O 1 HP ile karşındaki sana kan kusturursa bakalım lafı mı olurmuş gafı mı!
Underdark 3.5 - Yorum ve tartışma
Monstrous manual'da ilk olarak büyük daha sonra küçük veriliyor sanırım. Ama onda farklı olarak ilk HD'de (Yani bizim için seviyede) en yüksek değer gelmiş gibi düşünülmüyor. Bizde yüksek olan ortalama değil, en yüksek değer veriliyor ve sonrasında bir yüksek bir düşük gidiyor.
O 1 HP ile karşındaki sana kan kusturursa bakalım lafı mı olurmuş gafı mı!
Unutmayalım ki sadece bize değil tüm diğer NPClere de aynı sistem uygulanıyor. Biz 1 HP kazanırken, karşımıza 10 kişi çıkınca 10HP ediyor 
O 1 HP ile karşındaki sana kan kusturursa bakalım lafı mı olurmuş gafı mı!
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Karakterimi dün geceyi bu sabaha bağlayan saatlerde attım eksik ve yüzeysel olarak. Kusura bakmayın tam olarak kendimi veremiyorum karakter yaratmaya şu anda. Ancak oyunun başlamasına engel olamyacak kadar karakterim hazırdır. Gerisini de Illyra ile çözeriz herhalde.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
-
SacoKhan
- Forum Yöneticisi
- Posts: 2585
- Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
- Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden
Açıkçası ben dm değilim, oyun kurucu arkadaşımız istediği gibi halledebilir, ama benim genel uygulamam o yönde. Sonuçta biz de monster's manual karakterleriyiz:D her ne kadar pc olsak da:DDarkgnome wrote:Monstrous manual'da ilk olarak büyük daha sonra küçük veriliyor sanırım. Ama onda farklı olarak ilk HD'de (Yani bizim için seviyede) en yüksek değer gelmiş gibi düşünülmüyor. Bizde yüksek olan ortalama değil, en yüksek değer veriliyor ve sonrasında bir yüksek bir düşük gidiyor.
O 1 HP ile karşındaki sana kan kusturursa bakalım lafı mı olurmuş gafı mı!![]()
Unutmayalım ki sadece bize değil tüm diğer NPClere de aynı sistem uygulanıyor. Biz 1 HP kazanırken, karşımıza 10 kişi çıkınca 10HP ediyor
And i still wonder if you ever wonder the same!...

