Ben varım yani"Beyaz Murat benim!!"
"Hayır, benim!!"
...
D&D CHESS
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Evet yapabilirsin; 4 kare teleport olup; 3 kare öteye ranged olarak büyü yapabiliyor zaten. Yani bu dediğini ilk hamleden itibaren oyunun her aşamasında yapabilir. Ama tavsiye etmem çünkü wizard tek hedefe 3d6 vurabiliyor; Kral'ın HP:30 olduğundan tek hamlede öldürmen imkansız; wizardın ise açığa çıkarsa HP:10 olduğundan riskli. Ancak tabii oyundaki pozisyona bağlı...SacoKhan wrote:Direk wizardla uygun teleportları yapıp şaha saldırabilir miyim mesela? O tür bir şey varmı?
.
Evet, tabii; zaten strateji oyunu bu. :schemes: Wizard'ın teleport olurken dikkat etmesi gereken en öldürücü taş, düşmanın şövalyeleri (Knigth) 3 kare yürüyebiliyor, çaprazdan maprazdan pat diye dibinde bitemeyeceği karelere ışınlanmak lazım; çünkü tek vuruşta wizardı ortadan ikiye biçmesi yüksek ihtimal.SacoKhan wrote:Akıllıca teleportlarda bulunursa her tur, bence hasar görmeden saydırmaya devam edebilir.
.
Darkgnome az daha kaybediyordu wizardını 7 hasar aldı. :schemes: şimdi büyüsünü atıp kaçacak tabii başka yolu mu var!SacoKhan wrote:Darkgnome, wizard'la ilgili hamleler bekliyorum etkilemek gibi olmasın ama bu tur 5 adamını hareket ettirebiliyorsun, merak ettim neler olacak diye.
Sacokhan senle de yapalım bir maç istersen; hatta kendi aranızda da yapabilirsiniz ben hakem olurum; grafik sağlarım size.
.
Kale ve büyücü uzağa da ateş edebiliyormuş demek. Bak bunu bildiğim iyi oldu. Bilsem büyücü ile saldırırdım senin piyadene. Neyse çok ta bir şey değişmemiş.
Bir şeyi daha öğrendim demekki bir turda yanyana taşlar saldırırlarsa hareket haklarından yemiş oluyor. Yani hareket edip saldırmak ile sadece saldırmak arasında bir fark yok.
Ancak bir konuda kafam karıştı. Kale'nin menzil 3 diyor ama bana 4 kare ileriden ateş etmiş.
Bir şeyi daha öğrendim demekki bir turda yanyana taşlar saldırırlarsa hareket haklarından yemiş oluyor. Yani hareket edip saldırmak ile sadece saldırmak arasında bir fark yok.
Ancak bir konuda kafam karıştı. Kale'nin menzil 3 diyor ama bana 4 kare ileriden ateş etmiş.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
SacoKhan wrote:Ha bu arada dikkatimi çekti belki yanlışım vardır ama sanırım kale kuraldan daha uzağa ateş etmiş olabilir wizard için. Bir kontrol edin isterseniz.
Tebrik ederim Sacokhan; keşke oyuncular da senin kadar dikkatli olsa.
Darkgnome wrote:Kale ve büyücü uzağa da ateş edebiliyormuş demek. Bak bunu bildiğim iyi oldu. Bilsem büyücü ile saldırırdım senin piyadene. Neyse çok ta bir şey değişmemiş.
Bir şeyi daha öğrendim demekki bir turda yanyana taşlar saldırırlarsa hareket haklarından yemiş oluyor. Yani hareket edip saldırmak ile sadece saldırmak arasında bir fark yok.
Ancak bir konuda kafam karıştı. Kale'nin menzil 3 diyor ama bana 4 kare ileriden ateş etmiş.
Darkgnome kuralları (ki pek az kural var) okumadığını düşünüyorum.
Evet Kalenin menzili 3 ama ben 4. kareye ateş ettim; denedim seni bakalım kural ihlalini farkedecek misin diye
Ayrıca Kalenin hızı 1 diyor ama sen 2 oynuyorsun ve Kale çapraz gidemez diyor ama sen çapraz götürmeye çalışıyorsun; çok hilebazsın.
Aslında sırf kalenin nasıl oynadığını okumak bütün oyun sistemini anlatıyor
Darkgnome şu oyuna attığın hamlelerinden kale G2’ye olanı değiştiriver; kale çapraz yürüyemez çünkü.
.
Darkgnome Mage nasıl oluyor h3'ten 2.kaleye saldırabiliyor? Oyundaki ranged attacklar 3 kare öteye yapılabiliyor. Kaleyi yanlış ateş ettirdim diye intikam mı alıyorsun yoksa.Darkgnome wrote:Ã?nceki oyununm kurallara aykırı olduğu için hareketlerimi değiştirdim.
Mage H3 ve 2. Kaleye ye saldırı...
.