4th Edition Level 13 Macera - Tanıtım ve yorum başlÃ

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Sadece bakakaldım ölüşüme :-o (Ama androner insaf herkesmi bana saldırır yahu :D )
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

devrimk wrote:
Androner wrote:dazed olduğun için dediğin interruptları yapamıyorsun. fakat paragorn path ability ile 10 dmg alıp daze'i kaldıracağım dersen olabilir tabii. gerçi belki onların yaptıkları da değişir o zaman.
Onu düşünmemişim, öte yandan Free action başkasının turunda da yapılabildiği için
Unfailing Resources MP sf. 26 özelliğimle daze'i kaldırıyorum o zaman.
Tabii zor olacaksa sonraki tur da yapabilirim.
Bunu bilmiyordum. Yapabileceğim free action lara bakim :)
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

CLiCKs wrote:Sadece bakakaldım ölüşüme :-o (Ama androner insaf herkesmi bana saldırır yahu :D )
dur bakalım, tahminen devrimk seni kurtarcak :)
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Sadece bakakaldım ölüşüme :-o (Ama androner insaf herkesmi bana saldırır yahu :D )
:D Daha ölmedin, komaya girdin bir an, merak etme cleric'imiz iyileştirir seni. :roll: Bi dakka ya cleric'imiz yoktu değil mi! :-P Ne paladin, ne warlord hiçbir iyileştiricimiz yok!.. Ama bardımız var! Eldon yine yapar numarasını kurtarır seni Kragan, sen hiç merak etme! :-P :mrgreen:

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Tamda tüm actionlarımı harcamıştım iyileşmeye :D Bu arada ölmedin diyorsun dwaxer ama malesef cclerci istediği bir saving throwuma -5 vericek :D (yoksa verdimi? :| )
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Tamda tüm actionlarımı harcamıştım iyileşmeye :D Bu arada ölmedin diyorsun dwaxer ama malesef cclerci istediği bir saving throwuma -5 vericek :D (yoksa verdimi? :| )
Senin saving throw atmana gerek kalmayacak, ben direk hit pointine veriyorum gazı ama sen de ilk iş second wind ile bir cila çekmeye çalış. Korkma lideriniz sizi bırakmaz geride. :-P

*****

Bu arada ben hamlemi yaptım, bunu sanırım ancak Liero'nun başka bir yere oynaması bozabilir ama bu da pek önemli olmaz. Hamle biraz karışık oldu burda görsel de vereyim izahı kolay olsun:

Tahminime göre (eğer değişmezse) Ã?ncesinde durum şöyleydi:

Image

Ben “Allegro”yu yaptıktan sonra ise powerimi kullanıp adamları itmeden önce şöyle bir pozisyon oluşmalıdır tahminimce:

Image


.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

dwaxer güzel tur oynamışsın eline sağlık ama devrimk daze'den önceden çıkarsa kılıç-kalkan clicks'in yanına gidip ona vuramaz.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:dwaxer güzel tur oynamışsın eline sağlık ama devrimk daze'den önceden çıkarsa kılıç-kalkan clicks'in yanına gidip ona vuramaz.
O zaman son oynadığın şekliyle değil pozisyon? Değiştirecek misin?
Neyse, değişirse ben de hamlemi değiştiririm o halde. Çok da güzel taktik yapmıştım ama değil mi. :mrgreen:

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

güzel taktik evet :D

son durumuyla olmayacak muhtemelen. ilk fırsatta değiştireceğim yazdıklarımı
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

devrimk,

şimdi sen daze'den çıkabilirdin ama, diğer arkadaşlar turn'unu yazdı. istersen onların yaptığı boşa gitmesin diye döndüreyim bu seferlik
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

dayanamadım turu döndürdüm :D
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:dayanamadım turu döndürdüm :D
Güzel bir pozisyon oluştu, :mrgreen: sanırım düşman clericin minionlarının işleri bitmek üzere!

Yalnız Aegron, close blast ve close burst powerlarin (powerin açıklamasında aksi belirtilmediği sürece) attack zarlarını sadece 1 kere atman yeterli zannediyorum, blastın içindeki her hedef için ayrı ayrı atıp hesaplama yapmaya gerek yok yani. :mrgreen: Boşuna zahmet ediyorsun, o bakımdan.

.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Daha kaç gün daha beklicez?
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Oyun neden çok karışık gozukuor ya Androner haritaları güncellesen sürekli olmazmı hem daha rahat takip ederiz....
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

dwaxer wrote:
Androner wrote:dayanamadım turu döndürdüm :D
Güzel bir pozisyon oluştu, :mrgreen: sanırım düşman clericin minionlarının işleri bitmek üzere!

Yalnız Aegron, close blast ve close burst powerlarin (powerin açıklamasında aksi belirtilmediği sürece) attack zarlarını sadece 1 kere atman yeterli zannediyorum, blastın içindeki her hedef için ayrı ayrı atıp hesaplama yapmaya gerek yok yani. :mrgreen: Boşuna zahmet ediyorsun, o bakımdan.

.
her hedef için ayrı zar atmak lazım diye biliyorum. tek zarı hepsi için kullanmak benim için çok rahatlatıcı olmaz zaten.
Image
Post Reply