Matrix Reloaded .... again!

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Dwaxer filmden çıkarak çok güzel bir sistem yaratmışsın.
Ben de karakter yaratıyorum şimdi.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Bende yaratıp yolluyorum hemen sistem süpermiş tebrikler dwaxer
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

dwaxer wrote:.
Clicks karakter iyi olmuş eline sağlık. Kendi resmini mi koydun? :-P

.
Yok canım ne haddime. Jason Statham'ın resmini koydum. Severim o adamı :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Bu arada bugün akşama kadar yokum. Ama geri gelicem. Sistem beni içine aldı çok kötü bağladın dwaxer :-P
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Harbici ha sistem süper olmuş dwaxer bunu gerçek bir şehrin harita planında felan oynasak mesela uff müthiş :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Evet, arkadaşlar güzel karakterler ancak bazılarınız 90 pp yazmış; 80 ile başlayacağız kısmetse.

Baştan da belirttiğim gibi; asıl Matrix senaryo önümüzdeki hafta başlayacak (bu arada başka oyuncular da kuralları okuyup katılabilir o zamana kadar) Bu arada traning odalarında birkaç eğitim görevi yaptıracağım size.
.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Tamam Dwaxer bende devrimkde 90 yapmışız sanırım düzeltip 80 yaptım. Oyuna ne zaman baslıyoruz :D
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

dwaxer wrote:.
Evet, arkadaşlar güzel karakterler ancak bazılarınız 90 pp yazmış; 80 ile başlayacağız kısmetse.

Baştan da belirttiğim gibi; asıl Matrix senaryo önümüzdeki hafta başlayacak (bu arada başka oyuncular da kuralları okuyup katılabilir o zamana kadar) Bu arada traning odalarında birkaç eğitim görevi yaptıracağım size.
.
dwaxer wrote:.
Oyuncunun karakter hazırlarken seçebileceği 3 konsept var:
1-Güç ....... bonusu: dmg: +3
2-Hız ........ bonusu: Temel Defans: +1
3-Psişik ..... bonusu: pp: +10 .
Buradan görüp +10 koydum pp'ye.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:
dwaxer wrote:.
Evet, arkadaşlar güzel karakterler ancak bazılarınız 90 pp yazmış; 80 ile başlayacağız kısmetse.

Baştan da belirttiğim gibi; asıl Matrix senaryo önümüzdeki hafta başlayacak (bu arada başka oyuncular da kuralları okuyup katılabilir o zamana kadar) Bu arada traning odalarında birkaç eğitim görevi yaptıracağım size.
.
dwaxer wrote:.
Oyuncunun karakter hazırlarken seçebileceği 3 konsept var:
1-Güç ....... bonusu: dmg: +3
2-Hız ........ bonusu: Temel Defans: +1
3-Psişik ..... bonusu: pp: +10 .
Buradan görüp +10 koydum pp'ye.
Teprik ederim, güzel ama Aegron şaşırdı demek ki tam okumamış kuralları! :mrgreen:

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Aegron sen kendine bir resim bulamadın mı; bak diğerleri ne kadar Matrixvari tipler :-P :mrgreen:

Kuralları öğrendiniz mi arkadaşlar? Combat vs... :mrgreen:

Combat sırasında şöyle şöyle yazabilirsiniz mesela:

En yakındakine saldırıyorum boostlar: attack:3, dmg:5, defans:yok (attack aşarsa aynı adama fazladan dmg:2)

Ya da şöyle:

Soldakina kurşunları saydırıyorum; boostlar: attack:4, dmg:1, defans:2 (attack aşarsa diğer taraftaki adama da ateş edeceğim dmg:1) gibi

Ya da şöyle:
Hızla duvara koşup tavana çıkıyorum ve başaşağı yürüyorum
---Bat Walking(hepsi) Defans:+(3d6+10) .......... boost:8
Başarsam da başarmasam da düşmanlara çifte uzi ile saydırıyorum boostlar: attack:6, dmg:6 defans:0
(attack fazla gelirse ek olarak dmg:3)

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:
devrimk wrote:
dwaxer wrote:.
Evet, arkadaşlar güzel karakterler ancak bazılarınız 90 pp yazmış; 80 ile başlayacağız kısmetse.

Baştan da belirttiğim gibi; asıl Matrix senaryo önümüzdeki hafta başlayacak (bu arada başka oyuncular da kuralları okuyup katılabilir o zamana kadar) Bu arada traning odalarında birkaç eğitim görevi yaptıracağım size.
.
dwaxer wrote:.
Oyuncunun karakter hazırlarken seçebileceği 3 konsept var:
1-Güç ....... bonusu: dmg: +3
2-Hız ........ bonusu: Temel Defans: +1
3-Psişik ..... bonusu: pp: +10 .
Buradan görüp +10 koydum pp'ye.
Teprik ederim, güzel ama Aegron şaşırdı demek ki tam okumamış kuralları! :mrgreen:

.
Bende bastan ordan koymuştum sen 90 yapmışsınız deyince düzelttim yoksa bende ona göre basta 90 yapmıstım sonra sen öyle diyince bende devrimkle ikimizinkide psişik oldugu için ikmizinkinide editledim.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Aegron sana da güzel bir karakter resmi bulalım?


..............


Arkadaşlar bu oyun öyle D&D oyunlarımızdaki gibi (x5/y7)'ye gidiyorum filan olmayacak bilmem farkında mısınız. Arada bir karakter ya da mekan görselleri koyabiliriz ama daha çok yazacağım tasvirlerle sizin hayal gücünüze bırakacağız. Sizden de güzel aksiyon betimlemeleri ve karizmatik diyaloglar ve filmatik hareketler bekliyeceğiz doğal olarak. Daima Matrix filmlerindeki mekan konseptlerine bağlı kalacağız; gökdelenlerin, metronun, devasa kanalizasyon tünellerinin olduğu büyük, kalabalık bir şehir, vs

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Koydum Dwaxer editledim oraya
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Koydum Dwaxer editledim oraya
:D Çok güzel de o arka plandaki hatun da neyin nesi! :D :D Training programındaki kırmızılı kadın mı yoksa hahaha
.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Arkadaşlar Matrix'teyken üzerinize aldığınız eşyaları yazdık ama bu demek değil ki ileride yanınızda başka eşyalar götüremezsiniz. Böyle bir isteğiniz olduğunda bana söyleyip yanınıza değişik eşyalar da alabilirsiniz (sadece ufak bir program upload edeceğim nasıl olsa :-P :mrgreen: )

.
Post Reply