4th Edition Level 13 Macera - Tanıtım ve yorum başlÃ
arkadaşlar. şimdi bazı hareketlerimizi sonradan değiştirmek zorunda kalıyoruz. çünkü durumlar değişebiliyor. örneğin liero ilk başta daze olmamış gibi yazdı hareketini doğal olarak. sonra daze olunca benim de talebim üzerine hareketini değiştirdi.
sorum şu, hayata geçmemiş hareketleri sileyim mi ne dersiniz?
sorum şu, hayata geçmemiş hareketleri sileyim mi ne dersiniz?

Oyuna bakıyorum da oldukça karışık gibi geldi. Bir turu döndürmek için hesapların yapılması ne kadar zaman alıyor?
Ã?arpışma sırasında kullanılan özellikler ile gelen avantaj ve dez avantajların takibi de oldukça zor gibi geldi bana. Sebebi bu sistem hakkında bilgi sahibi olmamam mı? Yoksa bunu kolaylaştırmanın başka bir yolu mu var?
Ã?arpışma sırasında kullanılan özellikler ile gelen avantaj ve dez avantajların takibi de oldukça zor gibi geldi bana. Sebebi bu sistem hakkında bilgi sahibi olmamam mı? Yoksa bunu kolaylaştırmanın başka bir yolu mu var?
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
oyun biraz karışık gelebilir ama elimden geldiğince sadeleştirmeye çalışıyorum.
her turun başına ilk durumu, sonuna da son durumu koyuyorum.
4th edition'da şöyle bir durum var. Herkes'i 3,5 editiondaki sorcerer gibi düşün. yani herkesin çeşitli spellleri (4th editionda power) var. o yüzden çok çeşit çıkıyor ortaya.
karışık görünmesine bir de bence en büyük sebep, ortamda 7 oyuncu 6 düşman olmak üzere 13 karakter var.
her turun başına ilk durumu, sonuna da son durumu koyuyorum.
4th edition'da şöyle bir durum var. Herkes'i 3,5 editiondaki sorcerer gibi düşün. yani herkesin çeşitli spellleri (4th editionda power) var. o yüzden çok çeşit çıkıyor ortaya.
karışık görünmesine bir de bence en büyük sebep, ortamda 7 oyuncu 6 düşman olmak üzere 13 karakter var.

Darkgnome, bunlar 13.level, bir de 20.levelden sonra gör sen bu arkadaşları.Darkgnome wrote:Oyuna bakıyorum da oldukça karışık gibi geldi. Bir turu döndürmek için hesapların yapılması ne kadar zaman alıyor?
Ã?arpışma sırasında kullanılan özellikler ile gelen avantaj ve dez avantajların takibi de oldukça zor gibi geldi bana. Sebebi bu sistem hakkında bilgi sahibi olmamam mı? Yoksa bunu kolaylaştırmanın başka bir yolu mu var?
.
Androner bir iki değişiklik olması lazım sanırım.
1- Kılıç Kalkan önümden geçip gitmeye çalıştığı için wis bonuslu saldırımı yaparım.
Combat Superiority PHB sf. 76
Saldırım başarılı olursa durması gerekir, sonrasında normal moveunu kullanabilir.
2- Cleric mimli ve beni hedef almayan büyü yaptığı için Combat challenge yeteneğim sayesinde ona basic attack yapacağım (Immediate interrupt). Ayrıca ranged saldırı yaptığı için ona bir de wis bonuslu Opp. Attack yapacağım.
Combat Challenge PHB sf. 76
1- Kılıç Kalkan önümden geçip gitmeye çalıştığı için wis bonuslu saldırımı yaparım.
Combat Superiority PHB sf. 76
Saldırım başarılı olursa durması gerekir, sonrasında normal moveunu kullanabilir.
2- Cleric mimli ve beni hedef almayan büyü yaptığı için Combat challenge yeteneğim sayesinde ona basic attack yapacağım (Immediate interrupt). Ayrıca ranged saldırı yaptığı için ona bir de wis bonuslu Opp. Attack yapacağım.
Combat Challenge PHB sf. 76
Onu düşünmemişim, öte yandan Free action başkasının turunda da yapılabildiği içinAndroner wrote:dazed olduğun için dediğin interruptları yapamıyorsun. fakat paragorn path ability ile 10 dmg alıp daze'i kaldıracağım dersen olabilir tabii. gerçi belki onların yaptıkları da değişir o zaman.
Unfailing Resources MP sf. 26 özelliğimle daze'i kaldırıyorum o zaman.
Tabii zor olacaksa sonraki tur da yapabilirim.
