Underdark 3.5 - Yorum ve tartışma
bende herkesin aynı ırk olacağını düşünüyorum, ama demiryumruk uygulamak istemediğim için üç der underdark ırkının seçilmesine karar verdim. sorcerer olur. bakalım diğer oyuncular hangi ırkları seçecekler o zaman....
Last edited by Illyra on Thu May 14, 2009 8:20 am, edited 1 time in total.

Yalnız bir şey soracağım: ırkların favori classlarını seçmemizin bir avantajı var mı?Illyra wrote:bende herkesin ayı ırk olacağını düşünüyorum, ama demiryumruk uygulamak istemediğim için üç der underdark ırkının seçilmesine karar verdim. sorcerer olur. bakalım diğer oyuncular hangi ırkları seçecekler o zaman....
.
Saco ile msn'den konuştuk. Ben pek emin olmasam da duergar ya da swirfneblin oynamak istiyordum. Ama Saco drowlar ile oynamayı çok istiyormuş. O sebeple ben drow karakter yaratmaya başlayacağım. Bir yandan da "Yaşasın kötülük!" demeye alışmaya çalışmam gerek.
Büyüden biraz daha uzak bir karakter yaratmayı düşünüyorum. şimdi üstünüze alınmayın ama ileride grubun nasıl olacağına dair tahminde bulunmak gafletinde bulunacağım izlinizle. Burada kesinlikle bu olun demiyorum ama büyük ihtimal olacak olan budur.
Dwaxer: Wizard
Aegron: Fighter
Darkgnome: Fighter
Sacokhan: Rogue
Androner: Priest of Lolth
Aslında iyi yürekli drowlar da vardı. Eilistraee idi sanırım. Onlardan bir grupta kurabiliriz. Ama o zaman drow oynamanın ne anlamı kalır değil mi?
Büyüden biraz daha uzak bir karakter yaratmayı düşünüyorum. şimdi üstünüze alınmayın ama ileride grubun nasıl olacağına dair tahminde bulunmak gafletinde bulunacağım izlinizle. Burada kesinlikle bu olun demiyorum ama büyük ihtimal olacak olan budur.
Dwaxer: Wizard
Aegron: Fighter
Darkgnome: Fighter
Sacokhan: Rogue
Androner: Priest of Lolth
Aslında iyi yürekli drowlar da vardı. Eilistraee idi sanırım. Onlardan bir grupta kurabiliriz. Ama o zaman drow oynamanın ne anlamı kalır değil mi?
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
.
Yalnız sonradan aklıma geldi, ben bu drowların çizgi romanını okumuştum; kadınlar erkeklere emir veriyordu, resmen anaerkil bir toplumdu, erkekleri her türlü kurban edebiliyorlardı. Bana ters bu olay.
Ben captain Jarlaxe türünden kadınlardan ve ailelerden bağımsızlığını ilan etmiş bir çetenin üyesi olmamızı tercih ederim doğrusu.
.
Yalnız sonradan aklıma geldi, ben bu drowların çizgi romanını okumuştum; kadınlar erkeklere emir veriyordu, resmen anaerkil bir toplumdu, erkekleri her türlü kurban edebiliyorlardı. Bana ters bu olay.
.
Oyunda bazı kısıtlamalar var mı? Mesela sadece çekirdek sınıflar kullanılacak ve büyücüler sadece belli kitaplardaki büyüleri bilebilecekler gibi. Bazı temel sınıflar prestij sınıflrı da aşıp olmaması gereken bazı güçlere sahip olmuş. Özellikle şu "Book of nine swords". Ancak diğer sınıflara baktığımızda da bir dengesizlik var. Mesela warlock'ların üstün güçleri ya da, Duskblade'in aşırıya kaçan hasar verme özelliği gibi. Bu sınıflar olacaksa onlardan yaratabilirim ancak aradaki bariz fark yüzünden suçluluk hissetmemin de ilerisinde oyundan sıkılmaya başlayabilirim. Biraz ikilemde kaldım anlayacağınız. Burada sınırı ilıyra çekerse iyi olacak.
Iliyra: 3.0E den yaratılmış bazı prestij sınıfları inceledim ve "sword and fist" kitabında çok güzel prestij sınıflarının olduğunu gördüm. Belki diğer 3.0E kitaplarında da bu gibi sınıflar vardır. Buraya sınıfları koysam, biraz inceleyip oyunda kullanıp kullanmama konusunda bir karara varabilir misin? Eğer sende mevcut ise yazmamayı tercih ederim. Özellikle oradaki Lasher sınıfı çok hoşuma gitti. Onu özellikle incelemeni rica edeceğim.
dwaxer: O zaman yanımıza hiç rahibe almayalım. Anaerkil bir grup olmasını istemiyorsan başka bir şekilde de oyunu götürebiliriz herhalde. Biraz fazla iyileştirme iksiri harcayacağız o kadar. Yada belki ben bard olurum ve daha çok iyileştirme ve müziklerimle size destek veririm.
