D&D CHESS

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

"Beyaz Murat benim!!"

"Hayır, benim!!"

...
Ben varım yani :D
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Satranç D&D ve Alperen(Edmond) yok. İnanılacak gibi değil denek arıyorsan ben varım dwaxer...
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Direk wizardla uygun teleportları yapıp şaha saldırabilir miyim mesela? O tür bir şey varmı?
And i still wonder if you ever wonder the same!...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

SacoKhan wrote:Direk wizardla uygun teleportları yapıp şaha saldırabilir miyim mesela? O tür bir şey varmı?
Evet yapabilirsin; 4 kare teleport olup; 3 kare öteye ranged olarak büyü yapabiliyor zaten. Yani bu dediğini ilk hamleden itibaren oyunun her aşamasında yapabilir. Ama tavsiye etmem çünkü wizard tek hedefe 3d6 vurabiliyor; Kral'ın HP:30 olduğundan tek hamlede öldürmen imkansız; wizardın ise açığa çıkarsa HP:10 olduğundan riskli. Ancak tabii oyundaki pozisyona bağlı...

.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Akıllıca teleportlarda bulunursa her tur, bence hasar görmeden saydırmaya devam edebilir.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

SacoKhan wrote:Akıllıca teleportlarda bulunursa her tur, bence hasar görmeden saydırmaya devam edebilir.
Evet, tabii; zaten strateji oyunu bu. :schemes: Wizard'ın teleport olurken dikkat etmesi gereken en öldürücü taş, düşmanın şövalyeleri (Knigth) 3 kare yürüyebiliyor, çaprazdan maprazdan pat diye dibinde bitemeyeceği karelere ışınlanmak lazım; çünkü tek vuruşta wizardı ortadan ikiye biçmesi yüksek ihtimal.

.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Darkgnome, wizard'la ilgili hamleler bekliyorum etkilemek gibi olmasın ama bu tur 5 adamını hareket ettirebiliyorsun, merak ettim neler olacak diye.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

SacoKhan wrote:Darkgnome, wizard'la ilgili hamleler bekliyorum etkilemek gibi olmasın ama bu tur 5 adamını hareket ettirebiliyorsun, merak ettim neler olacak diye.
Darkgnome az daha kaybediyordu wizardını 7 hasar aldı. :schemes: şimdi büyüsünü atıp kaçacak tabii başka yolu mu var!
Sacokhan senle de yapalım bir maç istersen; hatta kendi aranızda da yapabilirsiniz ben hakem olurum; grafik sağlarım size.

.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Ben bu işi ancak okullar başlayınca yapabilirim şu anda yaz okulundayım ve bitmesine az kaldı bu yüzden siteye devamlılık yapamayabilirim. Teşekkür ederim teklifin için, dönem içinde oynamak isterim.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Ha bu arada dikkatimi çekti belki yanlışım vardır ama sanırım kale kuraldan daha uzağa ateş etmiş olabilir wizard için. Bir kontrol edin isterseniz.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Kale ve büyücü uzağa da ateş edebiliyormuş demek. Bak bunu bildiğim iyi oldu. Bilsem büyücü ile saldırırdım senin piyadene. Neyse çok ta bir şey değişmemiş.

Bir şeyi daha öğrendim demekki bir turda yanyana taşlar saldırırlarsa hareket haklarından yemiş oluyor. Yani hareket edip saldırmak ile sadece saldırmak arasında bir fark yok.

Ancak bir konuda kafam karıştı. Kale'nin menzil 3 diyor ama bana 4 kare ileriden ateş etmiş.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Dwaxer mümkünse ben katılmak istiyorum.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Dwaxer mümkünse ben katılmak istiyorum.
Bizim oyunu 10 gün önce başlattım; senin oynamanı bekliyoruz. :-P

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

SacoKhan wrote:Ha bu arada dikkatimi çekti belki yanlışım vardır ama sanırım kale kuraldan daha uzağa ateş etmiş olabilir wizard için. Bir kontrol edin isterseniz.

Tebrik ederim Sacokhan; keşke oyuncular da senin kadar dikkatli olsa. :mrgreen:
Darkgnome wrote:Kale ve büyücü uzağa da ateş edebiliyormuş demek. Bak bunu bildiğim iyi oldu. Bilsem büyücü ile saldırırdım senin piyadene. Neyse çok ta bir şey değişmemiş.
Bir şeyi daha öğrendim demekki bir turda yanyana taşlar saldırırlarsa hareket haklarından yemiş oluyor. Yani hareket edip saldırmak ile sadece saldırmak arasında bir fark yok.
Ancak bir konuda kafam karıştı. Kale'nin menzil 3 diyor ama bana 4 kare ileriden ateş etmiş.

Darkgnome kuralları (ki pek az kural var) okumadığını düşünüyorum.
Evet Kalenin menzili 3 ama ben 4. kareye ateş ettim; denedim seni bakalım kural ihlalini farkedecek misin diye :-P (pekala wizardının hasarını sileriz)
Ayrıca Kalenin hızı 1 diyor ama sen 2 oynuyorsun ve Kale çapraz gidemez diyor ama sen çapraz götürmeye çalışıyorsun; çok hilebazsın. :-P
Aslında sırf kalenin nasıl oynadığını okumak bütün oyun sistemini anlatıyor :mrgreen: diyor ki: “Kale aynı turda hem hareket edip hem de ateş edemez!” Bu cümleyi yorumladığımızda kale hariç diğer bütün taşların kendi turlarında hem hareket edip hem de saldırı yapabildikleri anlaşılmıyor mu?

Darkgnome şu oyuna attığın hamlelerinden kale G2’ye olanı değiştiriver; kale çapraz yürüyemez çünkü.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Darkgnome wrote:Ã?nceki oyununm kurallara aykırı olduğu için hareketlerimi değiştirdim.

Mage H3 ve 2. Kaleye ye saldırı...
Darkgnome Mage nasıl oluyor h3'ten 2.kaleye saldırabiliyor? Oyundaki ranged attacklar 3 kare öteye yapılabiliyor. Kaleyi yanlış ateş ettirdim diye intikam mı alıyorsun yoksa. :-P

.
Post Reply