ARDA-13 .................. yorumlar

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

ARDA-13 .................. yorumlar

Post by dwaxer »

.
Her türlü yapıcı eleştiri ve yorumu buraya yapabilirsiniz arkadaşlar.
Yeni bir konsept, yeni bir oyun ve hatta az da olsa yeni bir sistem.
Tanıtım henüz bitmedi, kısım kısım yayınlayacağım.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Hocam ben varım direk yaz beni çok hoşuma kaçtı senaryo :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Oy oy durdunuz durdunuz bir anda bilimkurgu öyküleri/oyunları ardı ardına patlattınız :D Bilimkurgu sever olarak napacağımı şaşırdım. Bu sitede pek bilimkurgu yok, tek miyim acaba, diye düşünürdüm hep :D
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

ilginç bir senaryoya benziyor, bugünlerde bu özel güç çılgınlığı da nereden geliyor acaba? :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Sistemin öğrenilmesi kolay olduğunu düşünüyorum. Rol yapacak arkadaşları beklerim oyuna.
Gezegende bütün zeki canlılara özel yetenekler bahşeden gizemli bir güç kaynağı var. Ve bu güçler kullanıldıkça hızlı bir şekilde gelişiyor. Fantastik bir ortam var anlayacağınız. Kazazedeler, ana gemiyi kimin ya da neyin uçurduğunu çözmek, etraflarını, bu yabancı dünyayı tanımak ve hayatta kalmak gibi zor görevleri başarmak zorundalar.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Dwaxer cidden süper olmuş eline sağlık ne diyeyim... Daha anlatıcaksın galiba sabrsızlıkla bekliyorum. Mesela şu doktor mühendis gibi bunları +larını felan.. Kolay gelsin.....

Bu arada ben varım oyunda bak soluyorum şimdiden :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron wrote:Dwaxer cidden süper olmuş eline sağlık ne diyeyim... Daha anlatıcaksın galiba sabrsızlıkla bekliyorum. Mesela şu doktor mühendis gibi bunları +larını felan.. Kolay gelsin.....

Bu arada ben varım oyunda bak soluyorum şimdiden :D
Tamam,
Evet o sınıfları anlatacağım. Her birinin kendine has özellikleri olacak doğal olarak. Bir de android ekleyebilirim sınıflara.

Yarın Pazar, işim var, herhalde devamını pazartesi anlatırım. Konu senaryo belli, gizemlerle dolu, vs yarı fantastik, yarı bilim kurgu, bence tam filimlik güzel bir hikaye. Ama her zamanki gibi alakasızlıktan yarım kalmaz inşallah.

.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Beni de sayın!
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote: Tamam,
Evet o sınıfları anlatacağım. Her birinin kendine has özellikleri olacak doğal olarak. Bir de android ekleyebilirim sınıflara.

Yarın Pazar, işim var, herhalde devamını pazartesi anlatırım. Konu senaryo belli, gizemlerle dolu, vs yarı fantastik, yarı bilim kurgu, bence tam filimlik güzel bir hikaye. Ama her zamanki gibi alakasızlıktan yarım kalmaz inşallah.

.
İnsallah çünkü sistem süper ve tam da bana göre :D Hayırlsı...
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Aa, başka bir başlık altında önceden konuştunuz mu? Bir şeyler kaçırmışım, yeni bir sistem mi denenecek burada?
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Possessed wrote:Aa, başka bir başlık altında önceden konuştunuz mu? Bir şeyler kaçırmışım, yeni bir sistem mi denenecek burada?
Ã?nceden konuşmak diye bir şey yok. Yeni bir sistem evet ama basit ve D&D den yoğun esintiler taşıyor. D&D bilen bilmeyen herkes kolayca öğrenebilir. Önemli o9lan rol play ama bazı durumlarda zar atmamız gerekebilir o yüzden az da olsa bazı sayısal değerlere ihtiyacımız olacak.
Bu başlıkta tanıtım yapıyorum; yakında bir iki şey daha ekleyeceğim ama fazla değil.
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=8155
.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Özgün sınıfların da tanıtımıyla D&D bilimkurgu sentezi oyun sistemimiz tamamlandı. Yazdıklarımı edit yoluyla güncellediğim de oldu. Meraklıları baştan itibaren okursa sevinirim.
Her türlü eleştiri yorum yapılsın lütfen. Ayrıca mantığa uygun olmak üzere başka sınıflar da görmek isteyen olursa söyleyebilir. Ã?rneğin bir "Genetikçi" var ama o prestij class olduğundan şimdilik ortada yok. :-P :mrgreen:

.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Ben bir dersime iyicene çalışayım yani demek istediğim tanıtım yazılarını bir okuyup sistemi kavrayıp öyle yorumda bulunacağım. Biyolog olarak öyküde yer almak isterim... :)
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

catboy wrote:Ben bir dersime iyicene çalışayım yani demek istediğim tanıtım yazılarını bir okuyup sistemi kavrayıp öyle yorumda bulunacağım. Biyolog olarak öyküde yer almak isterim... :)
Oyunda diyecektin galiba, öyküde değil :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Ya Edmond ortak öykülere gitti kafam, alışkanlık işte. Hem Alenthas da ortak öyküsü için arada oyun diye bahsediyordu yazısında onun da alışkanlıktan olsa gerek. Ben de Dwaxer'in oyunu için arada bir öyküsü diye bahsedersem yanlışlıkla mazur görün beni... :D
Post Reply