Matrix Reloaded .... again!
.
Süper hareketler ile attack veya abartılı hareketler birlikte kullanılır mı?
---“Süper hareket” yaptığımız turda aynı zamanda “abartılı hareket” yapamayız! (ancak abartılı hareketin feat’ine sahip olanlar için böyle bir kısıtlama yoktur)
---1 turda ancak 1 “abartılı hareket” yapabiliriz! (ancak abartılı hareketin feat’ine sahip olanlar için, featlerinden dolayı gelen abartılı hareketler bu kısıtlamaya girmez)
---1 turda sadece 1 süper hareket yapabiliriz ama bazı süper hareketlerin yanısıra attack da yapabiliriz. Bazı süper hareketler ise kendisi başlı başına bir attack olduğundan ayrıca başka attack yapmaya izin vermezler. (hangileri olduğu aşağıda listelenmiştir) Defans boost ise her turda kısıtlanmaya uğramadan yapılabilir.
Fazladan attack yapmaya izin vermeyen süper hareketler:
Delete, Healing, Quickload, Stop the Sentinel, Vampiric Touch, Armageddon, Earthquake, Knock Back, Confuse, Disarm, Sneak Attack.
---Dikkat! Bu süper hareketleri yapmaya çalışırken başarısız olursak (DC:30 zarı tutturamamak) bu sefer aynı turda attack yapabiliriz! Yani hareketi normal combat attack’ına dönüştürebiliriz.
.
Süper hareketler ile attack veya abartılı hareketler birlikte kullanılır mı?
---“Süper hareket” yaptığımız turda aynı zamanda “abartılı hareket” yapamayız! (ancak abartılı hareketin feat’ine sahip olanlar için böyle bir kısıtlama yoktur)
---1 turda ancak 1 “abartılı hareket” yapabiliriz! (ancak abartılı hareketin feat’ine sahip olanlar için, featlerinden dolayı gelen abartılı hareketler bu kısıtlamaya girmez)
---1 turda sadece 1 süper hareket yapabiliriz ama bazı süper hareketlerin yanısıra attack da yapabiliriz. Bazı süper hareketler ise kendisi başlı başına bir attack olduğundan ayrıca başka attack yapmaya izin vermezler. (hangileri olduğu aşağıda listelenmiştir) Defans boost ise her turda kısıtlanmaya uğramadan yapılabilir.
Fazladan attack yapmaya izin vermeyen süper hareketler:
Delete, Healing, Quickload, Stop the Sentinel, Vampiric Touch, Armageddon, Earthquake, Knock Back, Confuse, Disarm, Sneak Attack.
---Dikkat! Bu süper hareketleri yapmaya çalışırken başarısız olursak (DC:30 zarı tutturamamak) bu sefer aynı turda attack yapabiliriz! Yani hareketi normal combat attack’ına dönüştürebiliriz.
.
Bilmem matrixde olsa yapamam öyle hareket. Hatta ajan haline dönüşmeyip kız halinde saldırsaydı ben saldırmayacaktım.dwaxer wrote:.
Arkadaşlar eğitimde Kaçırdığınız ekstra tecrübe puanları:
--- clone'lar ile hiç savaşmasaydınız hem geçme tecrübesini, hem de +10 alırdınız
---Küçük kızın kafasına sıkmayı akıl eden +10 alırdı
.
Tabii Matrix'te yapıp yapmaman sana kalmış ama bunun eğitim programı olduğunu ve oradaki kişilerin gerçek olmadığını önceden biliyordunuz.devrimk wrote:Bilmem matrixde olsa yapamam öyle hareket. Hatta ajan haline dönüşmeyip kız halinde saldırsaydı ben saldırmayacaktım.dwaxer wrote:.
---Küçük kızın kafasına sıkmayı akıl eden +10 alırdı
.
.
.
--Arkadaşlar bu ajanın 12d6 boost çekmesi tamamen zarla tesadüfen gelen bir sayıdır ona göre; zarı iyi geliyor adamın, 7d6 da olabilirdi mesela.
--Yine attack, dmg ve defans zarları da 2-6 arasında tamamen her seferinde zar atarak yazdığım rakamlar.
--Ayrıca hanginize saldırdığı da tamamen kura ile belirleniyor (ancak tasvirlerde melee bir pozisyon olursa önünde duran kişiye saldırtabilirim bazen)
.
--Arkadaşlar bu ajanın 12d6 boost çekmesi tamamen zarla tesadüfen gelen bir sayıdır ona göre; zarı iyi geliyor adamın, 7d6 da olabilirdi mesela.
--Yine attack, dmg ve defans zarları da 2-6 arasında tamamen her seferinde zar atarak yazdığım rakamlar.
--Ayrıca hanginize saldırdığı da tamamen kura ile belirleniyor (ancak tasvirlerde melee bir pozisyon olursa önünde duran kişiye saldırtabilirim bazen)
.
devrimk wrote:Dwaxer bu Counterattack tekrar kullansam 30 DC kullanmak gerekiyor mu? Yoksa sadece 9pp kaybederek yapmaya devam edebiliyor muyum?
Aslında 2 süper hareket yapamadıktan sonra Counterattack'ın pek bir önemi yok. Hatta PP kullanımı olarak da zarar ediliyor gibi.
Hiç düşünmemiştim ama tabii ki 9 pp harcamaya devam ederek durumunu sürdürebilirsin ve işte o zaman diğer turunda ya da turlarında başka süper hareketlerin de olabilir. Ama aynı turda iki süper hareket birden olmaz. Counterattack'ın önemi olabilir, bakma sen bu turda yapabileceğin bir şey yoktu çünkü düşman 12 birden boostladı (en azından yapabileceğin bir şey olmadığını gördün!
Dediğim gibi istersen bir sonraki turda counterattack'ı otomatik olarak devam ettir, hem başka süper harekette yapabilirsin o zaman.
.
Evet karıştırmışım.dwaxer wrote:CLiCKs wrote:Dwaxer bu yeni tur değil değil mi? Ã?ünkü bütün zarlar aynı.
Evet yeni tur şimdi başlıyor; aceleyle attığın diğer mesajını dikkate almamı istemiyorsan yenisini atabilirsin.
..............
Devrimk senin zaten 9 süper hareketten, 6 da attacktan harcanmış; defans düşmemişim yani.
.
şimdi bu oyuna bakıyorum, benim oynattığım fallout'a bakıyorum, eski Wahşi batı'ya bakıyorum bir de 3.5 ya da 4 ed oynatmaya çalıştığımız D&D sistemine bakıyorum. D&D'nin hiç bir şekli foruma uygun değil.
İşin doğrusu masa başında da bir savaş bir-bir buçuk saat civarı sürüyor basit sistemlere yönelmek daha mantıklı. Savaş için kafayı bu kadar yormak ve zaman harcamak mantıksız gelmeye başladı.
Evet katılıyorum; DM'e işkencedevrimk wrote:şimdi bu oyuna bakıyorum, benim oynattığım fallout'a bakıyorum, eski Wahşi batı'ya bakıyorum bir de 3.5 ya da 4 ed oynatmaya çalıştığımız D&D sistemine bakıyorum. D&D'nin hiç bir şekli foruma uygun değil.
İşin doğrusu masa başında da bir savaş bir-bir buçuk saat civarı sürüyor basit sistemlere yönelmek daha mantıklı. Savaş için kafayı bu kadar yormak ve zaman harcamak mantıksız gelmeye başladı.
.
