ARDA-13 .................. yorumlar
ARDA-13 .................. yorumlar
.
Her türlü yapıcı eleştiri ve yorumu buraya yapabilirsiniz arkadaşlar.
Yeni bir konsept, yeni bir oyun ve hatta az da olsa yeni bir sistem.
Tanıtım henüz bitmedi, kısım kısım yayınlayacağım.
.
Her türlü yapıcı eleştiri ve yorumu buraya yapabilirsiniz arkadaşlar.
Yeni bir konsept, yeni bir oyun ve hatta az da olsa yeni bir sistem.
Tanıtım henüz bitmedi, kısım kısım yayınlayacağım.
.
Hocam ben varım direk yaz beni çok hoşuma kaçtı senaryo 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
.
Sistemin öğrenilmesi kolay olduğunu düşünüyorum. Rol yapacak arkadaşları beklerim oyuna.
Gezegende bütün zeki canlılara özel yetenekler bahşeden gizemli bir güç kaynağı var. Ve bu güçler kullanıldıkça hızlı bir şekilde gelişiyor. Fantastik bir ortam var anlayacağınız. Kazazedeler, ana gemiyi kimin ya da neyin uçurduğunu çözmek, etraflarını, bu yabancı dünyayı tanımak ve hayatta kalmak gibi zor görevleri başarmak zorundalar.
.
Sistemin öğrenilmesi kolay olduğunu düşünüyorum. Rol yapacak arkadaşları beklerim oyuna.
Gezegende bütün zeki canlılara özel yetenekler bahşeden gizemli bir güç kaynağı var. Ve bu güçler kullanıldıkça hızlı bir şekilde gelişiyor. Fantastik bir ortam var anlayacağınız. Kazazedeler, ana gemiyi kimin ya da neyin uçurduğunu çözmek, etraflarını, bu yabancı dünyayı tanımak ve hayatta kalmak gibi zor görevleri başarmak zorundalar.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Tamam,Aegron wrote:Dwaxer cidden süper olmuş eline sağlık ne diyeyim... Daha anlatıcaksın galiba sabrsızlıkla bekliyorum. Mesela şu doktor mühendis gibi bunları +larını felan.. Kolay gelsin.....
Bu arada ben varım oyunda bak soluyorum şimdiden
Evet o sınıfları anlatacağım. Her birinin kendine has özellikleri olacak doğal olarak. Bir de android ekleyebilirim sınıflara.
Yarın Pazar, işim var, herhalde devamını pazartesi anlatırım. Konu senaryo belli, gizemlerle dolu, vs yarı fantastik, yarı bilim kurgu, bence tam filimlik güzel bir hikaye. Ama her zamanki gibi alakasızlıktan yarım kalmaz inşallah.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
İnsallah çünkü sistem süper ve tam da bana göredwaxer wrote: Tamam,
Evet o sınıfları anlatacağım. Her birinin kendine has özellikleri olacak doğal olarak. Bir de android ekleyebilirim sınıflara.
Yarın Pazar, işim var, herhalde devamını pazartesi anlatırım. Konu senaryo belli, gizemlerle dolu, vs yarı fantastik, yarı bilim kurgu, bence tam filimlik güzel bir hikaye. Ama her zamanki gibi alakasızlıktan yarım kalmaz inşallah.
.
Ã?nceden konuşmak diye bir şey yok. Yeni bir sistem evet ama basit ve D&D den yoğun esintiler taşıyor. D&D bilen bilmeyen herkes kolayca öğrenebilir. Önemli o9lan rol play ama bazı durumlarda zar atmamız gerekebilir o yüzden az da olsa bazı sayısal değerlere ihtiyacımız olacak.Possessed wrote:Aa, başka bir başlık altında önceden konuştunuz mu? Bir şeyler kaçırmışım, yeni bir sistem mi denenecek burada?
Bu başlıkta tanıtım yapıyorum; yakında bir iki şey daha ekleyeceğim ama fazla değil.
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=8155
.
.
Özgün sınıfların da tanıtımıyla D&D bilimkurgu sentezi oyun sistemimiz tamamlandı. Yazdıklarımı edit yoluyla güncellediğim de oldu. Meraklıları baştan itibaren okursa sevinirim.
Her türlü eleştiri yorum yapılsın lütfen. Ayrıca mantığa uygun olmak üzere başka sınıflar da görmek isteyen olursa söyleyebilir. Ã?rneğin bir "Genetikçi" var ama o prestij class olduğundan şimdilik ortada yok.

.
Özgün sınıfların da tanıtımıyla D&D bilimkurgu sentezi oyun sistemimiz tamamlandı. Yazdıklarımı edit yoluyla güncellediğim de oldu. Meraklıları baştan itibaren okursa sevinirim.
Her türlü eleştiri yorum yapılsın lütfen. Ayrıca mantığa uygun olmak üzere başka sınıflar da görmek isteyen olursa söyleyebilir. Ã?rneğin bir "Genetikçi" var ama o prestij class olduğundan şimdilik ortada yok.
.
Oyunda diyecektin galiba, öyküde değilcatboy wrote:Ben bir dersime iyicene çalışayım yani demek istediğim tanıtım yazılarını bir okuyup sistemi kavrayıp öyle yorumda bulunacağım. Biyolog olarak öyküde yer almak isterim...
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury

