İsyan - Tanıtım ve Yorum başlığı

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

arkadaşlar, dwaxer, mark ve illyra'nın karakteri hazır. iki kişi daha karakterini hazırlayıp yollarsa başlayabiliriz.
Image
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Androner ben 2 gündür karakter hazırlamaya çalışıyorum ama adobe'da sorun yaşıyorum. Irkların veya sınıfların tablolarında 'görüntü yüklenirken hata oluştu' diye bir sorun çıkıyor. Yani göremiyorum. Nasıl halledebiliriz karakter işimi?
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

foxit reader yükleyim ordan bakmayı deneyebilirsin.
Image
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

oyununa katılmaktan memnuniyet duyacağım Androner kardeşim..
Aurë entuluva...!!
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

sağolasın hocam. teşekkür ederim. hadi bir kişi daha ve başlıyoruz :)
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Ben şu an karakterimi hazırlıyorum :) Bugün biter sanırım!
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

sağolasın aldım karakterini Edmond. bir kişi kaldı. Dura da yaparsa hemen başlarız oyuna.
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Illyra, Dwaxer, Edmond, Mark ve Dura'dan oluşan grubumuzla yarın akşam saat 22'de ilk mesajı atarak oyunumuzu başlatıyorum arkadaşlar.

hepimize hayırlı uğurlu olsun.
Image
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

allah allah illallah
celilü'l- cebbâr,
muinü's-settâr,
hâliku'l-leyli ve'n-nehâr,
lâyezâl, zü'l-celâl, birdir allah!
ânın birliğine,
resûl-ü enbiyâ peygamberimiz cenâb-ı ahmed-i mahmûd-u muhammed mustafa

âl-i evlâd-ı resûl-i müctebâ imdâd-ı ruhâniyetine!
piran mürşidin, âşıkin, vâsilin hamele-i kur'ân,
güzeştegân,
ehl-i imân ervâhına, avn-ü inâyetine!
halifetü'l-islâm es sultân ibni's-sultân
bil-cümle islâmın necât ve seâdet ve selâmetine,
pirler, erenler, üçler, yediler, kırklar, göçenler, demine devrânına 'hû' diyelim

'huuu'

'huuu'

eli kan, kılıcı kan, sinesi üryân, ciğeri püryân,
meydân-ı şehâdette allah yoluna revân.
gazâ-yı şühedâya cemâl-i hak görünür ıyân.
kahrımız, gazabımız düşmana ziyân!

...

(yukarıdaki yeniçeri gülbankı, her gaza öncesi toplu halde tüm yeniçeriler tarafından yüksek sesle okunur sefere öyle çıkılırdı.. bir nevi harp öncesi duasıdır.. eski mehteran kayıtlarında canlı kaydı vardır ki hakikaten insanın tüylerini diken diken eder..

askerliğini komando olarak yapanlar, dua kısımları olmamakla beraber buna benzeyen bir andın hala operasyon öncesi tüm komandolara okutulduğunu bilirler.. sefer öncesi hatırlatayım istedim.. gazamız mubarek olsun..)
Aurë entuluva...!!
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Çok hoştu, Dura.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

arkadaşlar oyunu başlattım. haritaya göre caravan road'ın güneyde başladığı yerdesiniz. hayırlı olsun.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Benim oynattığım karakter:
Fitt Zemberek
Irkı: Gnome
Boy: 112cm, kilo: 33, Yaş: 148

Diğer arkadaşların oynattıkları karakterlerin de konuşup ahbaplık kurmadıysak bile neye benzediğini en azından bilmek isterim, ırkları tipleri filan.

Sayın DM
(bir de kervandaki herkesi incelemişimdir, Perception, Insight, vs)
Biz girişi oyun başlığına yazdık ama sen yanlış hatırlamıyorsam özel mesaj ile atılacak ben yazacağım gibisinden bir şey söylemiştin? Bir daha izah edebilir misin durumu lütfen?

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

haklısın dwaxer, bazı konuları açmam lazım.
bu akşam karavanınızın tasvirini yapacağım. karakterlerin nasıl göründüğünü, laravanın nasıl bir şey olduğunu.

gizlilik işi şöyle

1- her şeyden önce kimse, diğerinin ne olduğunu tam olarak bilmeyecek (tabii diğeri açıkça söylemezse). dolayısıyla karakterleri ve özgeçmişleri özel mesaj yoluyla aldım.
2- diğer karakterlerin bilmesini istemediğiniz şeyleri bana özel mesaj yoluyla atacaksınız.
3- aranızdaki özel işleri, ör: dwaxer, mark'a özel bir şey söyleyecek. bana özel mesaj yoluyla anlatacaksınız, ben de ilgilisine özel mesaj atacağım.
4- savaş, özel mesaj yoluyla olacak. örnek:
Oyuncudan bana Özel mesaj
A1'deki Goblin'in yanına gidip twin strike yapıyorum
Benden oyuncuya özel mesaj cevap
bir saldırın vurdu, diğeri vuramadı. goblin bloodied oldu.
Oyuncunun Forum mesajı
Fitt, goblin'in bir anlık oluşturduğu boşluktan hızlı bir şekilde faydalanan fitt, acımasız kılıç darbeleriyle goblini kan revan içinde bıraktı.

şeklinde
Image
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

hmm.. alâ.. =)
Aurë entuluva...!!
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Mark Longshot
Irk: Elf
Boy: 172, kilo: 63
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Post Reply