ARDA-13 .................. yorumlar

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Aslında en güzeli bir öykü gibi diyalog ve tasvirler yazarak oyunu güzelleştirmeniz. :-P :mrgreen:
Gerçekten de bir öykü var ve isterim ki oyuncular kaba hatları belli olan bu öyküyü, detaylarla hayata geçirsinler.

Tanıtım bölümü bitti gibi, soracakları olan varsa cevaplarım memnuniyetle. Eklentiler gerekirse yaparız ama başlangıç için yeterli alt yapımız var.

D&Ddeki gibi exp yani tecrübe puanı kazandıkça seviyeniz artacak.
Exp'leri öldürdüğünüz canavarlara göre değil, çözdüğünüz problemlere göre alacaksınız yani bir grup kişiyi öldürüp yolu açarak alacağınız exp'yi, bu kişileri tatlı dille ikne ederek de alabileceksiniz. Bu ödüller arasında kesinlikle fark olmayacak. Bunun yanısıra iyi rp ve zeka dolu ya da şık hareketlere de exp ödülü (ekstradan) verilecektir.

Kurallar basit; tecrübeliler sayısal hesaplara dalabilir ama buna gerek de yok esasında.
Büyüleri 3,5,7... levellerde güncelleyerek daha kudretli büyüler ekleyeceğim listeye. Bunlar için minimum Z.Beceri ve Z.Güç gereksinimleri olacak tabii ki. Ã?rneğin 3.levelde açılacak ek listedeki büyüleri yapabilmek için Z.Beceri ve Z.güç değerlerinin en az 6'şar olması istenecek!

Mekanikçi'nin robot çeşitlerine 4, 7, 10, 13... levellerde ikişer ikişer yeni dizayn seçenekleri eklenecek ama bunlara ait malzeme gereksinimleri olacak; demir, gümüş, altın, platin vs gibi.


.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Vay canına çok hoş olmuş dwaxer. :clap:
Bir iki sorum olacaktı:

-Androidin güzel getirileri varmış, iyi ayarlamışsın. Ama diğer sınıflar gibi bir uzmanlık alanı yok mudur? Ã?rneğin asker savaşmak için, doktor iyileştirmek için; ama android ne için? Yani ne işe yarıyor da personele alınmış, onu sormak istiyorum.

-Bir de android acaba doğaüstü bir yetenek kazanacak mı? Hani kendisi biyolojik bir varlık değil ya, sonuçta mutfak robotu gibi bir varlık. Belki özellik kazanamaz, onun için soruyorum.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Possessed wrote:-Androidin güzel getirileri varmış, iyi ayarlamışsın. Ama diğer sınıflar gibi bir uzmanlık alanı yok mudur? Ã?rneğin asker savaşmak için, doktor iyileştirmek için; ama android ne için? Yani ne işe yarıyor da personele alınmış, onu sormak istiyorum.

-Bir de android acaba doğaüstü bir yetenek kazanacak mı? Hani kendisi biyolojik bir varlık değil ya, sonuçta mutfak robotu gibi bir varlık. Belki özellik kazanamaz, onun için soruyorum.
Android, adeta bir joker gibi her türlü görevden azbuçuk anlayacak şekilde tasarlanmış, ayrıca ağırlıklı bir uzmanlık alanı yok.
Ancak büyüsel yeteneklerini geliştirebilir. Onu bir robot gibi görmeyin, değişik bir canlı aslında. Yarı robot ama yarı da insan!

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Sistemi cuma günü inceleyebilirim. Yorumlara bakılırsa sonucu iyi olacak. Hayırlısı olsun :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Dragon_Knight wrote:Dwaxer katılmak isterim ama ilk tecrübem olacak :) eğer yanlışlarıma saçmalıklarıma sabırla dayanırsan çok isterim. Bu arada kabul edersen beni :) kaç seviye olacak karakter?
Karakterler 1.seviye başlayacak
Yanlışlıklar düzeltilir önemli değil, saçmalıkları bilemem tabii önce görmem lazım. :-P

Sistemi okuyup anlayabilen, Karakter kağıtlarını oradaki formata göre hazırlayıp "Tanıtım" bölümünün altına doğru şekilde atan ilk kişiler (max:5 kişi) oynayabilecek. Ayın 8'ine kadar en az 3 kişi toplanmaz ise iptal ederiz. Pzt-salı gibi başlarız oyuna.

.
Dragon_Knight
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 165
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Sivas
Contact:

Post by Dragon_Knight »

Biyolog olarak karakterimi yaptım (isim bulmak kaldı geriye :) ) sormak istediğim eşyalar bölümü var karakter kağıdında. eşyalar neler ?
Neden insanlar bu kadar acımasız ?<br>Neden dostum düşmanımdan farksız ?<br>Neden kaybedilince değerler anlaşılır ?<br>Neden güçlü hep duygularla oynaşır?<br>
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Biyolog olarak ben olmayı planlamıştım ama olsun zaten sınav dönemindeyim, katılamayacaktım. Neyse artık... :)
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Evet Catboy'a söz vermiştik Biyolojisti (biyolog değil Biyolojist :-P)
Neyse farketmez aynından iki karakter de olabilir.

.
Dragon_Knight
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 165
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Sivas
Contact:

Post by Dragon_Knight »

catboy wrote:Biyolog olarak ben olmayı planlamıştım ama olsun zaten sınav dönemindeyim, katılamayacaktım. Neyse artık... :)
Katılacaksan önemli değil. Madenci de olurum :D
Neden insanlar bu kadar acımasız ?<br>Neden dostum düşmanımdan farksız ?<br>Neden kaybedilince değerler anlaşılır ?<br>Neden güçlü hep duygularla oynaşır?<br>
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

ya fiziksel defans değeri hesaplanırken zırh tam olarak nasıl ekleniyor? o değer nereden geliyor, üzerimizdeki kıyafetlerden mi? zırh değerini nasıl belirliyoruz yani?
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

catboy wrote:ya fiziksel defans değeri hesaplanırken zırh tam olarak nasıl ekleniyor? o değer nereden geliyor, üzerimizdeki kıyafetlerden mi? zırh değerini nasıl belirliyoruz yani?
Zırhın varsa eklenir, yoksa eklenmez; örneğin Biyolojist'in zırhı yoktur (şimdilik) o yüzden zırh değerin yok. (0) Ama grupta Asker'in ve Madenci'nin zırhları var koruyucu giysilerinden dolayı.

.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

anladım sağol, ben de biyolojist olarak karakter kağıdını hazırlıyordum da geceleyin, zırh birden kafamı karıştırdı tüm kurallara baktım biyolojistin zırhla pek bir alakası yoktu ama yine de tereddüt ettim, sağol... :)
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Yalnız pazartesi veya salı günü başlatmayı planlıyorsan ben o zamanlar pek giremeyeceğim siteye, girsem de oyuna katılamam. Çok kritik derslerimin finalleri var, öyle böyle değil kalmamam lazım zaten ilk dönem kimyadan kaldım yaz okuluna gitmem gerekecek bir de ikinci dönem de kalmayayım... :D

Tabi eğer diğer arkadaşlar için uygunsa o zaman başlatırsın, sadece benim için uzatma yani... :)
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Yeterli sayıda oyuncu olmadığından bu oyunumuz da iptal edilmiştir. İlgilenenlere teşekkür ediyorum. :mrgreen:

.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

ya uff ilk defa bu kadar heveslenmiştim, neyse artık... :(
Post Reply