Arena - D&D 4 Edition (yorumlar, konuşmalar)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

liero wrote:CLİCKs sen baya bi action yaptın. Shift yaptın, düşmanı lanetledin, infernal wrath kullandın, yürüdün, saldırdın. bir tane actionı yapmaman lazım.
Bir standart action yerine 2 move yada minor yapılıyor diye bildğim için yaptım. Yanlış mı?
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Bir standart action yerine 2 move yada minor yapılıyor diye bildğim için yaptım. Yanlış mı?
Standart Action yapmak yerine, Move ya da Minor action yapabilirsin.

.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Adroner, elinde yay olsaydı Disruptive Strike powerını kullanabilirdin ama elinde kılıç var. Düşman sana saldırırken Immediate Reaction olarak kılıcı bırakıp yayını kuşanıp ok atamazsın sanırım.

CLİCKs, standard action'ı move actiona düşürebilirsin. Move actionı da minor actiona düşürebilirsin. Standar actionı ikiye bölme gibi bir durum yok yani.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

O zaman Infernal wrathı eksik sayarsın. Kusura bakma yanlış anlama için.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

lero,

bir silahı hazır hale getirmeyle ilgili herhangi bir kural göremedim.
ama free action olarak okumu çekebiliyorum, free action'u rakibin turunda da yapabiliyorum.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:lero,

bir silahı hazır hale getirmeyle ilgili herhangi bir kural göremedim.
ama free action olarak okumu çekebiliyorum, free action'u rakibin turunda da yapabiliyorum.
Aslında ben şahsen two-handed blade tipi rangerin ok ile power yapmasına da karşıyım ama bu benim şahsi fikrim, yani ayrı konu.

Androder silahını çekmek "minor action"dır ama senin ayrı bir featin filan varsa onu bilmiyorum. Elindeki kılıçları yere atmak ise free action :mrgreen: (çünkü her bir kılıcını kılıcına takmak da minor action. :-P

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

şans eseri uğrayabildim. Ama cumaya kadar girememe sorunum hala geçerli. :)
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Illyra unuttun herhâlde burada dövüşün olduğunu? :-P Sıra ben de mi yoksa? :|

.
Post Reply