Yıkımdan Sonra (Fallout sohbet)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Peki o zaman Dinamit ve diğerlerini öteki takım alır. Ben paramı Cabal'a çelik yelek almak için harcıyorum.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Darkgnome wrote:Peki o zaman Dinamit ve diğerlerini öteki takım alır. Ben paramı Cabal'a çelik yelek almak için harcıyorum.
Sende 680$ var. Cabal'da 100$ onunla mermi, bomba filan alacağım. Sen çelik yelek işine kafanı takma.
Ben genelde Cabal'a ilaç kullandırıyorum farkettiyseniz, riskli ama sonuçları çok etkili.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Düşündüm de ben bu Keleş'i hayatım boyunca kullanmam. Başkası istiyorsa alabilir, almayacaksa satacağım bu silahı.

Image
Ã?ilingir Takımı (Kilit açma, Tuzak bozma) +10/+20/+30

Buradaki kilit açma mekanik ile mi ilgili oluyor, yoksa sessiz hareket etme ile mi ilgili?

Elimdeki paralar ile 2 adet +10 veren ilk yardım seti ve 2 adet dinamit lokumu alacağım. Toplamda 300 ve %10 kazık payı ile 330 dolar edecek.

Eğer çilingir takımı mekanik ile ilgiliyse +10 vereninden 2 tane alacağım ve toplamda 550 dolar kaybedeceğim.

680+keleş-550 elimdeki parayı belirtecek. Bu parayı da harcamayacağım.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Ã?ifteyi Billy'ye verdim uygun fişeklerin yarısını da.

Adam başı 350$'nız var benzin ve yiyecek aldınız varsayıyorum, çölün ortasında aç, susuz benzinsiz kalmayın 250$ ona harcandı.

Darkgnome çilingir takımı mekanikler ilgili ama iki tane almanın mantığını anlayamadım? İlk yardım çantası gibi değil ki bu, kullanınca bitmiyor.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Usta bu ara çok giremedim. Hatta internetle epey ilgilenemedim. Daha bugün oyunlara doğru düzgün bakabildim. Benim kalan 350 dolarımdan 200'ünü minigun kurşunu için harcadığımı varsayablir misin? 200 kurşun için.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

O zaman sadece tek çilingir aleti alayım ben. sanırım bu şekilde yine param yetecek ve hatta artacak.

680-440=240 dolarım kaldı cebimde.

Bayıltma silahının özelliğini bir bataryaya kazandırıp, bu bataryayı fırlatan bir tüfek yapmaya çalıaşcağım.

Image

Eğer bu olmayacaksa Albert 01!e şöyle bir parça daha takarak kısa mesafecen bayıltma özelliği kazandıracağım.

Image

Eğer bayıltma silahı menzili düşük ise yükseltmek için kablolardan yaralanacağım ya da yukarıdaki batarya planımı uygulamaya alacağım.

Image

Bunların ne kadar zaman alıp ne kadar paraya maal olcağını söylersen ne yapacağımı daha açık yazabilirim sanırım.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
:D Araba da başa bela kardeşim; yine boyası çizildi. :-P

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Darkgnome yaparsın o aleti, DC:180 kısmına bakarsan ayrıntılı yazıyor.

Ekipmanlarınızı ben düzeltiyorum, bundan sonra siz tutun eşyalarınızı mermilerinizi zor oluyor benim tutmam.

Zorluk demişken attığım zarları daha da azaltabilmek için; taramalı atışlarda tek zar atmaya karar verdim, aynı şekilde savunma zarı da tek atılacak, kaç kişi saldırırsa saldırsın o turdaki savunmanız tek olacak.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Mantıklı. Taramalı da aynı şekilde tek atış oluyor, savunma da. Siper felan daha sonra adamların konumuna göre eklenir zara.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Devrimk yalnız bu arkada oturan bayan mı gerçekten? :-P Yahu 25 sene filan olmuştur izleyeli hiç unutamam; bu kadar düşük bir bütçeyle (Mel Gibson daha genç o sıralar fiyatı katlanmamıştır henüz :-P ) alt tarafı çölde birkaç araba ve motorla filmi yapmışlar ama çok etkileyici bir filmdi bence. şu iki tip de çok iyi oturuyordu rollerine, hele psikopat süperdi, zaten filmin sonuna doğru boynundan zincirlemişlerdi adamı. Bir de bunların lideri vardı acayip karizmatik yüzü maskeli filan. Çok iyi filmdi yaa. (3.bölümde işi komediye vurdular gerçi)



Image

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Yazıyı yazdım sonra bu fotoğrafı gördüm, o hızla kadın zannetmişsin sen.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

şurada şans meleğime ihtiyacım olucak gerçekten :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

dwaxer wrote:.
Dean:
"Ssshit! Herif bu kadar çekerse böyle olacağı belliydi!"
"Dikkat dönüyorum!!" Gaz, fren, el freni kombinasyonlarını kullanarak tozu dumana katan, lastik yakan bir U dönüşü yapar. (Tokyo Drift) Soludan gelen motora da çarparak ters istikamete Cabal'a yardıma gidecekti.
Harekete bak bea! O dönüş olursa yandaki iki motorda hurdaya çıkar. Olmazsa biz hurdaya çıkarız. Parmaklar çaprazlansın, dualar edilsin. :D

Roket atarlıya da ateş edilsin :D
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
:D şans meleği bizi korur

...

Ya bir de yine Mad Max-2'den (cephanesizlikle ilgili) bir sahne aklıma geldi; Max gizlice dışarı çıkıp bir tır getiriyordu ya; barikatı geçerken elindeki çifteyle ateş etmeye çalışırken çifte çoss edip ateş etmiyordu (sonradan biri ona birkaç fişek verecektir) Sonra yağmacıların başındaki adam özel kutusundan dürünlü pırıl pırıl bir altı patlar tabanca çıkarıp kalan birkaç mermiden sadece birini doldurup ateş etmesi filan süper detaylardı bence. :mrgreen:

.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Mad max'in hikayesi biraz daha değişik. Normal hayatlar devam ederken patlayan bir atom bombası ile oluyor olan. İlk filmin sonnda patlıyor hatta bomba ve nooluyor diye afallıyor insan :D Bilmem yanlış mı hatırlıyorum.

Falloutta ise bir savaş sürerken olan atombombası patlaması var. O sebeple herkes hazırlıklı oluyor bu saldırılara karşı. Vaultlar felan kuruluyor. Savaş sebebiyle de etraf mermilerle, silahlara, askeri teçhizatlarla dolu. (Ama ne hikmetse araç bulunamıyor koca ülkede. Herhalde tüm metalleri silah yapımına harcamışlar. :D )

O mad maxteki tabancalar sanki büyülü asalar gibi. Sanki gelecek zamanın teknolojisi ile bir ortaçağ filmi izliyorsun. Teknolojik her şey büyülü alet kadar etkin ve korkutucu. (Kaç defa izledim acaba o filmi.) En güçlü büyücüde helikopter kullana pilot. O karakteri mad'den daha çok seviyorum.

:-o Mad maxteki pilotun adını bulayım derken bir şey gördüm IMDB'de.

Mad Max 4 (2011)

yazıyordu. :| Birde siz kontrol edin yanlışmı gördüm acaba. :question

http://www.imdb.com/title/tt1392190/
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Post Reply