Yıkımdan Sonra (Fallout sohbet)
Sende 680$ var. Cabal'da 100$ onunla mermi, bomba filan alacağım. Sen çelik yelek işine kafanı takma.Darkgnome wrote:Peki o zaman Dinamit ve diğerlerini öteki takım alır. Ben paramı Cabal'a çelik yelek almak için harcıyorum.
Ben genelde Cabal'a ilaç kullandırıyorum farkettiyseniz, riskli ama sonuçları çok etkili.
Düşündüm de ben bu Keleş'i hayatım boyunca kullanmam. Başkası istiyorsa alabilir, almayacaksa satacağım bu silahı.

Ã?ilingir Takımı (Kilit açma, Tuzak bozma) +10/+20/+30
Buradaki kilit açma mekanik ile mi ilgili oluyor, yoksa sessiz hareket etme ile mi ilgili?
Elimdeki paralar ile 2 adet +10 veren ilk yardım seti ve 2 adet dinamit lokumu alacağım. Toplamda 300 ve %10 kazık payı ile 330 dolar edecek.
Eğer çilingir takımı mekanik ile ilgiliyse +10 vereninden 2 tane alacağım ve toplamda 550 dolar kaybedeceğim.
680+keleş-550 elimdeki parayı belirtecek. Bu parayı da harcamayacağım.

Ã?ilingir Takımı (Kilit açma, Tuzak bozma) +10/+20/+30
Buradaki kilit açma mekanik ile mi ilgili oluyor, yoksa sessiz hareket etme ile mi ilgili?
Elimdeki paralar ile 2 adet +10 veren ilk yardım seti ve 2 adet dinamit lokumu alacağım. Toplamda 300 ve %10 kazık payı ile 330 dolar edecek.
Eğer çilingir takımı mekanik ile ilgiliyse +10 vereninden 2 tane alacağım ve toplamda 550 dolar kaybedeceğim.
680+keleş-550 elimdeki parayı belirtecek. Bu parayı da harcamayacağım.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Ã?ifteyi Billy'ye verdim uygun fişeklerin yarısını da.
Adam başı 350$'nız var benzin ve yiyecek aldınız varsayıyorum, çölün ortasında aç, susuz benzinsiz kalmayın 250$ ona harcandı.
Darkgnome çilingir takımı mekanikler ilgili ama iki tane almanın mantığını anlayamadım? İlk yardım çantası gibi değil ki bu, kullanınca bitmiyor.
Adam başı 350$'nız var benzin ve yiyecek aldınız varsayıyorum, çölün ortasında aç, susuz benzinsiz kalmayın 250$ ona harcandı.
Darkgnome çilingir takımı mekanikler ilgili ama iki tane almanın mantığını anlayamadım? İlk yardım çantası gibi değil ki bu, kullanınca bitmiyor.
O zaman sadece tek çilingir aleti alayım ben. sanırım bu şekilde yine param yetecek ve hatta artacak.
680-440=240 dolarım kaldı cebimde.
Bayıltma silahının özelliğini bir bataryaya kazandırıp, bu bataryayı fırlatan bir tüfek yapmaya çalıaşcağım.

Eğer bu olmayacaksa Albert 01!e şöyle bir parça daha takarak kısa mesafecen bayıltma özelliği kazandıracağım.

Eğer bayıltma silahı menzili düşük ise yükseltmek için kablolardan yaralanacağım ya da yukarıdaki batarya planımı uygulamaya alacağım.

Bunların ne kadar zaman alıp ne kadar paraya maal olcağını söylersen ne yapacağımı daha açık yazabilirim sanırım.
680-440=240 dolarım kaldı cebimde.
Bayıltma silahının özelliğini bir bataryaya kazandırıp, bu bataryayı fırlatan bir tüfek yapmaya çalıaşcağım.

Eğer bu olmayacaksa Albert 01!e şöyle bir parça daha takarak kısa mesafecen bayıltma özelliği kazandıracağım.

Eğer bayıltma silahı menzili düşük ise yükseltmek için kablolardan yaralanacağım ya da yukarıdaki batarya planımı uygulamaya alacağım.

Bunların ne kadar zaman alıp ne kadar paraya maal olcağını söylersen ne yapacağımı daha açık yazabilirim sanırım.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Darkgnome yaparsın o aleti, DC:180 kısmına bakarsan ayrıntılı yazıyor.
Ekipmanlarınızı ben düzeltiyorum, bundan sonra siz tutun eşyalarınızı mermilerinizi zor oluyor benim tutmam.
Zorluk demişken attığım zarları daha da azaltabilmek için; taramalı atışlarda tek zar atmaya karar verdim, aynı şekilde savunma zarı da tek atılacak, kaç kişi saldırırsa saldırsın o turdaki savunmanız tek olacak.
Ekipmanlarınızı ben düzeltiyorum, bundan sonra siz tutun eşyalarınızı mermilerinizi zor oluyor benim tutmam.
Zorluk demişken attığım zarları daha da azaltabilmek için; taramalı atışlarda tek zar atmaya karar verdim, aynı şekilde savunma zarı da tek atılacak, kaç kişi saldırırsa saldırsın o turdaki savunmanız tek olacak.
Mantıklı. Taramalı da aynı şekilde tek atış oluyor, savunma da. Siper felan daha sonra adamların konumuna göre eklenir zara.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
.
Devrimk yalnız bu arkada oturan bayan mı gerçekten?
Yahu 25 sene filan olmuştur izleyeli hiç unutamam; bu kadar düşük bir bütçeyle (Mel Gibson daha genç o sıralar fiyatı katlanmamıştır henüz
) alt tarafı çölde birkaç araba ve motorla filmi yapmışlar ama çok etkileyici bir filmdi bence. şu iki tip de çok iyi oturuyordu rollerine, hele psikopat süperdi, zaten filmin sonuna doğru boynundan zincirlemişlerdi adamı. Bir de bunların lideri vardı acayip karizmatik yüzü maskeli filan. Çok iyi filmdi yaa. (3.bölümde işi komediye vurdular gerçi)

.
Devrimk yalnız bu arkada oturan bayan mı gerçekten?

.
Harekete bak bea! O dönüş olursa yandaki iki motorda hurdaya çıkar. Olmazsa biz hurdaya çıkarız. Parmaklar çaprazlansın, dualar edilsin.dwaxer wrote:.
Dean:
"Ssshit! Herif bu kadar çekerse böyle olacağı belliydi!"
"Dikkat dönüyorum!!" Gaz, fren, el freni kombinasyonlarını kullanarak tozu dumana katan, lastik yakan bir U dönüşü yapar. (Tokyo Drift) Soludan gelen motora da çarparak ters istikamete Cabal'a yardıma gidecekti.
Roket atarlıya da ateş edilsin
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
.
şans meleği bizi korur
...
Ya bir de yine Mad Max-2'den (cephanesizlikle ilgili) bir sahne aklıma geldi; Max gizlice dışarı çıkıp bir tır getiriyordu ya; barikatı geçerken elindeki çifteyle ateş etmeye çalışırken çifte çoss edip ateş etmiyordu (sonradan biri ona birkaç fişek verecektir) Sonra yağmacıların başındaki adam özel kutusundan dürünlü pırıl pırıl bir altı patlar tabanca çıkarıp kalan birkaç mermiden sadece birini doldurup ateş etmesi filan süper detaylardı bence.
.
...
Ya bir de yine Mad Max-2'den (cephanesizlikle ilgili) bir sahne aklıma geldi; Max gizlice dışarı çıkıp bir tır getiriyordu ya; barikatı geçerken elindeki çifteyle ateş etmeye çalışırken çifte çoss edip ateş etmiyordu (sonradan biri ona birkaç fişek verecektir) Sonra yağmacıların başındaki adam özel kutusundan dürünlü pırıl pırıl bir altı patlar tabanca çıkarıp kalan birkaç mermiden sadece birini doldurup ateş etmesi filan süper detaylardı bence.
.
Mad max'in hikayesi biraz daha değişik. Normal hayatlar devam ederken patlayan bir atom bombası ile oluyor olan. İlk filmin sonnda patlıyor hatta bomba ve nooluyor diye afallıyor insan
Bilmem yanlış mı hatırlıyorum.
Falloutta ise bir savaş sürerken olan atombombası patlaması var. O sebeple herkes hazırlıklı oluyor bu saldırılara karşı. Vaultlar felan kuruluyor. Savaş sebebiyle de etraf mermilerle, silahlara, askeri teçhizatlarla dolu. (Ama ne hikmetse araç bulunamıyor koca ülkede. Herhalde tüm metalleri silah yapımına harcamışlar.
)
O mad maxteki tabancalar sanki büyülü asalar gibi. Sanki gelecek zamanın teknolojisi ile bir ortaçağ filmi izliyorsun. Teknolojik her şey büyülü alet kadar etkin ve korkutucu. (Kaç defa izledim acaba o filmi.) En güçlü büyücüde helikopter kullana pilot. O karakteri mad'den daha çok seviyorum.
Mad maxteki pilotun adını bulayım derken bir şey gördüm IMDB'de.
Mad Max 4 (2011)
yazıyordu.
Birde siz kontrol edin yanlışmı gördüm acaba. :question
http://www.imdb.com/title/tt1392190/
Falloutta ise bir savaş sürerken olan atombombası patlaması var. O sebeple herkes hazırlıklı oluyor bu saldırılara karşı. Vaultlar felan kuruluyor. Savaş sebebiyle de etraf mermilerle, silahlara, askeri teçhizatlarla dolu. (Ama ne hikmetse araç bulunamıyor koca ülkede. Herhalde tüm metalleri silah yapımına harcamışlar.
O mad maxteki tabancalar sanki büyülü asalar gibi. Sanki gelecek zamanın teknolojisi ile bir ortaçağ filmi izliyorsun. Teknolojik her şey büyülü alet kadar etkin ve korkutucu. (Kaç defa izledim acaba o filmi.) En güçlü büyücüde helikopter kullana pilot. O karakteri mad'den daha çok seviyorum.
Mad Max 4 (2011)
yazıyordu.
http://www.imdb.com/title/tt1392190/
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
