Underdark 3.5 - Yorum ve tartışma

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
şahsi servetimiz ne kadar olacak; magic item filan alabilecek miyiz?

.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Darkgnome, sence de fazla abartılı olmaz mı ?

Herkesin 300g'si var. Magic item satın alabilirsiniz tabii ki ne de olsa fr desiniz :roll:
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Illyra wrote:Herkesin 300g'si var. Magic item satın alabilirsiniz tabii ki ne de olsa fr desiniz :roll:
:mrgreen: :mrgreen: 300 gp ile ne magic item alabiliriz?

Benimki hazır, sadece magic itemlerimi seçmek kaldı :-P Karakter kağıdını sana PM olarak mı yollayalım Illyra?

.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

aslında açık düşünüyordum ama, isteyen varsa pm atsın, isteyen varsa, başık açalım oraya koyalım karakterleri :)
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Benim için farketmez, açık olması.

300 gp son fiyat mı? :) Underdark'ın meşhur ailelerinden Mizzrym'in bir ferdi olan Level-6 drow'a az değil mi bu para. Hakkatten adamları eziyorlarmış yaa! :-P :mrgreen:

.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Hay Allah. O zaman 500 gp olsun, adam gibi bir şeyler alın. 300 az gibi geldi bana da düşününce :|
Image
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Bayan olsaydık herhalde daha çok paramız oalcaktı. Neyse artık buna da razı olmak gerek. :-P

Lasher'ın son özelliği hariç, pekte abartı gelmemeişti bana. Ama eğer öyle ise başka combo... pardon karakter yaratayım o zaman ben. :D

Bu arada ben 4. seviye karakter yaratıyordum. Eğer 6. seviye karakter ise daha da iyi olacak benim için.

300 gp ile FR'da geçinilmiyor. Bu dünyanın hayat pahallığında bu ücretlere oyuna başlamak bence biraz yanlış olur. Ã?nümüze sunduğunuz kısıtlamaları bir daha gözden geçirelim.

Sadece 3 ırk
Sadece 11 sınıf
Sadece tek kural sistemi
Sadece tek dünya
Sadece tek bölge
Sadece tek oyun
Sadece tek DM

Tm bu kısıtlar karşısında bizden en iyi verimi beklerken, 300 gp ile oyuna başlatmak, siz de hak verirsiniz ki biraz acımasızık oluyor. Karanlıkaltında kendi seviyemizde bir mücadele içinde iken karakterleimizin hayatta kalması için almayı düşündüğümüz belli temel büyülü eşyalara dahi yetmeyecek bir mebladan bahsedilmektedir.

Sizden ricam bize ayrılmış olan bütçeyi bir kere daha gözden geçirmeniz.

Saygılarımla.

Dark Gnome
Frpworld KULLANICISI
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Benim karakter şimdilik böyle: Illyra bir kontrol edersen sevinirim.
Yalnız 6.level karakterlerle bildiğim kadarıyla, low magic senaryolarda 9000 gp ile başlanıyor ama önemli değil, ortam bizimle aynı şartlarla dizayn edildikten sonra farketmez.


.

İsim: Taren Mizzrym
Irk/Sınıf: Drow/Sorcerer, level-6,
Alig/Deity: N.Evil/ Lolth
Bildiği Diller: Common, Elven, Undercommon, Gnome

Ability Scores [(32=0+10+5+2+2+13)(drow:+2int,+2cha)( Level:cha:+1)]
Str: 8 (-1)
Dex: 16 (+3)
Con: 13 (+1)
Int: 12 (+1)
Wis: 10 (0)
Cha: 20 (+5)

AC: 13 [10+3(Dex)]
Touch AC: 13 [10+3(Dex)]
Flat-Footed: 10 [10]

Refx: +7 [+3(dex)+2(class)+2(feat)]
Fort: +7 [+1(con)+2(class)+2(familiar)+2(feat)]
Will: +9 [+0(wis)+5(class)+2(drow)+2(feat)]
Spell Resist: 16

HP: 28 [13(Con)+(5*3)]
Hız: 30 ft
Görüş: Darkvision 120

Silahlar: Attacks!! (BAB:+3)
Ranged attack: +6 [+3(BAB)+3(Dex)]
L.Crossbow (posion) attack: +6 [+3(BAB)+3(Dex)] 19-20x2, 80ft, dmg:1d8
Dagger (poison) attack: +2 [+3(BAB)-1(Str)], 19-20x2, dmg:1d4-1
(Poison; DC:13 fort save )