İçimde bir his Androner'in karakteri hakkında çok fena planları olduğunu sçylüyor. Hala bir ses seda yok kendisinden.
Iliyra: 3.0E den yaratılmış bazı prestij sınıfları inceledim ve "sword and fist" kitabında çok güzel prestij sınıflarının olduğunu gördüm. Belki diğer 3.0E kitaplarında da bu gibi sınıflar vardır. Buraya sınıfları koysam, biraz inceleyip oyunda kullanıp kullanmama konusunda bir karara varabilir misin? Eğer sende mevcut ise yazmamayı tercih ederim. Özellikle oradaki Lasher sınıfı çok hoşuma gitti. Onu özellikle incelemeni rica edeceğim.
dwaxer: O zaman yanımıza hiç rahibe almayalım. Anaerkil bir grup olmasını istemiyorsan başka bir şekilde de oyunu götürebiliriz herhalde. Biraz fazla iyileştirme iksiri harcayacağız o kadar. Yada belki ben bard olurum ve daha çok iyileştirme ve müziklerimle size destek veririm.
İçimde bir his Androner'in karakteri hakkında çok fena planları olduğunu sçylüyor. Hala bir ses seda yok kendisinden.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
-
SacoKhan
- Forum Yöneticisi
- Posts: 2585
- Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
- Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden
sana laf atmadan geçemiyorum, tamam book of nine sword okumuşsun ama yapma yani, onlar için de bir zorluk çıkardılar zaten, hem ayrıca o dediğin sınıflar yasaklanmalı, ben şahsen kabul etmezdim o sınıflarıDarkgnome wrote:Oyunda bazı kısıtlamalar var mı? Mesela sadece çekirdek sınıflar kullanılacak ve büyücüler sadece belli kitaplardaki büyüleri bilebilecekler gibi. Bazı temel sınıflar prestij sınıflrı da aşıp olmaması gereken bazı güçlere sahip olmuş. Özellikle şu "Book of nine swords". Ancak diğer sınıflara baktığımızda da bir dengesizlik var. Mesela warlock'ların üstün güçleri ya da, Duskblade'in aşırıya kaçan hasar verme özelliği gibi. Bu sınıflar olacaksa onlardan yaratabilirim ancak aradaki bariz fark yüzünden suçluluk hissetmemin de ilerisinde oyundan sıkılmaya başlayabilirim. Biraz ikilemde kaldım anlayacağınız. Burada sınırı ilıyra çekerse iyi olacak.
Iliyra: 3.0E den yaratılmış bazı prestij sınıfları inceledim ve "sword and fist" kitabında çok güzel prestij sınıflarının olduğunu gördüm. Belki diğer 3.0E kitaplarında da bu gibi sınıflar vardır. Buraya sınıfları koysam, biraz inceleyip oyunda kullanıp kullanmama konusunda bir karara varabilir misin? Eğer sende mevcut ise yazmamayı tercih ederim. Özellikle oradaki Lasher sınıfı çok hoşuma gitti. Onu özellikle incelemeni rica edeceğim.
dwaxer: O zaman yanımıza hiç rahibe almayalım. Anaerkil bir grup olmasını istemiyorsan başka bir şekilde de oyunu götürebiliriz herhalde. Biraz fazla iyileştirme iksiri harcayacağız o kadar. Yada belki ben bard olurum ve daha çok iyileştirme ve müziklerimle size destek veririm.
İçimde bir his Androner'in karakteri hakkında çok fena planları olduğunu sçylüyor. Hala bir ses seda yok kendisinden.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Yanımızdaki rahibe kimmiş merak ettim doğrusu?Darkgnome wrote:dwaxer: O zaman yanımıza hiç rahibe almayalım. Anaerkil bir grup olmasını istemiyorsan başka bir şekilde de oyunu götürebiliriz herhalde. Biraz fazla iyileştirme iksiri harcayacağız o kadar. Yada belki ben bard olurum ve daha çok iyileştirme ve müziklerimle size destek veririm.
Level-6 mı hazırlıyoruz drowları, başlayalım mı dizayna?
.
Evet drowlar lvl 6 ile başlayacak. Sanırım sonunda herkes drow olmaya karar verdi...
Darkgnome, kara elflerin seçebileceği sınıflar içinde saçma olanlar var, hatta phb nin içinde bile. Seçenekler biraz kısıtlı olacak ama, şu sınıflarla oynamak daha uygun olacaktır. Yoksa oyun içinde herkes çok güçlenecektir, bu da Menzoberranzan gibi bir yerde dikkat çekip, tehlike oluşturmak ve sırtını bıçaklardan sakınmak için iyi bir yöntem değil.
*Fighter
*Cleric (sadece kadın karakterler için)
*Ranger
*Rogue
*Sorcerer
*Favoured Soul (sadece kadın karakterler için)
*Duskblade
*Hexblade
*Scout
*Swashbuckler
*Warlock
Bu arada, karakterler 32 points ile yapılacak...
Karakterleri bekliyorum artık...
