D&D CHESS

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Evet. Ben de senin dikkatini kontrol ediyordum ama başarılı oldun kutlarım :P 4 kareyi sanki mage'in hareketi değil de saldırı menzili gibi algılamanın sonucu. Biraz kafa durması yaşıyorum bu gün.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Dwaxer bunu birkaç gün içinde arkadaşlar ile denemeyi planlıyorum biraz bahsetti msıcak baktılar hatta okudular. Bakalım oynadıktan sonra buradan yazacağım sonuçları...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Pekala, Beta testleri sonuçlarını vermeye başladı!
Aniden tur değiştirme ve bir turda çok sayıda hamle yapmak üst üste gelince rakip bir anda darmadağın olabiliyor.

Bu sebeple kuralları düzenledim (renkli olarak editledim)
Oyun ortasında sıra değişikliği olmayacak ve bir turda 4'den fazla hamle yapılamayacak:

Beyaz her tur başlangıcında 1d6 atarak kaç taş oynayacaklarını belirler; örneğin bu sefer 1d6=4 geldiyse 4 değişik taşını oynar ve ardından siyah da aynen; böylece oyun devam eder. bu sayı 1-4 arası ise oynanacak taşı belirler, ancak bir turda, bir seferde oynanacak taş miktarı 4 ile sınırlıdır. Eğer 1d6=5 gelirse o turda 2 taş, 1d=6 gelirse 1 taş oynanır!

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Bana şimdi 5 gelmişti 2 tasımı oynuyorum o zaman ben direk baslayalım kuralları uygulamaya
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Bana şimdi 5 gelmişti 2 tasımı oynuyorum o zaman ben direk baslayalım kuralları uygulamaya
Evet öyle yapalım yeni kurallarla devam edelim.

Böyle böyle en güzel uygulamayı bulacağız.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Dwaxer aslında buna tetikleyici etkenleride etkileyebiliriz. Yani mesela şöyle cleric var şovalyemin arkasında onun hamlesini bu tur yapmayıp diğer tur için saklayıp ite şovalyem yaralanırs heal yapıyorum gibi...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Dwaxer aslında buna tetikleyici etkenleride etkileyebiliriz. Yani mesela şöyle cleric var şovalyemin arkasında onun hamlesini bu tur yapmayıp diğer tur için saklayıp ite şovalyem yaralanırs heal yapıyorum gibi...
Yok tetikleyici filan :-P şaka ediyorum; sen arkadaşlarınla filan oynarken bir deneyin bakalım; bu tip house rule'lar ile geliştirilebilir tabii. Ama bizim oyunumuzda olmasın tetikleyici ve hamle erteleme.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Tamam biz deneyelim bakalım eğer cidden hoş olursa söylerim. Sanırım bir daha ki hafta toplanıcaz
Post Reply