Familiar: Rat
Sorcerer Class Spells:
Drow spells: (1/day) dancing lights, darkness, faerie fire
Level-0 (7 adet): (6/day) Daze, Detect Magic, Mage Hand, Mending, Message, Open/Close, Prestidigitation
Level-1 (4 adet): (8/day) Mage Armor, Magic Missile, Ray of Enfeeblement, Reduce Person
Level-2 (2 adet): (6/day) Acid Arrow, Invisibility
Level-3 (1 adet): (4/day) Ray of Exhaustion

Skills: (Top=12+5*3=27)
Bluff: +10 [+5(Cha)+5(rank)]
Concentration: +10 [+1(Con)+9(rank)]
Knowledge (Arcana): +3 [+1(Int)+2(rank)]
Spellcraft: +10 [+1(Int)+9(rank)]

Feats:
Iron Will (Will Save:+2)
Lightning Reflexes (Ref save:+2)
Great Fortitude: (Fort save:+2)

Eşyalar:
Crossbow (light): 35 gp, 4 lb
Crossbow bolts(40): 4 gp, 4 lb (poison)
Dagger: 1 gp, 1 lb
Case (scroll): 1 gp, ½ lb
Scroll (Feather Fall)*2 = 50 gp
Scroll (Grease)*8 = 200
Scroll (Floating Disk)*2 = 50 gp
Scroll (Disquise Self)*2 = 50 gp
Scroll (Color Spray)*4 = 100 gp

Cepteki para: 9 gp

.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

dwaxer sanırım hp fazla olmuş, bir de silahlara poisonını satın aldın sanırım yoksa öyle bir şey yapamazsın, her ne kadar drow örneklerinde öyle bir şey verilmiş de olsa.

Bu arada illyra sana yolluyorum karakteri şimdi.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Drowların aldığı abilitylerde bir yanlış anlaşılma var sanırım. Drowların abilityleri şu şekilde değişiyor.

+2 char, +2dex, +2 int, -2 Con

MM'de özelliklerden önce yazılmış. Drowlar bu özellikleri normal elflere ek olarak alırlar. Eğer bir özellik diğerinin yerini alıyorsa bu belirtilir.

şimdi baktım ırkın açıklamasına, Drowların aldıkları özellikler biraz eksik kalmış. Illyra da kabul ederse, tam liste şu şekilde olacak.

Darkelf, Drow

• +2 Int, +2 Cha, +2 Dex, –2 Con
• Medium Size
• 30’ movement
• Immunity to magic sleep
• +2 Racial bonus on Listen, Search, & Spot checks.
• Automatic Search check if an Elf passes within 5’ of a secret or concealed door
• +2 Racial bonus to saves vs. Enchantments
• Darkvision 120’
• Light Blindness – daylight blinds the drow for 1 round; then a –1 to Attack rolls, Spot checks, & Search checks in bright light
• Automatic proficiency with Hand-Crossbows, Rapier, & Shortsword.
• +2 Racial bonus on Will save vs. spells & spell-like abilities
• Spell Resistance of (11 + Character level)
• Cast the following spells 1/day at Character level: Dancing Lights, Darkness, Faerie Fire
• Level Adjustment +2
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

evet doğru olan Darkgnome'un yazdığı şekilde olacak, benim karakteri öyle hazırladım ben. Başka yollamayan var mı?
And i still wonder if you ever wonder the same!...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

SacoKhan wrote:dwaxer sanırım hp fazla olmuş, bir de silahlara poisonını satın aldın sanırım yoksa öyle bir şey yapamazsın, her ne kadar drow örneklerinde öyle bir şey verilmiş de olsa..

HP hesabını yanlış yaptığım kesin, Con'u direk eklemiyorduk değil mi? :mrgreen:
Con modifierim +1 ve Hit Dice=4 olduğuna göre
İlkinde ful, sonrasında yarıdan bir fazlası HD alıyorum ve con modifierini her levelde ekliyorum yani;
HP: 25 [5+(5*4)]
olur herhalde değil mi?

.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

sanırım şöyle olacak bakalım toplamı aynı mı:

4+3+2+3+2+3+6=23 oluyor

böyle olmalı ortalama kuralına göre
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

İlk önce tam sonra her sınıf için ayrı olmak üzere önce düşük sonra yüksek HP'nin gelmesi gerekiyor diye hatırlıyorum. Yani

4+2+3+2+3+2+(6x1) = 22 HP

Bende karakterimi ancak toparlayabiliyorum. Gecikme için kusura bakmayın.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

gnomcum benim bildiğim de önce yüksek gelir, ama tabi tekrar bakmak lazım ben üşeniyorum açıkçası. ama yüksek geldiğinden eminim:D hahah

1 hp'nin lafı mı olur canım :P
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Locked