İsyan - Tanıtım ve Yorum başlığı
Androner ben 2 gündür karakter hazırlamaya çalışıyorum ama adobe'da sorun yaşıyorum. Irkların veya sınıfların tablolarında 'görüntü yüklenirken hata oluştu' diye bir sorun çıkıyor. Yani göremiyorum. Nasıl halledebiliriz karakter işimi?
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Albert Einstein
Ben şu an karakterimi hazırlıyorum
Bugün biter sanırım!
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
allah allah illallah
celilü'l- cebbâr,
muinü's-settâr,
hâliku'l-leyli ve'n-nehâr,
lâyezâl, zü'l-celâl, birdir allah!
ânın birliğine,
resûl-ü enbiyâ peygamberimiz cenâb-ı ahmed-i mahmûd-u muhammed mustafa
âl-i evlâd-ı resûl-i müctebâ imdâd-ı ruhâniyetine!
piran mürşidin, âşıkin, vâsilin hamele-i kur'ân,
güzeştegân,
ehl-i imân ervâhına, avn-ü inâyetine!
halifetü'l-islâm es sultân ibni's-sultân
bil-cümle islâmın necât ve seâdet ve selâmetine,
pirler, erenler, üçler, yediler, kırklar, göçenler, demine devrânına 'hû' diyelim
'huuu'
'huuu'
eli kan, kılıcı kan, sinesi üryân, ciğeri püryân,
meydân-ı şehâdette allah yoluna revân.
gazâ-yı şühedâya cemâl-i hak görünür ıyân.
kahrımız, gazabımız düşmana ziyân!
...
(yukarıdaki yeniçeri gülbankı, her gaza öncesi toplu halde tüm yeniçeriler tarafından yüksek sesle okunur sefere öyle çıkılırdı.. bir nevi harp öncesi duasıdır.. eski mehteran kayıtlarında canlı kaydı vardır ki hakikaten insanın tüylerini diken diken eder..
askerliğini komando olarak yapanlar, dua kısımları olmamakla beraber buna benzeyen bir andın hala operasyon öncesi tüm komandolara okutulduğunu bilirler.. sefer öncesi hatırlatayım istedim.. gazamız mubarek olsun..)
celilü'l- cebbâr,
muinü's-settâr,
hâliku'l-leyli ve'n-nehâr,
lâyezâl, zü'l-celâl, birdir allah!
ânın birliğine,
resûl-ü enbiyâ peygamberimiz cenâb-ı ahmed-i mahmûd-u muhammed mustafa
âl-i evlâd-ı resûl-i müctebâ imdâd-ı ruhâniyetine!
piran mürşidin, âşıkin, vâsilin hamele-i kur'ân,
güzeştegân,
ehl-i imân ervâhına, avn-ü inâyetine!
halifetü'l-islâm es sultân ibni's-sultân
bil-cümle islâmın necât ve seâdet ve selâmetine,
pirler, erenler, üçler, yediler, kırklar, göçenler, demine devrânına 'hû' diyelim
'huuu'
'huuu'
eli kan, kılıcı kan, sinesi üryân, ciğeri püryân,
meydân-ı şehâdette allah yoluna revân.
gazâ-yı şühedâya cemâl-i hak görünür ıyân.
kahrımız, gazabımız düşmana ziyân!
...
(yukarıdaki yeniçeri gülbankı, her gaza öncesi toplu halde tüm yeniçeriler tarafından yüksek sesle okunur sefere öyle çıkılırdı.. bir nevi harp öncesi duasıdır.. eski mehteran kayıtlarında canlı kaydı vardır ki hakikaten insanın tüylerini diken diken eder..
askerliğini komando olarak yapanlar, dua kısımları olmamakla beraber buna benzeyen bir andın hala operasyon öncesi tüm komandolara okutulduğunu bilirler.. sefer öncesi hatırlatayım istedim.. gazamız mubarek olsun..)
Aurë entuluva...!!
.
Benim oynattığım karakter:
Fitt Zemberek
Irkı: Gnome
Boy: 112cm, kilo: 33, Yaş: 148
Diğer arkadaşların oynattıkları karakterlerin de konuşup ahbaplık kurmadıysak bile neye benzediğini en azından bilmek isterim, ırkları tipleri filan.
Sayın DM
(bir de kervandaki herkesi incelemişimdir, Perception, Insight, vs)
Biz girişi oyun başlığına yazdık ama sen yanlış hatırlamıyorsam özel mesaj ile atılacak ben yazacağım gibisinden bir şey söylemiştin? Bir daha izah edebilir misin durumu lütfen?
.
Benim oynattığım karakter:
Fitt Zemberek
Irkı: Gnome
Boy: 112cm, kilo: 33, Yaş: 148
Diğer arkadaşların oynattıkları karakterlerin de konuşup ahbaplık kurmadıysak bile neye benzediğini en azından bilmek isterim, ırkları tipleri filan.
Sayın DM
(bir de kervandaki herkesi incelemişimdir, Perception, Insight, vs)
Biz girişi oyun başlığına yazdık ama sen yanlış hatırlamıyorsam özel mesaj ile atılacak ben yazacağım gibisinden bir şey söylemiştin? Bir daha izah edebilir misin durumu lütfen?
.
haklısın dwaxer, bazı konuları açmam lazım.
bu akşam karavanınızın tasvirini yapacağım. karakterlerin nasıl göründüğünü, laravanın nasıl bir şey olduğunu.
gizlilik işi şöyle
1- her şeyden önce kimse, diğerinin ne olduğunu tam olarak bilmeyecek (tabii diğeri açıkça söylemezse). dolayısıyla karakterleri ve özgeçmişleri özel mesaj yoluyla aldım.
2- diğer karakterlerin bilmesini istemediğiniz şeyleri bana özel mesaj yoluyla atacaksınız.
3- aranızdaki özel işleri, ör: dwaxer, mark'a özel bir şey söyleyecek. bana özel mesaj yoluyla anlatacaksınız, ben de ilgilisine özel mesaj atacağım.
4- savaş, özel mesaj yoluyla olacak. örnek:
Oyuncudan bana Özel mesaj
A1'deki Goblin'in yanına gidip twin strike yapıyorum
Benden oyuncuya özel mesaj cevap
bir saldırın vurdu, diğeri vuramadı. goblin bloodied oldu.
Oyuncunun Forum mesajı
Fitt, goblin'in bir anlık oluşturduğu boşluktan hızlı bir şekilde faydalanan fitt, acımasız kılıç darbeleriyle goblini kan revan içinde bıraktı.
şeklinde
bu akşam karavanınızın tasvirini yapacağım. karakterlerin nasıl göründüğünü, laravanın nasıl bir şey olduğunu.
gizlilik işi şöyle
1- her şeyden önce kimse, diğerinin ne olduğunu tam olarak bilmeyecek (tabii diğeri açıkça söylemezse). dolayısıyla karakterleri ve özgeçmişleri özel mesaj yoluyla aldım.
2- diğer karakterlerin bilmesini istemediğiniz şeyleri bana özel mesaj yoluyla atacaksınız.
3- aranızdaki özel işleri, ör: dwaxer, mark'a özel bir şey söyleyecek. bana özel mesaj yoluyla anlatacaksınız, ben de ilgilisine özel mesaj atacağım.
4- savaş, özel mesaj yoluyla olacak. örnek:
Oyuncudan bana Özel mesaj
A1'deki Goblin'in yanına gidip twin strike yapıyorum
Benden oyuncuya özel mesaj cevap
bir saldırın vurdu, diğeri vuramadı. goblin bloodied oldu.
Oyuncunun Forum mesajı
Fitt, goblin'in bir anlık oluşturduğu boşluktan hızlı bir şekilde faydalanan fitt, acımasız kılıç darbeleriyle goblini kan revan içinde bıraktı.
şeklinde