Darkgnome, kara elflerin seçebileceği sınıflar içinde saçma olanlar var, hatta phb nin içinde bile. Seçenekler biraz kısıtlı olacak ama, şu sınıflarla oynamak daha uygun olacaktır. Yoksa oyun içinde herkes çok güçlenecektir, bu da Menzoberranzan gibi bir yerde dikkat çekip, tehlike oluşturmak ve sırtını bıçaklardan sakınmak için iyi bir yöntem değil.
*Fighter
*Cleric (sadece kadın karakterler için)
*Ranger
*Rogue
*Sorcerer
*Favoured Soul (sadece kadın karakterler için)
*Duskblade
*Hexblade
*Scout
*Swashbuckler
*Warlock
Bu arada, karakterler 32 points ile yapılacak...
Karakterleri bekliyorum artık...

Sanırım sword and fist kitabı yok. Prestijin kazandırdıklarını buraya kısaca yazayım o halde.
Lasher (Sword and Fist P:25)
Requirements: BAB(+5), Skill (Use rope: +2, Craft leather working +2), Feats (Whip weapon focus, Whip proficiency)
HD: d10
Att: Fighter
Skill: 2+int
Silah ve zırh bilgisi: None other than whip.
Class skills: Balance, Craft, escape artist, intimidate, jump, spot, use rope
Class features
1st: Sneak attack +1d6, Attack does not provoke AoO, can deal regular damage with whip, AoO even if enemy with in 5ft.
2nd: Bonus feat: improved trip, Third hand: Can use whip as like a third hand*
3rd: 1 extra attack but -2 to all attacks
4th: +2 damage
5th: Sneak attack +2d6
6th: Bonus feat: Improved disarm
7th: Stunnig lash, Level/day, Fortitude save DC: 10 + level + str modif.)
8th: 2 extra attack, -4 to all attacks
9th: Sneak attack +3d6
10th: Attack all enemies in reach for stunning 1d4+1 rounds, Reflex save (DC: Lashers attack roll), All stunned enemies make fortitude save DC:18 or become helpless. 1/day
* Punch, snuff, flick small object (move action DC:15)
* Retrieve unattanded object to hand weighting less than 20 pounds (move action DC20)
* wrap around something (move action DC:22), after wrapping gain climb walls +5, unwrap (Free action)
* By giving up reflex save from falling, you can catch something top prevent it to fall yourself from falling
Sword and fistte buna benzer çok güzel slahta uzmanlaşmış sınıflar var. Uzmanlaştıkları silahlar: zincir, yay, tüm silahlar
Karakterime kullandırmak istediğim silahta bu kitapta geçtiğinden belirteyim dedim.
Whip-Dagger, Mighty+3 (sword and fist P:71): 1Hand, 1d6 damage, 19-20 / x2
Bard, Trip, Disarm +2, Finesse, Shared Proficiency (Whip), Reach 15’ & Threaten Adjacent, Attacking generates an Attack of Opportunity
Lasher (Sword and Fist P:25)
Requirements: BAB(+5), Skill (Use rope: +2, Craft leather working +2), Feats (Whip weapon focus, Whip proficiency)
HD: d10
Att: Fighter
Skill: 2+int
Silah ve zırh bilgisi: None other than whip.
Class skills: Balance, Craft, escape artist, intimidate, jump, spot, use rope
Class features
1st: Sneak attack +1d6, Attack does not provoke AoO, can deal regular damage with whip, AoO even if enemy with in 5ft.
2nd: Bonus feat: improved trip, Third hand: Can use whip as like a third hand*
3rd: 1 extra attack but -2 to all attacks
4th: +2 damage
5th: Sneak attack +2d6
6th: Bonus feat: Improved disarm
7th: Stunnig lash, Level/day, Fortitude save DC: 10 + level + str modif.)
8th: 2 extra attack, -4 to all attacks
9th: Sneak attack +3d6
10th: Attack all enemies in reach for stunning 1d4+1 rounds, Reflex save (DC: Lashers attack roll), All stunned enemies make fortitude save DC:18 or become helpless. 1/day
* Punch, snuff, flick small object (move action DC:15)
* Retrieve unattanded object to hand weighting less than 20 pounds (move action DC20)
* wrap around something (move action DC:22), after wrapping gain climb walls +5, unwrap (Free action)
* By giving up reflex save from falling, you can catch something top prevent it to fall yourself from falling
Sword and fistte buna benzer çok güzel slahta uzmanlaşmış sınıflar var. Uzmanlaştıkları silahlar: zincir, yay, tüm silahlar
Karakterime kullandırmak istediğim silahta bu kitapta geçtiğinden belirteyim dedim.
Whip-Dagger, Mighty+3 (sword and fist P:71): 1Hand, 1d6 damage, 19-20 / x2
Bard, Trip, Disarm +2, Finesse, Shared Proficiency (Whip), Reach 15’ & Threaten Adjacent, Attacking generates an Attack of Opportunity
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka

