Frpnet Dnd 3.5 Edition Battleground

Her türlü organizasyon, duyurular, davetler, etkinliklerimiz ile ilgili herşey...
Post Reply
Calengil
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 24
Joined: Thu Feb 21, 2008 10:00 am
Location: Maladomini - Baator

Frpnet Dnd 3.5 Edition Battleground

Post by Calengil »

Frpnet'ten bir arkadaşım, site üzerinden yapacağı turnuvanın duyurusunu yapmamı rica etti. Efla ile konuşup, onay aldıktan sonra, duyuruyu açtım.

Turnuva ile ilgili kurallar aşağıda yer alıyor. Katılmak isteyen arkadaşlar olursa eğer, yazanları okuduktan sonra Frpnet'ten turnuvaya başvurabilirsiniz.

Turnuvamız DnD 3.5 sisteminde yapılacak, geçen seferki turnuvaya benzer şekilde bir arenada karşılıklı dövüşler hâlinde olacak. Turnuva kuralları şimdilik şunlar:

- Karakterler ECL 15 olarak dövüşe başlayacaklar, her dövüşün sonunda kazanan taraf birer seviye atlayacak.
- Karakterler Point Buy sistemi ile, 45 puan kullanılarak hazırlanacak.
- Karakterlere başlangıç için 25000 GP verilecek (geçen seferkine kıyasla oldukça düşük bir meblağ olduğunun farkındayım; ama iyi değerlendirenler olacağından eminim), dövüşlerin sonunda kazanan taraf karşı tarafın eşyalarını alabilecek.
- HP belirlenirken, ilk seviye için HD'nin tamamı, ilk seviyeden sonrakiler için 3/4'ü alınacak ve aşağı yuvarlanacak. (5. seviye barbarian'ın con puanları sayılmazsa 12+9+9+9+9=48 HP'si olacak mesela, ya da Fighter'ın 10+7+7+7+7=3Cool
- Karakterler FrpNet RPG Web Profiler ile yaratilacak; Public izni verilip linkleri bana atilacak.
- Bu seferki turnuvada 2 vs 2 şeklinde mücadeleler olacak. Taraflar takım arkadaşlarını kendileri belirleyemeyecek, takımlar benim çekeceğim kuralar ile her turda farklı şekilde düzenlenecek.
Temel olarak belirlenen kurallar bunlar, katılmayı düşünürseniz Frpnet'e girerek, Turnuva başlığına göz atmanızı ve gelişmelerinizi takip etmenizi tavsiye ederim. ;)

Büyük Turnuva
Wolves are always alone..
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Melih abi bu turnuvaya katılımcı çıkar burdan sen korkma :D (bkz. benn)
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Umarım duyuruyu yapmadan önce yönetim ile konuşmuşsundur.
Genel Forum Kuralları
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=4713
8. Sitemizde herhangi bir suretle reklâm yapmak için site adminlerinden özel olarak izin almak gereklidir. Aksi takdirde diğer kullanıcıların görüşüne açık alanlarda (Forum gibi) herhangi başka bir siteye dair bilgilendirme de dâhil olmak üzere reklâm içeren mesaj atılması yasaktır. Uymayanların mesajları kullanıcıya özel bir uyarı yapmadan kilitlenebilir veya silinebilir. Aynı hareketin tekrarı durumlarında kullanıcıya uyarıda bulunulacaktır. Uyarıya rağmen devam eden kullanıcıların üyelikleri sınırlı veya sınırsız olarak sonlandırılabilir, mesaj atmaları engellenebilir.
Karşılıklı anlayış ile ilgili bir şey. Yoksa burada FRPET adı geçti diye rahatsız olmadım. Hatta nedendir bilinmez hafiten ilgilendim de denebilir. Soru bile sorasım geldi.

1. Mesaj atmak için gün kısıtı ne kadar. Her gün 1 turn dönecek mi?
2. Biri turnuvadan maç sırasında ayrılırsa, yandaşı olan kullanıcıya ne olacak, karşısındakilere ne olacak?
3. Karşınızdakini yendiğinizde mallarını alacağınızı söylemişsiniz. İki yandaş arasında bunlar nasıl paylaşılacak?
4. 2 Vs. 2 sırasında yandaşlardan biri ölmesine rağmen savaş kazanılırsa ölen yandaş yine dirilecek mi? Hayvan yandaş ve familiar'lar öldükleri durumda maç bitince geri gelecekler mi?
5. Karaketrimize "İtem creation" marifeti verilmişse bunların fiyatlandırılmasında bir değişiklik olacak mı? Yapılan büyülü alete göre seviye kaybı mı oalcak yoksa yarısından daha pahalıya mı gelecek?
6. Eğer "İtem creation" için kısıtlamalar olacak ise o zaman multi class'lardan gelen experience penaltyler turnuvaya nasıl etki edecek?
7. Eşyaları daha ucuza almamızı sağlan beceriler ve marifetler turnuvaya hazırlıkta bize nasıl yararlar sağlayacak?
8. Point buy sisteminde 15-16 mı, 14-15 mi yoksa 13-14 mü 2 puan alacak?
9. Sadece resmi D&D kaynakları mı kullanılacak?
10. Resmi kaynaklar kullanılacak olsa dahi, Dungeon magazine ve Dragon magazine kullanılacak mı?
11. Resmi kaynaklar kullanılacak olsa dahi, bazı kaynaklarda kısıtlama var mı? Yoksa resmi olarak çıkmış tüm sınıflar kabul ediliyor mu?
12. 2 Vs. 2 savaşlarda yandaşımıza maç öncesinde elimizdeki büyülü eşyalardan verebilecekmiyiz?
13. Savaş alanı hakkında dha fazla bilgi alabilirmiyiz:
- Tuzaklar var mı?
- Başka yaratıklar da var mı?
- Arenada charge tarzı etkileri kısıtlayacak zorluklar var mı? Sadece engel değil, yer şekilleri bakımından da.
14. Frenzied Berserker gibi bir sınıfa karşı önlem alındı mı? (-10'un altına düşse dahi ölmüyor ve savaşmaya devam ediyor ve yıkıcı gücü sebebiyle yandşına da saldırabiliyor!)
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Yuh ya bu kadar soru mu olur helal olsun valla :D
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Biraz düşünsem daha da çıkartırım. :evil:
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Calengil
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 24
Joined: Thu Feb 21, 2008 10:00 am
Location: Maladomini - Baator

Post by Calengil »

8. Sitemizde herhangi bir suretle reklâm yapmak için site adminlerinden özel olarak izin almak gereklidir.

Calengil wrote:Efla ile konuşup, onay aldıktan sonra, duyuruyu açtım.


Daha önceden belirtmiştim zaten. Ayrıca, Frpnet ve Frpworld TFB (Türk fantazya birliği) adı altında, birlikte olan iki sitedir. Bildireyim istedim.

Sorulara gelirsek, önceki mesajımda da belirttiğim gibi verdiğim frpnet linki ile sorularına cevap alabilirsin. Lakin yine de ben cevaplandırayım.



PostPosted: Sun Jun 21, 2009 12:51 pm Post subject:
Umarım duyuruyu yapmadan önce yönetim ile konuşmuşsundur.
Quote:
Genel Forum Kuralları

http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=4713
Quote:
8. Sitemizde herhangi bir suretle reklâm yapmak için site adminlerinden özel olarak izin almak gereklidir. Aksi takdirde diğer kullanıcıların görüşüne açık alanlarda (Forum gibi) herhangi başka bir siteye dair bilgilendirme de dâhil olmak üzere reklâm içeren mesaj atılması yasaktır. Uymayanların mesajları kullanıcıya özel bir uyarı yapmadan kilitlenebilir veya silinebilir. Aynı hareketin tekrarı durumlarında kullanıcıya uyarıda bulunulacaktır. Uyarıya rağmen devam eden kullanıcıların üyelikleri sınırlı veya sınırsız olarak sonlandırılabilir, mesaj atmaları engellenebilir.

Karşılıklı anlayış ile ilgili bir şey. Yoksa burada FRPET adı geçti diye rahatsız olmadım. Hatta nedendir bilinmez hafiten ilgilendim de denebilir. Soru bile sorasım geldi.

1. Mesaj atmak için gün kısıtı ne kadar. Her gün 1 turn dönecek mi?


Belirlenen gün içerisinde, rakiplere uygun olan bir saat dilimi seçecek. 1 saatlik süre zarfında, seri bir şekilde dövüşler yapılacak.

9. Sadece resmi D&D kaynakları mı kullanılacak?
10. Resmi kaynaklar kullanılacak olsa dahi, Dungeon magazine ve Dragon magazine kullanılacak mı?


Official Materyaller dışında hiç birşey kullanılmayacak ve bu materyaller 3.5 olmak zorunda. Ayrıca, Dungeon&Dragon dergileri dahil değilmiş...

13. Savaş alanı hakkında dha fazla bilgi alabilirmiyiz:
- Tuzaklar var mı?
- Başka yaratıklar da var mı?
- Arenada charge tarzı etkileri kısıtlayacak zorluklar var mı? Sadece engel değil, yer şekilleri bakımından da


Tuzaklar olacak, yaratıklar yok. Arena'nın diğer özelliklerine, siteden bakabilirsin.

Geri kalan soruları da siteden sorarsan sevinirim. Bende senin gibi katılımcıdan başka bir şey değilim. :wink: Sadece rica üzerine, Efla'dan izin alıp burada tanıtım yapayım istedim.

Ayrıca, seni Rpcraft'ın Ysgard Er Meydanlarından biliyorum Darkgnome, katıl istersen. :)
Wolves are always alone..
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Ben ona katıldığımı hatırlamıyorum. Bak olmadı şimdi. Gizemli katılımcı karismasını da kaybedeceğim. :D :-P
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Post Reply