı gruba lawful good paladin gitmez :)
ben evil bir tanrı seçeceğim.
Image
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Androner wrote:şimdi bu kadar vampirli, kurt adamlı gruba lawful good paladin gitmez :)
ben evil bir tanrı seçeceğim.
Dwaxer wrote:Bir takım iyilik taraflısı zenginlerin ve “Işık Tapınağı”nın desteklediği bu gizli örgüt, nerede undead, vampir, kurtadam, vesaire evil bir aktivite oluşsa, hemen haberini alıyor ve söz konusu bölgeye seçilmiş elit adamlarından oluşan bir grup göndererek, kötülüğün kökünü kazıyordu!
Evil olman uygun değil gibi.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

ama yarı vampir, ve kurt adam var onları nasıl ayarlayacağız?
Image
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Androner wrote:ama yarı vampir, ve kurt adam var onları nasıl ayarlayacağız?
Güçler kötülüğün güçleri gibi gözükmesine rağmen iyi insanlar tarafından kullanılıyor. Blade ya da filmdeki Van Helsing bunlara iyi örnekler.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

ok, tamam o zamn. o mantıkla uygun olur.
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

dwaxer, ben karaktere dez avantaj olarak şöyle bir şey düşündüm. kararsız bir kişilik kendisi, aklında sürekli bir şaşkınlık var. oyun kuralı olarak da yakınında birden fazla düşman olduğu zaman saldırı zarlarına -1 alıyor.

ayrıca yıllarca yaptığı mücadelelerin vermiş sonucunda tanrısının bahşettiği bir güç var. Tanrısı ona görme ve duyma gücü vermiş. dolayısıyla asla kör ve ya sağır olmuyor.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:dwaxer, ben karaktere dez avantaj olarak şöyle bir şey düşündüm. kararsız bir kişilik kendisi, aklında sürekli bir şaşkınlık var. oyun kuralı olarak da yakınında birden fazla düşman olduğu zaman saldırı zarlarına -1 alıyor.

ayrıca yıllarca yaptığı mücadelelerin vermiş sonucunda tanrısının bahşettiği bir güç var. Tanrısı ona görme ve duyma gücü vermiş. dolayısıyla asla kör ve ya sağır olmuyor.
Tabii karakterlerinize illa ki ek avantaj/dezavantajlar vermeniz diye bir şart yok. Bu sizin isteğinize bağlı. :mrgreen: Androder kör ve sağır olmama avantajı için verdiğin dezavantajı yeterli görmedim maalesef. (sorry)

Bence;
madem hiç kör olmuyor; Radiant & Lightning vulnerable:5
madem hiç sağır olmuyor; Thunder vulnerable:5 olsun! :schemes:

Ayrıca yukarda bahis geçmiş; evil olamazsınız arkadaşlar, evil yönelim olan bu örgütten atılır. Siz iyilik adına savaşan tiplersiniz. Yarı-vampir de kurt-adam da olsanız; içinizde yüreğinizin derinliklerindeki iyi duygular size doğru yolu gösteriyor. (zaten vampirlik ve kurtadamlık taraflarını bu sayede kontrol edebilmiş bu arkadaşalar :-P

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

aslında özel bir görüşü yok, karanlık olursa göremez.
sessizlik büyüsü varsa duyamaz vs.

öyle düşünmüştüm. saldırılara -2 de olabilir. etrafımda genelde 1'den fazla düşman olacağını düşündüğüm için ciddi bir dezavantaj olabilir.

aslında "savage species" kitabı tadında bir guide olsaydı iyi olurdu.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:aslında özel bir görüşü yok, karanlık olursa göremez.
sessizlik büyüsü varsa duyamaz vs.
öyle düşünmüştüm. saldırılara -2 de olabilir. etrafımda genelde 1'den fazla düşman olacağını düşündüğüm için ciddi bir dezavantaj olabilir.
aslında "savage species" kitabı tadında bir guide olsaydı iyi olurdu.
Sen bilirsin ama saldırılarına -2 almaktansa Radinat ve Thunder Vul:5 (hadi lightningi iptal edelim) çok daha iyi bir teklif karşına radiant veya thunder enerji kimbilir kaç senede bir gelir ama o attack:-2'ye çok muhtaç olursun. O halde seçim sana kalmış ya att:-2 ya da Radiant ve Thunder 5 hassasiyet. (yalnız bu sana darkvision kazandırmaz) blinded ile karanlıkta kalmak farklı şeyler)

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

tamam teklifini kabul ediyorum o zaman :)

tabii karakterin darkvision'u falan yok. sadece kör ve ya etme efeklerine karşı bağışıklığı var.
Image
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Mark aşağıdaki bağlantıda Brom'un bir çizimi var. Gerçi kadın ama kafasını değiştirirsen vücuttan bir şey belli olmuyor.

http://img383.imageshack.us/img383/926/ ... ttoyt3.jpg
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

devrimk wrote:Mark aşağıdaki bağlantıda Brom'un bir çizimi var. Gerçi kadın ama kafasını değiştirirsen vücuttan bir şey belli olmuyor.

http://img383.imageshack.us/img383/926/ ... ttoyt3.jpg
Tamam. Kafasını nasıl değiştireceğim hakkında hiçbir fikrim yok.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Mark ben sana hazırlarım merak etme. Sen son kararını ver de...
Post Reply