Alevdişi'ni Avlarken 3.5 - Tartışma Ekranı
Alevdişi'ni Avlarken 3.5 - Tartışma Ekranı
Sizleri bilmiyorum ama şu 4th edt. yi bir türlü tam sevemedim. Benim aklım hala o 3.5 oyunlarında kaldı. Bu yüzden diyorum ki, şöyle güzelce Faerun'da geçen eski ve nostaljik bir 3.5 oyunu yapsam dört veya beş kişi oynamak ister mi ?
Yola çıkmak için bekliyorlar şafak vaktini
Güneşin ilk huzmesi okuşuyor Maldobar'ın tepelerini
Işıldayan silahlar üzerinde hazır duruyor elleri
"Yolumuz uzun, hadi arkadaşlar ileri!"
Karanlık çöktüğünde yola devam edecek hepsi
Adımları takip edecek dağların gerisini
Yol zor olsa da kahramanlarımız azimli
Bulacaklar sonunda kötüğülün inini
Zindanın en ücra köşesinde uyur Alevdişi
Midesi sabırsızlıkla bekler bir sonraki yemeğini
Bir insan, elf ya da cüce hepsi lezzetli
Yaşlı ejderha için canlı olması yeterli
Uğursuzca parlayan tek gözü hazinesine dikili
Kurnazlıkla titrer burnunun delikleri
Bir altın taç ,bir kaç sikke ister sürekli
Hazinesi ne kadar büyürse o kadar iyi
Kahramanlarımız bu savaşı kazanabilecek mi?
Alevdişi denilen haini alt edebilecek mi?
Kaderin ne yazdığını kim bilebilir ki?
Bir efsanemi olacaklar, yoksa yemek mi?
Evet, oyunun konusu gayet basit ve açık. Dağların içindeki zindanında yaşayan Alevdişi kış gelmek üzereyken çok acıkır ve Maldobar'a saldırır. Bir kaç kişiyi yedikten sonra inine geri döner. Kasabadaki insalar Alevdişi'nin canı istedikçe Maldobar'a saldırmasından kokrtukları için beş kişinin onu öldürmesi için seçilmesi konusunda ısrar ederler. Kahramanlarımız ise yola düşecek gibi gözüküyor...
Level 5, Phb ırkları ve sınıfları, herkese eşya için 200gp ve bedava bir +2 item.
Kimler Alevdişi'ni öldürmek için görev alan partiye katılmak ister ?
Yola çıkmak için bekliyorlar şafak vaktini
Güneşin ilk huzmesi okuşuyor Maldobar'ın tepelerini
Işıldayan silahlar üzerinde hazır duruyor elleri
"Yolumuz uzun, hadi arkadaşlar ileri!"
Karanlık çöktüğünde yola devam edecek hepsi
Adımları takip edecek dağların gerisini
Yol zor olsa da kahramanlarımız azimli
Bulacaklar sonunda kötüğülün inini
Zindanın en ücra köşesinde uyur Alevdişi
Midesi sabırsızlıkla bekler bir sonraki yemeğini
Bir insan, elf ya da cüce hepsi lezzetli
Yaşlı ejderha için canlı olması yeterli
Uğursuzca parlayan tek gözü hazinesine dikili
Kurnazlıkla titrer burnunun delikleri
Bir altın taç ,bir kaç sikke ister sürekli
Hazinesi ne kadar büyürse o kadar iyi
Kahramanlarımız bu savaşı kazanabilecek mi?
Alevdişi denilen haini alt edebilecek mi?
Kaderin ne yazdığını kim bilebilir ki?
Bir efsanemi olacaklar, yoksa yemek mi?
Evet, oyunun konusu gayet basit ve açık. Dağların içindeki zindanında yaşayan Alevdişi kış gelmek üzereyken çok acıkır ve Maldobar'a saldırır. Bir kaç kişiyi yedikten sonra inine geri döner. Kasabadaki insalar Alevdişi'nin canı istedikçe Maldobar'a saldırmasından kokrtukları için beş kişinin onu öldürmesi için seçilmesi konusunda ısrar ederler. Kahramanlarımız ise yola düşecek gibi gözüküyor...
Level 5, Phb ırkları ve sınıfları, herkese eşya için 200gp ve bedava bir +2 item.
Kimler Alevdişi'ni öldürmek için görev alan partiye katılmak ister ?
Last edited by Illyra on Thu Aug 20, 2009 4:32 am, edited 1 time in total.

-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:


