4th Edition Level 13 Macera - Tanıtım ve yorum başlÃ

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

aegron bey lütfedip bugün yazacaklar inşallah
Image
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Androner wrote:aegron bey lütfedip bugün yazacaklar inşallah
İnşallah.
şimdiden söylim eğer oklarım aegron'u bulursa, yanlışlıkla oldu dicem. :D
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

O oklar insallah beni bulmaz valla sana saldırırım ha... :D
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Aegron düşmanına(D7) dogru harekete geçti ve en güçlü vurşunu yaptı.Tüm nefretiyle....
Usta Yoda ile aegron görüşme ayarlarlar. "Sende karanlık tarafı seziyorum," der yoda.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

:D ne oluyor be :D
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Mark wrote:
Aegron düşmanına(D7) dogru harekete geçti ve en güçlü vurşunu yaptı.Tüm nefretiyle....
Usta Yoda ile aegron görüşme ayarlarlar. "Sende karanlık tarafı seziyorum," der yoda.
Dart Edmond Usta Yoda'nın bir potansiyel Sith'i daha yok etmesine izin vermeyecektir.

"Güç, karanlık tarafta gizli!"
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Edmond wrote:
Mark wrote:
Aegron düşmanına(D7) dogru harekete geçti ve en güçlü vurşunu yaptı.Tüm nefretiyle....
Usta Yoda ile aegron görüşme ayarlarlar. "Sende karanlık tarafı seziyorum," der yoda.
Dart Edmond Usta Yoda'nın bir potansiyel Sith'i daha yok etmesine izin vermeyecektir.

"Güç, karanlık tarafta gizli!"
Kahverengi cüppeli yaşlı kadının, suratını örten kapşon yüzünden gözleri görünmüyordur.
Sakin bir şekilde odada belirir.
"Sen güce ihanet ettin, edmond. Bana ihanet ettiğin gibi." der Üstad Kreia.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Edmond somurtur.

"Ben güce ihanet etmedim, yalanlarınızdan kurtuldum yalnızca.Ben gerçek gücü buldum.Ateş topunun gücünü buldum.Ben sizin yasakladığınız güçlerin gücüyleyim artık.Ben elektrik okunun (bknz. Lord Necros'un oynundaki Lightning bolt) gücünü keşfettim artık.Ben ozanların da güçlü olabileceğini keşfettim.Artık yalanlarınız yok.Siz bize gölgelerde kötülük olduğunu söylüyordunuz.Hâlbuki, gölgelerde, güç gizli!"

Eski üstadına baktı. Kendisine gücü öğrettiğini zanneden kadın, aslında kendisinin güce ulaşmasını engellemişti hep.Gerçek güç, gölgelerde gizlenmişti ve birisinin orayı Fireball veya Lightning Bolt ile aydınlatması gerekiyordu hep.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

yarına kadar devrimk'yı bekleyelim. olmazsa onun yerine ben oynarım yarın.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

dwaxer wrote:.
"Summer Ryhmer Virtue of Cunning Bard" olmak pek de keyifliymiş doğrusu; savaş alanındaki herkesin yerlerini kafama göre değiştirebiliyorum. :-P :mrgreen:

Kasgücü arkadaşlar D7'deki adamdan yukarıya saldırmayın, D7'deki,ne bile saldırırken güneyindeki kareleri kullanın, bırakın adamlar bana yaklaşsın, (bunu oyun içinde söylemem gerekirdi ama çok gevezelik etmiştim ve esprilerimi bozmasın diye yazmadım) :-P

2 ranged ataklı kişi Devrimk'nın yardımına gitse iyi olur. Sonra ben de geleceğim.

.
Bunları oyuna yazmışım yanlışlıkla, hayret ya! :mrgreen: Kimse de uyarmıyo he! :-P

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Dwaxer geç oldu ama yazmışsın onları oraya aklıma gelmişken soyleyeyim dedim :D
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

kusura bakmayın arkadaşlar 3 gündür yoğundum turu döndüremedim.
sıra Mark ve Illyra da
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote: Ã?ift Katar
"Bane'in lanetini tadın!!" diye bağırıp. koşarak aegron'a saldırdı.
Symbol of hope 5 temp hp!
Ayağa kalktı.
Ve içindeki güce dayanarak kendini toplarladı.
Second Wind
32 hp iyileşti
Satire of Bravery Saving throw 1(d20 - 13) +2 = 15 vs 10 Başarılı!


İlk durum
Ã?ift Katar = 129 -7 +5 temp -7 - 17 -15 +32 = 120 hp (5 temp hp) (C3)
Dev Kılıç = Öldü (L13)
Kılıç-Kalkan = 129 - 5 -24 -21 -27 +32 -18 +5 temp +5 temp -7 -19 -23 = 27 hp (bloodied)(warden's mark, aegron turn'unun sonuna kadar)(Satire of bravery (save ends) devam ettiği sürece turunu dawzer'e yakın bitirise 1d6+10 dmg alcak ve daze olacak) (cursed) (quarry)(prone) (D7)
Dev Balta = 156 - 26 -19 -38 +5 temp -13 -25 -14 -10 = 16 hp (prone) (bloodied) (cursed) (quarry) (aegron'un turn'unun sonuna kadar warden's mark) (Illyra'nın turn'unu sonuna kadar tüm düşmanlarına combat advantage veriyor) ( Illyra'nın turn'unun sonuna kadar AC'sine -3 alıyor)(D5)
Cleric = 248 -14 -17 -8 = 209 hp (quarry) (Encounter sonuna kadar cleric'e vuran ya da ıskalayan 5 psychic dmg alaracak!) (fighter's mark, devrimk turn'unun sonuna kadar) (Encounter'ın sonuna kadar cleric'e vuran dostlar 5 hp kazanacak)(P14)
Symbol of hope (H8 ) saldırılamaz (cleric'in turn'unun sonuna kadar kalıyor)
Androner, yukarda önce "Aegron'a saldırdı" diyor, sonra da birden diğerlerine göre sağlığı çok çok yüksek olduğu hâlde "second wind"e döndürmüş mü? Acaba Eldon'a yaklaşırsa hasar alacağını biliyor muydu bu Ã?ift Katar? (Metagame kokusu mu alıyorum yoksa) :-P :mrgreen:

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

aegron'a saldırdığını yanlışlıkla yazmışım :)
ilk önce saldırcaktım ama sonra vazgeçip second wind yaptırdım.

ikinci dediğin meta game diye düşünülebilecek cinsten. 3,5 olsaydı "yaptığın meta game" iddiası yerinde bir iddia olurdu.
Ama... phb sayfa 57'de sağ alt kısımda.

Whenever you affect a creature with a power, that
creature knows exactly what you’ve done to it and
what conditions you’ve imposed. For example, when
a paladin uses divine challenge against an enemy, the
enemy knows that it has been marked and that it
will therefore take a penalty to attack rolls and some
damage if it attacks anyone aside from the paladin.

yazıyor dolayısıyla Ã?ift katar sana yaklaşırsa hasar alabileceğini bildiği için yaklaşmamayı tercih etti.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Hımm, tamam o zaman metagame değilmiş demek ki. :mrgreen: Pardon.

.
Post Reply