devrimk wrote:Her sahte polis kimliği yapanın peşine düşecekse ajanlar çekeceğimiz var.
müsadenle, polis değil FBI ajanı! ve evet sahte polis olup ortalarda dolaşıyorsan, aynasızlar seri katilin peşini bırakıp sana odaklanır; çünkü onların haklarını çalmış oluyorsun. Neyse, dediğim gibi %25 tehlike koyuyorum, o da eğer sahteciliğin anlaşılırsa.
devrimk wrote:History sayesinde takip etmeye çalışabilir miyim?
Evet edebilirsin. Ancak biliyorsun featin olsa da bu hareketleri boostlama gerekir; ilk denemelerinde senden pp kesmedim çünkü başardığında moral pp geri kazandığını düşündüm ama artık aynı gücü üst üste kullanmaya başlayacağından bir süre sonra moral geri kazanmayacaksın ve her denemede 1 pp harcayacaksın. Oyun mekaniğini hatırlatmak için bunları yazıyorum; aslında heyecanın kaçmadan katilin nerede olduğunu bulabilirsin sanırım ilk 10 denemede moral kazandın diyelim sonrasında artık moral kazanmıyorsun artık bir dahaki Matrix girişine kadar bu güçten moral kazanamazsın. Her sokak için bir history check yapsan aşağı yukarı katilin yerini bulacaksın nasıl olsa; yani bir pp kaybın olmayacak.
Yalnız Devrimk aldın sazı eline diğer arkadaşalara pek rol olanağı kalmadı. Ben Bolt'un, "yeter lan!" diye dalacağını zannettim bir ara. Zaten dün akşam tetikçi bdiye bir film vardı adam kırdı geçirdi ortalığı!
.............
Ajanlar karışıyor bazen, etraf ajan doldu. Sitemin size düşman ajanları olursa ben haber vercem arkadaşlar. Bu Robert FBI, öyle bir ajan değil yani. Yalnız Devrimk bu adam FBI bölge müdürü filan yani bu şehirde yetkileri çok yüksek biri.
Bu şehre de Newyork diyelim bari arkadaşlar, daha iyi bir şehir ismi bulan varsa değiştiririz. Ama şehir, filmde gördüğünüz Newyork şehrine benziyor yani.
Yalnız Devrimk aldın sazı eline diğer arkadaşalara pek rol olanağı kalmadı. Ben Bolt'un, "yeter lan!" diye dalacağını zannettim bir ara. Zaten dün akşam tetikçi bdiye bir film vardı adam kırdı geçirdi ortalığı! :mrgreen:
.............
Ajanlar karışıyor bazen, etraf ajan doldu. :-P Sitemin size düşman ajanları olursa ben haber vercem arkadaşlar. Bu Robert FBI, öyle bir ajan değil yani. Yalnız Devrimk bu adam FBI bölge müdürü filan yani bu şehirde yetkileri çok yüksek biri.
Bu şehre de Newyork diyelim bari arkadaşlar, daha iyi bir şehir ismi bulan varsa değiştiririz. Ama şehir, filmde gördüğünüz Newyork şehrine benziyor yani.
.
Doğru haklısın, arkadaşlar sizin planınız var mı? Benim planım yalanı yutmuş gibi (Yalan söyledi değil mi koruma?) yapıp kurbanı takip etmeye çalışmak.
Yalnız Devrimk aldın sazı eline diğer arkadaşalara pek rol olanağı kalmadı. Ben Bolt'un, "yeter lan!" diye dalacağını zannettim bir ara. Zaten dün akşam tetikçi bdiye bir film vardı adam kırdı geçirdi ortalığı!
.............
Ajanlar karışıyor bazen, etraf ajan doldu. Sitemin size düşman ajanları olursa ben haber vercem arkadaşlar. Bu Robert FBI, öyle bir ajan değil yani. Yalnız Devrimk bu adam FBI bölge müdürü filan yani bu şehirde yetkileri çok yüksek biri.
Bu şehre de Newyork diyelim bari arkadaşlar, daha iyi bir şehir ismi bulan varsa değiştiririz. Ama şehir, filmde gördüğünüz Newyork şehrine benziyor yani.
.
Valla usta dalmaya meyilli bir karkter ama. 4 tane 70+ ppli adam birde üstüne sağlam bir 'ajan' olunca (tabii bunları oyun içinde biliyormuyum emin değilim, emta game yapıyor olabilirim) birazcık yemiyor Ama bir tane armageddon yeter oraya :schemes:
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
CLiCKs wrote:Valla usta dalmaya meyilli bir karkter ama. 4 tane 70+ ppli adam birde üstüne sağlam bir 'ajan' olunca (tabii bunları oyun içinde biliyormuyum emin değilim, emta game yapıyor olabilirim) birazcık yemiyor Ama bir tane armageddon yeter oraya :schemes:
Evet meta game yapıyorsun! Bundan sonra psişik Blonde'un hissettiklerini spoiler olarak yazacağım.
...........
Ama oyunda psişik karakterin doğal olarak lider pozisyona geçtiği rahatlıkla görüldü öyle değil mi; 6.hisler filan bunu getiriyor ister istemez.
.
Evet Matrixçiler!
Enson Mark-Vortex içeri diskoya girdi; Devrimk-Blonde ve Cilcks-Bolt sizler dışardaydınız ve size aradığınız adam olabilecek birinin ilerde soldan 3. vs sokağa gittiği söylendi. FBI Robert ile bakışmaya devam mı edeceksiniz yoksa o sokağa araştırma yapmaya mı gideceksiniz? Soğutmayalım oyunu devam edelim; şu ana kadar gayet güzel ilerlediniz bence.