Kızıl Gece - Tanıtım ve Tartışma
Kızıl Gece - Tanıtım ve Tartışma
...Hafif rüzgarda duyulan tek ses, insanın içini gıcıklayan yaprak hışırtılarıydı. İleride sanki bir ışık vardı ama... Birden orataya çıkan bu soğuk normal değildi, bir şey olmalıydı, ruhu rahatsız eden bir şey... Ne peki?...
Aslında düşündüğüm kısa sürecek bir oyun. Gurps sistemi ile...
Son zamanlarda forumda o kadar çok combat dönüyor ki, içten içe rol yapma oyunlarının gerçek rol yapma kısmını özlüyorum. Bu sebeple böyle kısa bir şey düşündüm.
Oyunun geçeceği yer Japonya, Minakami dağ bölgesi. Konusuna gelince, bir turzim firmasının düzenlediği turla dağları gezmeye giden ve on beş kişilik gruptan kopup ormanda kaybolan, hayatta kalmaya çalışan üç kişi.. Oyun sadece bir gecede olanları kapsayacak... Kurallara daha az ağırlık, rol yapmaya ise daha fazla öncelik tanıyacağım.
Eğer ilgilenen olursa, oyuncu olarak üç kişiyi almayı düşünüyorum, çünkü rol yapma ağırlıklı - ve kısa - olacağı için daha fazlasıyla baş etmem zor olur. Haksızlık olmaması için eğer üç kişiden fazla kişi katılmak isterse kura çekeceğim. Ayrıca karakterleri 110 puan ile yapmak, oyuna çok tatlı bir zorluk getirecektir, ama puan yükseltme önerilerinize açığım. İsteyen 6.ncı his veya benzeri küçük bir güç alabilir. ( abartmamak şartıyla )
Bakalım kimler gerçekten rol yapmak istiyor :plotting:
*ip ucu : genel konu doğa üstü varlıklar ve bolca korku içermektedir.
Aslında düşündüğüm kısa sürecek bir oyun. Gurps sistemi ile...
Son zamanlarda forumda o kadar çok combat dönüyor ki, içten içe rol yapma oyunlarının gerçek rol yapma kısmını özlüyorum. Bu sebeple böyle kısa bir şey düşündüm.
Oyunun geçeceği yer Japonya, Minakami dağ bölgesi. Konusuna gelince, bir turzim firmasının düzenlediği turla dağları gezmeye giden ve on beş kişilik gruptan kopup ormanda kaybolan, hayatta kalmaya çalışan üç kişi.. Oyun sadece bir gecede olanları kapsayacak... Kurallara daha az ağırlık, rol yapmaya ise daha fazla öncelik tanıyacağım.
Eğer ilgilenen olursa, oyuncu olarak üç kişiyi almayı düşünüyorum, çünkü rol yapma ağırlıklı - ve kısa - olacağı için daha fazlasıyla baş etmem zor olur. Haksızlık olmaması için eğer üç kişiden fazla kişi katılmak isterse kura çekeceğim. Ayrıca karakterleri 110 puan ile yapmak, oyuna çok tatlı bir zorluk getirecektir, ama puan yükseltme önerilerinize açığım. İsteyen 6.ncı his veya benzeri küçük bir güç alabilir. ( abartmamak şartıyla )
Bakalım kimler gerçekten rol yapmak istiyor :plotting:
*ip ucu : genel konu doğa üstü varlıklar ve bolca korku içermektedir.

Ben bolca rol yapmak istiyorum ama gurps bana dur diyor
Neredeyse hiç bir bilgim yok bu sistem hakkında
(Kesin katılmak istediğimi dile getirirdim ama şimdi gurps bilenler gelirse benim önümde yer almaları gerekir.
)
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Bekleme süresi geçtiğine göre kura çekmeye başlıyorum, ama öncelikle gurps bilmiyoruz diyenler katılmak için cidden isteklimi ? Dediğim gibi pek sıkı bir kural olmnayacak. Ayrıca puan hesaplaması yaptığımnda 110'un fazla geldiğine karar verdim, ve 80 olarak karar verdim.
Kurayı yarın akşam saat 22:00'da çekeceğim.
Kurayı yarın akşam saat 22:00'da çekeceğim.

