Matrix Reloaded .... again!
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
.
Evet, arkadaşlar güzel karakterler ancak bazılarınız 90 pp yazmış; 80 ile başlayacağız kısmetse.
Baştan da belirttiğim gibi; asıl Matrix senaryo önümüzdeki hafta başlayacak (bu arada başka oyuncular da kuralları okuyup katılabilir o zamana kadar) Bu arada traning odalarında birkaç eğitim görevi yaptıracağım size.
.
Evet, arkadaşlar güzel karakterler ancak bazılarınız 90 pp yazmış; 80 ile başlayacağız kısmetse.
Baştan da belirttiğim gibi; asıl Matrix senaryo önümüzdeki hafta başlayacak (bu arada başka oyuncular da kuralları okuyup katılabilir o zamana kadar) Bu arada traning odalarında birkaç eğitim görevi yaptıracağım size.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
dwaxer wrote:.
Evet, arkadaşlar güzel karakterler ancak bazılarınız 90 pp yazmış; 80 ile başlayacağız kısmetse.
Baştan da belirttiğim gibi; asıl Matrix senaryo önümüzdeki hafta başlayacak (bu arada başka oyuncular da kuralları okuyup katılabilir o zamana kadar) Bu arada traning odalarında birkaç eğitim görevi yaptıracağım size.
.
Buradan görüp +10 koydum pp'ye.dwaxer wrote:.
Oyuncunun karakter hazırlarken seçebileceği 3 konsept var:
1-Güç ....... bonusu: dmg: +3
2-Hız ........ bonusu: Temel Defans: +1
3-Psişik ..... bonusu: pp: +10 .
Teprik ederim, güzel ama Aegron şaşırdı demek ki tam okumamış kuralları!devrimk wrote:dwaxer wrote:.
Evet, arkadaşlar güzel karakterler ancak bazılarınız 90 pp yazmış; 80 ile başlayacağız kısmetse.
Baştan da belirttiğim gibi; asıl Matrix senaryo önümüzdeki hafta başlayacak (bu arada başka oyuncular da kuralları okuyup katılabilir o zamana kadar) Bu arada traning odalarında birkaç eğitim görevi yaptıracağım size.
.Buradan görüp +10 koydum pp'ye.dwaxer wrote:.
Oyuncunun karakter hazırlarken seçebileceği 3 konsept var:
1-Güç ....... bonusu: dmg: +3
2-Hız ........ bonusu: Temel Defans: +1
3-Psişik ..... bonusu: pp: +10 .
.
.
Aegron sen kendine bir resim bulamadın mı; bak diğerleri ne kadar Matrixvari tipler

Kuralları öğrendiniz mi arkadaşlar? Combat vs...
Combat sırasında şöyle şöyle yazabilirsiniz mesela:
En yakındakine saldırıyorum boostlar: attack:3, dmg:5, defans:yok (attack aşarsa aynı adama fazladan dmg:2)
Ya da şöyle:
Soldakina kurşunları saydırıyorum; boostlar: attack:4, dmg:1, defans:2 (attack aşarsa diğer taraftaki adama da ateş edeceğim dmg:1) gibi
Ya da şöyle:
Hızla duvara koşup tavana çıkıyorum ve başaşağı yürüyorum
---Bat Walking(hepsi) Defans:+(3d6+10) .......... boost:8
Başarsam da başarmasam da düşmanlara çifte uzi ile saydırıyorum boostlar: attack:6, dmg:6 defans:0
(attack fazla gelirse ek olarak dmg:3)
.
Aegron sen kendine bir resim bulamadın mı; bak diğerleri ne kadar Matrixvari tipler
Kuralları öğrendiniz mi arkadaşlar? Combat vs...
Combat sırasında şöyle şöyle yazabilirsiniz mesela:
En yakındakine saldırıyorum boostlar: attack:3, dmg:5, defans:yok (attack aşarsa aynı adama fazladan dmg:2)
Ya da şöyle:
Soldakina kurşunları saydırıyorum; boostlar: attack:4, dmg:1, defans:2 (attack aşarsa diğer taraftaki adama da ateş edeceğim dmg:1) gibi
Ya da şöyle:
Hızla duvara koşup tavana çıkıyorum ve başaşağı yürüyorum
---Bat Walking(hepsi) Defans:+(3d6+10) .......... boost:8
Başarsam da başarmasam da düşmanlara çifte uzi ile saydırıyorum boostlar: attack:6, dmg:6 defans:0
(attack fazla gelirse ek olarak dmg:3)
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Bende bastan ordan koymuştum sen 90 yapmışsınız deyince düzelttim yoksa bende ona göre basta 90 yapmıstım sonra sen öyle diyince bende devrimkle ikimizinkide psişik oldugu için ikmizinkinide editledim.dwaxer wrote:Teprik ederim, güzel ama Aegron şaşırdı demek ki tam okumamış kuralları!devrimk wrote:dwaxer wrote:.
Evet, arkadaşlar güzel karakterler ancak bazılarınız 90 pp yazmış; 80 ile başlayacağız kısmetse.
Baştan da belirttiğim gibi; asıl Matrix senaryo önümüzdeki hafta başlayacak (bu arada başka oyuncular da kuralları okuyup katılabilir o zamana kadar) Bu arada traning odalarında birkaç eğitim görevi yaptıracağım size.
.Buradan görüp +10 koydum pp'ye.dwaxer wrote:.
Oyuncunun karakter hazırlarken seçebileceği 3 konsept var:
1-Güç ....... bonusu: dmg: +3
2-Hız ........ bonusu: Temel Defans: +1
3-Psişik ..... bonusu: pp: +10 .
.
.
Aegron sana da güzel bir karakter resmi bulalım?
..............
Arkadaşlar bu oyun öyle D&D oyunlarımızdaki gibi (x5/y7)'ye gidiyorum filan olmayacak bilmem farkında mısınız. Arada bir karakter ya da mekan görselleri koyabiliriz ama daha çok yazacağım tasvirlerle sizin hayal gücünüze bırakacağız. Sizden de güzel aksiyon betimlemeleri ve karizmatik diyaloglar ve filmatik hareketler bekliyeceğiz doğal olarak. Daima Matrix filmlerindeki mekan konseptlerine bağlı kalacağız; gökdelenlerin, metronun, devasa kanalizasyon tünellerinin olduğu büyük, kalabalık bir şehir, vs
.
Aegron sana da güzel bir karakter resmi bulalım?
..............
Arkadaşlar bu oyun öyle D&D oyunlarımızdaki gibi (x5/y7)'ye gidiyorum filan olmayacak bilmem farkında mısınız. Arada bir karakter ya da mekan görselleri koyabiliriz ama daha çok yazacağım tasvirlerle sizin hayal gücünüze bırakacağız. Sizden de güzel aksiyon betimlemeleri ve karizmatik diyaloglar ve filmatik hareketler bekliyeceğiz doğal olarak. Daima Matrix filmlerindeki mekan konseptlerine bağlı kalacağız; gökdelenlerin, metronun, devasa kanalizasyon tünellerinin olduğu büyük, kalabalık bir şehir, vs
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact: