4th Edition Level 13 Macera - Tanıtım ve yorum başlÃ

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:Phb 2 sayfa 178'de background olayı anlatılıyor. Birden çok background seçebiliyoruz ama sadece 1 skill seçebiliyoruz.
dungeoneering skill'ini background olarak seçersen şu durumda +2 ekleyebilirsin.
Background'unda dungeoneering seçtiğin için senin trainable skill'in oldu. ama 4 tane trained skill seçmişsin zaten (thievery de rogue multi classtan gelmiş)
kısacası trained olduğun bir skill'i silip yerine dungeoneering'e train olabilirsin.
Hımm, yok o zaman +2 bonusu Perception skille verdim mahsuru yoksa.

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

olabilir tabii.

background olarak da woodlands olabilir.
ormanlarda geçmiş olur ömrün mesela.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:olabilir tabii. background olarak da woodlands olabilir. ormanlarda geçmiş olur ömrün mesela.
177 yaşındayım; bunun 120 senesi ormanda geçti. :-P

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

eheh süper fikir :)
Image
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Androner wrote:clicks, senin karakteri de inceledim notlarım aşağıda.

istersen str'yi 20 yapıp (+2 level, +2 racial)
dex'i 14 yapabilirsin (+2 level)
böylece ac ve ref defansların artar.

ref defansına barbar bonusunu eklememişsin (barbarian agility)
+2 fort barbar bonusunu eklememişsin
rageblood vigor Hit point vermiyor, Temporary hitpoint veriyor dolayısıyla Hit point'in 116 olur. Rageblood vigordan temp hp alman için düşmanını 0 hp'ye düşürmen gerekli.

Belt of vigor healing surge sayısını arttırmıyor, healing surge kullanınca aldığın hp'yi arttırıyor, yani sende 12 adet healing surge var. bir healing surgeden de 31 hp ((116/4)+2) iyileşiyorsun.

Swift charge'ı class featurelara da ekleyelim.

Hide armor hız düşürmüyor, hız yanındaki açıklamaya gerek yok.

Power attack seçenek sunuyor, dolayısıyla silah bölümüne eklemeyelim. power attack kullanırken söylersin.

Rage Strike'ı daily powerlara yazalım (günde 2 adet, not düşelim)

Fearsome Presence'ı daily powerlara yazalım (paragorn power)

bunlar dışında başka sorun görmedim.
Dün gece çok uğraştım bitirmeye hatalar olabilir doğaldır. Ama androner o 5 hp gelme olayı doğru. Ã?ünkü aldığım feat sayesinde oluyor. Improved Rageblood Vigor bak istersen açıklamasında. Additional 5 hit point from Rageblood Vigor yazıyor. Ben böyle düşünüyorum. Diğerlerinide düzeltirim göndereceğim yeni karakterde.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

problem yok ben de çok hata yapıyorum karakterlerde görüyorsunuz :)
eline sağlık karakter için.

ama rageblood vigor dediğim durumlarda temporary hit point veriyor.

Feat olmasaydı, bir düşmanın 0 hit point'e düşürdüğün durumda
5+con modifier temporary hp alacaktın

feat olduğu için 10+con modifier temporary hp alıyorsun. feat o işe yarıyor.
Image
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Androner'in dediği gibi düşmanı öldürdüğün zaman temp hp kazanıyorsun. normal hp'yi etkileyen bir durum yok yani.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Androner wrote:problem yok ben de çok hata yapıyorum karakterlerde görüyorsunuz :)
eline sağlık karakter için.

ama rageblood vigor dediğim durumlarda temporary hit point veriyor.

Feat olmasaydı, bir düşmanın 0 hit point'e düşürdüğün durumda
5+con modifier temporary hp alacaktın

feat olduğu için 10+con modifier temporary hp alıyorsun. feat o işe yarıyor.
Ok tamam o zaman onuda değiştiriyorum :) Toughness'tada additional hit point dediği için ekledim ben. Onuda değiştiriyorum. Güzel bir oyuna olucağa benziyor. Bizi bu diyarda oyunsuz bırakmayanlardan olduğun için sana teşekkür ediyorum :schemes:
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

eyvallah, sağolasın :)

toughness'ta sorun yok. +10 hp alıyorsun.
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

arkadaşlar oyunu yarın saat 20:00'de başlatıyorum. Herkese kolay gelsin.
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

21 nisan saat 20:00'de başlıyoruz.

Devrimk, karakterini inceledim eline sağlık. güzel karakter olmuş (ben de yaratıkları iki katına çıkaracağım ama :D ) bir kaç notum var aşağıda yazıyorum.

level 13'te 2 tane encounter power (anvil of doom, appailing crunch) seçmişsin. normalde düşük leveldakilerden birini bırakıp bu leveldan bir tane alman gerekiyordu. retraining olarak düşündüysen, retraining aynı level powerları (7. level yerine 7 gibi) değiştirmeye yarar. extradan lvl 13 power vermez yani.

initiative'e levelinin yarısını ekliyorsun. yani +6 lvl, +2 dex olcak sende. toplam +8

Athletics ve Endurance'a armordan gelen -2 penaltıyı ekleyelim.

bir de level 1 daily powerdan iki tane almışsın lvl 5 yok, istersen knee breaker yerine pinning smash alabilirsin. karar senin tabii sadece öneri.

senin de eline sağlık clicks hata görmedim karakterinde. Yanlız istersen str'yi 20 yapıp con'u 19 yapabilirsin. böylece hp'in 116 olur healing surge değerin de bir artıp 29 olur.
Image
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Yok stryi 14 lvlde 22 yapıcamda :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

hehe :)

ama bu bir macera 14. level olmayacaksınız.
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

mark,

karakterine baktım eline sağlık. notlarım aşağıda.

backgrounddan sadece bir skill'imize bonus alıyoruz.
leather armor yerine hide armor giyebilirsin, yavaşlamazsın ama checklerine -1 alırsın. tercih senin tabii.

ref ve fort defanslarına ırktan değil, classtan bonus geliyor (sonuç değişmiyor gerçi)
initiative'ine dexten +5 geliyor, toplam 11 etti.

istersen dex'i bir düşürüp con'u bir arttırıp hp alabilirsin.

level 1,3,7,13 ve paragorn olmak üzere toplam 5 tane encounter attack'ın var. 4 tane olması lazım. level 13'te düşük levellardan paragorn power hariç birini silip yerine 13. level öğreniyoruz.

acrobatics dex tabanlı bir skill, toplamın da 16 olur.
con arttırırsan endurance'a da bonus gelebilir ;)

level 2'den utility power seçmemişsin
Image
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Teşekkürler, hemen değiştiriyorum :)
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Post Reply