Darkgnome beyazları sana veriyorum centilmenlik gereği!
Son kural değişikliğinden haberin vardı herhalde; her turun başında 1d6 atarak bir seferde kaç taşımızı oynatacağımız belirliyordun ya; bu rakam 1-5 arası o9luyor ama eğer 1d6=6 atarsan sıra bana geçiyor ve o andan itibaren tur başlarında oynayacak taş sayısını ben belirliyorum ve önce ben oynuyorum. Tabii ben de 1d6=6 atarsam sıra yine sana geçiyor, böylece devam ediyor.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Ã?nce 6. piyademle 7. piyadene vuruyorum. Sonra 8. piyademle 7. piyadene vuruyorum. Sonra 7. piyademle, 7. piyadene vuruyorum.
................
Eğer 7. piyade hareket etmeden 7. piyaden ölür ise
2. Kalemi H3'e yani 8. piyadenin ardına getireceğim.
...............
İlk saldıran piyedem ile piyaden ölür ise o zaman 3 piyademi de 4 numaralı enlemde yan yana diziyorum.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Attack:3d6+6=2.3.4+6=15 başarılı; Dmg:1d6+4=10 no:7 piyademi öldürdün! (intikamım acı olacak)
Darkgnome wrote:Eğer 7. piyade hareket etmeden 7. piyaden ölür ise
2. Kalemi H3'e yani 8. piyadenin ardına getireceğim.
Zaten 2 taş oynama hakkın vardı, onları da oynadın (P6 ve P8 ) ama bilgin olsun diye hatırlatıyorum (kurallarda ve tabloda da yazdığı gibi) Kaleler ancak 1 kare düz ilerleyebilir. (2 kare değil)
Mage H3 ve 8. biyade ye saldırı. At G4, Rahip F3, 7. piyade G3, Kale G2.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Ã?nceki oyununm kurallara aykırı olduğu için hareketlerimi değiştirdim.
Mage H3 ve 2. Kaleye ye saldırı. At G4, Rahip F3, 3. piyade C3, Kale2 G2.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
iki mesaj boyunca kurallara aykırı hareket yapınca bu mesajı atmak zorununda kaldım. Eğer 3 korner 1 penaltıysa, oyunu bırakacağım
Mage H3 ve 5. piyade saldırı. At D4, Rahip E3, 1. piyade A4, Kale1 A1.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Darkgnome wrote:Mage H3 ve 5. piyade saldırı. At D4, Rahip E3, 1. piyade A4, Kale1 A1.
Mage H3 ve 5. piyade saldırı ?.. (8.piyadeye saldırıyorsun herhalde?)
Attack:3d6+10=3.6.5+10=24 başarılı; Dmg:3d6=6.1.1=8
At D4, Rahip E3, 1. piyade A4, Kale1 A1(?)... a2 herhalde
Bende şöyle oynuyorum:
--no:2 Knight’ım e5’e atını sürerek senin Knigth’a saldırır
Attack:3d6+8=5.2.4+8=19 başarılı; Dmg:2d6+6=2.2+6=10
--no:1 Knight’ım da d5’e atını sürerek senin Knigth’a saldırır
Attack:3d6+8=1.1.3+8=13 başarısız
--P3 c5’e çıkarak senin Knigth’a saldırır
Attack:3d6+6=2.5.3+6=16 başarılı; Dmg:1d6+4=6
--Wizardım c7’ye gelerek parmak uçlarından senin Knigth’a bir yıldırım gönderir
Attack:3d6+10=4.1.6+10=21 başarılı; Dmg:3d6=3.2.6=11 ... Senin Knight2 kızartma oldu maalesef
--Cleric2 g7’ye gelerek P8’i iyileştiriyor HP:+1d6+4=+8 hp iyileşti (zaten 8 zarar görmüştü tamamen iyileşmiş oldu)
Yeni tur zarı; 1d6=6 !! Sıra bana geçti!
Yeniden atıyorum; 1d6=5
5 taş oynayacağım; 5’in üstüne 5 bu çok kötü oldu
(oyun böyle koparsa, genel anlamda kural değiştirip 4’le sınırlandırabiliriz oynanacak taş sayısını)
---no:2 Knight’ım g3’e atını sürerek senin Wizardı biçiyor
Attack:3d6+8=4.1.1+8=14 başarısız; biçemiyormuş...
---no:1 Knight’ım da g4’e atını sürerek senin wizard’a saldırır; inşallah biçer bu sefer
Attack:3d6+8=1.2.4+8=15 başarılı (kılı kılına) Dmg:2d6+6=4.1+6=11 ... Wizardın kellesi uçtu
---no:2 Kalem senin P6’ya ateş eder
Attack:3d6+8=4.3.3+8=18 başarılı; Dmg:2d6=2.4=6
---Cleric2 g5’e gelerek yine senin P6’ya saldırıyor
Attack:3d6+6=1.4.6+6=17 başarılı; Dmg:1d6+4=9 ... no:6 piyaden de rahmetlik oldu
---Wizard g7’ye teleport olarak senin P8’e yı9ldırım çaktırıyor
Attack:3d6+10=5.3.3+10=21 başarılı; Dmg:3d6=5.5.6=16 ... beyazın P8 birden kömür tozuna dönüşerek rüzgarda savruldu gitti.
Buradan sonra kurtarabileceğimi düşünmüyorum ve bırakıyorum oyunu. Kuralları tam bilmeden oyunu denediğimden sana zorluklar çıkartım kusura bakma.
Oyun için teşekkürler. Aslında güzel bir oyunmuş ve 1d6 zar olayı aslında her an değişim sebebiyle korkmana sebep oluyor. Ancak dediğin gibi oyunun bir anda kopmasına da sebep oluyor.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka